تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردین 1402 - 7:14
کد خبر : 96988

چهار مدعی برای یک پست در پرسپولیس/ شانس اندک غول پیشین استقلال

چهار مدعی برای یک پست در پرسپولیس/ شانس اندک غول پیشین استقلال

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در چهار راه انتخاب یک نفر برای حضور در خط حمله این تیم در دربی قرار گرفته است.

به گزارش تیتر داغ؛ تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای دربی یکصدمین دربی پایتخت مقابل استقلال در حالی پیگیری می‌شود که دو تیم در آخرین دیدار خود تعداد گل‌های قابل قبولی داشتند.

پرسپولیس با حضور مهدی عبدی به عنوان مهاجم تخصصی توانست سه گل به مس کرمان بزند. با وجود اینکه عبدی نقشی در گلزنی‌های تیمش نداشت اما عملکردش در محوطه جریمه حریف باعث رضایت خاطر کادر فنی سرخپوشان شده است.

استقلال نیز با مهدی قایدی به عنوان تنها مهاجم تخصصی و دو هافبک نفوذی پرگل‌ترین برد فصل جاری را با نتیجه ۶ بر یک مقابل هوادار کسب کرد تا تفکرات دو مربی نشان از علاقه به استفاده از تنها یک مهاجم داشته باشد.

یحیی گل محمدی در حالی استفاده از یک بازیکن به عنوان مهاجم را در دستور کار دربی صدم گذاشته است که چهار نفر نامزد حضور در این پست هستند.

چهار مدعی برای یک پست در پرسپولیس/ شانس اندک غول پیشین استقلال

مهدی عبدی و عیسی آل کثیر با سابقه گلزنی مقابل استقلال به همراه شیخ دیاباته مهاجم پیشین آبی‌پوشان دنبال فرصت خودنمایی در این دیدار سنتی هستند. همچنین لئاندرو پریرا مهاجم گران قیمت پرسپولیس نیز فرصت دوباره ای برای گلزنی می‌خواهد اما بعید است یحیی قصدی برای استفاده از مهاجمان خارجی‌اش در بازی با استقلال داشته باشد.

گل محمدی قطعا از یک بازیکن در خط حمله به عنوان مهاجم استفاده خواهد کرد اما دو هافبک با خصوصیات تهاجمی به او کمک خواهند کرد تا بتوانند دروازه استقلال را باز کنند.

عبدی شانس بیشتری همچون سه بازی قبلی برای بازی در ترکیب سرخ‌ها دارد اما آل کثیر با انگیزه‌ای متفاوت نسبت به چند ماه اخیر جای او را در ترکیب تیمش خواهد گرفت.

دربی صدم پایتخت ساعت ۱۷:۳۰ یکشنبه سوم اردیبهشت بین پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.