تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 بهمن 1400 - 13:14
کد خبر : 28779

چرا سئو مهم است؟

چرا سئو مهم است؟

  سئو به معنی بهینه سازی در یک وب سایت، برای نمایش بهتر و سریعتر آن در میان نتایج جستجو  در موتور های جستجوگر است. با این کار، که به آن بهینه سازی وبسایت هم می گویند، قادر خواهید بود، امتیاز سایت خود را بالا ببرید تا در زمان جستجو  کاربران، در کلمات کلیدی خاصی

 

سئو به معنی بهینه سازی در یک وب سایت، برای نمایش بهتر و سریعتر آن در میان نتایج جستجو  در موتور های جستجوگر است. با این کار، که به آن بهینه سازی وبسایت هم می گویند، قادر خواهید بود، امتیاز سایت خود را بالا ببرید تا در زمان جستجو  کاربران، در کلمات کلیدی خاصی که برای آن برنامه ریزی داشته اید، در میان ۱۰ سایت برتر در صفحه اول نتایج جستجو، رتبه کسب کنید و برای کسب رتبه ۱ تلاش کنید.

روزانه در تمام دنیا، تنها در موتور جستجوگر گوگل، ۳.۲ میلیارد جستجو انجام می شود. سهم شما از جذب این میزان کاربر در روز چقدر است؟ از این میزان، کاربران ایرانی فعال در اینترنت چیزی حدود ۷۰ میلیون نفر هستند که در طول روز، بارها و بارها عبارات و کلمات مورد نیاز خود را در موتور های جستجوگر مانند گوگل جستجو  می کنند. سهم شما از این تعداد بازدیدکننده ایرانی در طول روز چقدر است؟

جذب هوشمند مخاطب هدف در سئو

نکته اساسی در سئو این است که دقیقا کاربر مرتبط با کسب و کار شما، به شما لینک خواهد شد. بیایید با پروسه این اتفاق کمی بیشتر آشنا شویم. زمانی که سئوی صفحه مورد نظر در سایت، بر اساس یک عبارت کلیدی مشخص و از پیش تعیین شده انجام شود، url  یا ادرس اینترنتی آن صفحه در عبارت کلیدی سود آور و مشخص اعتبار گرفته و زمانی که کاربر آن عبارت کلیدی یا عبارتی مشابه با آن را در موتور های جستجوگر جستجو  کند، که در اینجا گوگل مورد نظر ما است، این صفحه را در میان ۱۰ سایت برتر در صفحه اول نتایج جستجو  خواهد دید.

بر این اساس بازدید کنندگان بسیار زیادی به سمت کسب و کار شما هدایت خواهند شد که تمامی آنها مرتبط با شاخه کاری شما خواهند بود. چرا که گوگل هیچگاه یک فروشگاه کیف و کفش را به شخصی که ” ابزار صنعتی ” در گوگل جستجو  کرده است، نمایش نمی دهد.

سئو یا ادوردز؟

ادوردز یک سرویس از موتور جستجوگر گوگل است، که با تهیه آن می توانید صفحه ای مشخص از وب سایت را برای مدتی محدود و میزان بازدید کننده ای محدود در نتایج جستجو  گوگل به صفحه اول و لینک های ابتدایی بیاورید. این مورد در جای خود بسیار مناسب است ولی هیچگاه نمیتواند جای سئو را بگیرد. چرا که سئو سازی کلمات کلیدی، به شکلی اصولی برای کسب و کار اینترنتی شما ریل گذاری خواهد کرد تا پس از مدتی با صرف هزینه بسیار کم، به یک برند بی رقیب در شهر و استان و یا حتی کشور تبدیل شوید.

چرا سئو مهم است؟2

تفاوت های سئو و ادوردز

در جدول زیر سعی کرده ایم، یک مقایسه عالی میان سئو و ادوردز انجام دهیم.

ادورز سئو
در ادوردز، تعداد وورودی محدود است سئو، ورودی نامحدود به شما خواهد داد
در ادوردز رقبا قادر هستند با ایجاد ربات بر روی سایت شما،تعداد کلیک خریداری شده توسط شما از گوگل را در کمتر از چند ساعت مصرف کنند. بهینه سازی انجام شده برای وب سایت شما ایمن بوده و رقیب تنها کاری که در این زمینه می تواند انجام دهد، قوی تر کردن وب سایت خودش است.
لینک صفحه ای مشخص از وب سایت، تنها در نتایج جستجو گوگل قابل مشاهده است. تمامی صفحات وب سایت، در تبلیغات، آگهی ها، سایت های پر بازدید و … قابل دسترسی است.
نتیجه سریع دارد. رسیدن به نتیجه نیاز به زمان دارد.
هزینه کلیک در این سرویس غیر رایگان است. دریافت کلیک در سئو، رایگان است.
نیاز به استخدام متخصص سئو وجود ندارد. نیازمند استخدام یک متخصص سئو وجود دارد.

 

سئو وب ایران ، ارائه دهنده باکیفیت ترین خدمات سئو و ادوردز

سئو وب ایران، فعال در زمینه دیجیتال مارکتینگ، طراحی و انجام انواع کمپین های تبلیغاتی در اصفهان است که خدمات خود را در قالب طراحی سایت، سئو سایت، طراحی کمپین تبلیغاتی، اجرای کمپین تبلیغاتی، طراحی پیج اینستاگرام، تولید محتوای اینستاگرام، تبلیغات و رپورتاژ تبلیغاتی، تبلیغات در شبکه های  اجتماعی و … ارائه می دهد. برای دریافت خدمات مشاوره سئو به ادرس seowebiran.com مراجعه نمایید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.