تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 دی 1401 - 10:18
کد خبر : 93113

چگونه از سئو پول در بیارم؟راه و روش هایی که نمیدانید!

چگونه از سئو پول در بیارم؟راه و روش هایی که نمیدانید!

به گزارش خبرگزاری تیتر داغ راه و روش هایی برای شما فراهم کرده ایم که شما بتوانید از طریق سئو به درآمد های بالا تری برسیم و این مقاله به کمک  تیم لینک وبو جمع آوری شده است با ما همراه باشید تا با دنیای سئو آشنا شویم. سئو چیست؟ قبل از این که وارد

به گزارش خبرگزاری تیتر داغ راه و روش هایی برای شما فراهم کرده ایم که شما بتوانید از طریق سئو به درآمد های بالا تری برسیم و این مقاله به کمک  تیم لینک وبو جمع آوری شده است با ما همراه باشید تا با دنیای سئو آشنا شویم.

سئو چیست؟

قبل از این که وارد بحث پول دراوردن از طریق سئو بشویم به این موضوع برسیم که سئو چیست؟اگر به طور خلاصه بخواهیم سئو را برای شما معنی کنیم یعنی انجام دادن کارهایی که روی سایت خود انجام میدهید تا بتوانید صفحات خود و کلمات کلیدی هدف خود را بتوانید به رتبه یک گوگل برسانید.

درآمد سئو کار در ایران چقدر است؟

خب این مورد بستگی به رزومه فرد و تجربه های سئو خود و در حوزه ایی که میخواهد فعالیت کند دارد ولی به طور کلی کمترین میزارن درآمد یک متخصص سئو در ایران ۵ ملیون تومان میباشد که این حقوق یا به صورت پروژه ایی میباشد و یا به صورت ماهانه میباشد ولی فردی که دارای تجربه خوب و روزمه خوبی میباشد میزان درآمد آن فرد به طور متوسط به ۶۰ مملیون تومان در ماه و بالاتر میباشد.

از چه روش هایی میتوانیم از سئو درآمد زایی کنیم؟

روش های زیادی برای پول درآوردن از طریق سئو وجود دارد در ادامه با بعضی از این موارد باهم آشنا میشویم.

سئو سایت شخصی:شما میتوانید یک سایت شخصی برای خود داشته باشید و در سایت خود شروع به فروختن پکیج های آموزش سئو کنید و یا با گرفتن پروژه های سئو صاحبان کسب و کار در اینترنت به درآمد برسید؛ برای این کار باید شما روی کلمه هدفمند خود سئو کنید تا بتوانید به لینک صفحه یک گوگل برسید و در نتیجه ورودی های زیادی دریافت میکنید و فروش فوق العاده ایی میتوانید در سایت شخصی خود داشته باشید.

مشاوره سئو به سایت ها

اگر شما در خوزه خود یعنی متخصص سئو بودن خود قوی هستید میتوانید به صاحبان کسب و کار ها شروع به مشاوره کردن برای قسمت سئو آنها کنید یعنی به آنها بگویید که در چه کلمه کلیدی هایی که فروش برای آنها دارند کار کنند تا بتوانند به درآمد و ورودی و بازدید زیادی بگیرند.

دریافت پروژه سئو

شما با معروف شدن و قوی بودن رزومه کاری خود میتوانید پروژه های زیادی بگیرید و در سایت های فریلنسری میتوانید وارد بازار کار شوید و به راحتی کار فرما ها میتوانند شما را پیدا کنند.

تحلیل کردن سئو

یکی از کارهای خوب در سئو و درآمد زا برای شما تحلیل کردن سئو میباشد یعنی شما با یک وبسایت کار میکنید و با پیدا کردن رقبا حوزه کاری آن شرکت میتوانید شروع به تحلیل و برسی کنید تا بتوانید رتبه های برتر را برای خود کنید.

بالا بردن فروش

یک متخصص سئو میتواند فروش سایت که در دست دارد را بالا ببرد و معمولا سئوکار ها بعضی از پروژه های خود را برحسب فروش طرف حساب میکنند و به جای اینکه از کارفرما خود حقوق به صورت ماهانه بگیرند با آنها بر حسب درصد کار میکنند و آن شرکت هرچقدر که فروش داشته باشد درصدی را به متخصص سئو خود میدهد.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید وارد سایت لینک وبو شوید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.