تاریخ انتشار : یکشنبه 20 فروردین 1402 - 7:15
کد خبر : 96669

چهارپیروزی برای تیم ملی فرنگی ایران/صعود سه ملی‌پوش به نیمه نهایی

چهارپیروزی برای تیم ملی فرنگی ایران/صعود سه ملی‌پوش به نیمه نهایی

تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابتهای پنج وزن اول مسابقات قهرمانی آسیا توسط امین کاویانی نژاد، پویا دادمر، ناصر علیزاده و امین میرزازاده به چهار پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش تیتر داغ؛ سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا طی روزهای یکشنبه و دوشنبه (۲۰ و ۲۱) فروردین به میزبانی شهر آستانه قزاقستان برگزار خواهد شد. مسابقات پنج وزن نخست این رقابتها از صبح امروز یکشنبه آغاز شد.

پیروزی کاویانی نژاد در گام اول

در وزن ۷۷ کیلوگرم امین کاویانی نژاد در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۱ ساجان از هند را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با ریو لیو از چین مبارزه می کند.

دو پیروزی برای تیم ملی فرنگی ایران/ علیزاده به نیمه نهایی رسید
امین کاویانی نژاد

صعود علیزاده به نیمه نهایی

در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱ بر ۱ ماساتو سومی از ژاپن را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی گیران هند و تاجیکستان می رود.

دو پیروزی برای تیم ملی فرنگی ایران/ علیزاده به نیمه نهایی رسید
ناصر علیزاده

پیروزی دادمرز برابر نماینده ژاپن

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۸ بر صفر تایگاه اونیشی از ژاپن را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف اختیار بوتیروف از ازبکستان می رود.

پویا دادمرز

صعود میرزازاده به نیمه نهایی

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازده پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۹ بر صفر رومن کیم از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف تموربک نسیم اف از ازبکستان می رود.

امین میرزازاده

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.