تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اسفند 1400 - 9:38
کد خبر : 29159

چگونه یک چاپ با کیفیت با طرح دلخواه داشته باشیم ؟

چگونه یک چاپ با کیفیت با طرح دلخواه داشته باشیم ؟

انتخاب کادو جذاب و مورد پسند یکی از مواردی است که اغلب افراد به دنبال آن هستند و در این مطلب قصد داریم شما را با جدیدترین ایده های سورپرایز کننده برای کادو ازجمله چاپ عکس روی لیوان،چاپ تیشرت عکسچاپ و قیمت چاپ عکس روی لیوان حرارتی آشنا کنیم. لیوان حرارتی با طرح سفارشی یکی

انتخاب کادو جذاب و مورد پسند یکی از مواردی است که اغلب افراد به دنبال آن هستند و در این مطلب قصد داریم شما را با جدیدترین ایده های سورپرایز کننده برای کادو ازجمله چاپ عکس روی لیوان،چاپ تیشرت عکسچاپ و قیمت چاپ عکس روی لیوان حرارتی آشنا کنیم.

لیوان حرارتی با طرح سفارشی

یکی از موارد برای کادو های بسیار جذاب لیوان حرارتی است و جز کالاهای بسیار منتخب و پر فروش و نام لیوان جادویی نیز شناخته می شود و دلیل آن ویژگی بسیار جالب این لیوان است  که هنگامی که در لیوان حرارتی  مایع داغی ریخته می شود طرح روی آن نمایان می شود  و زمانی که با حرارت ارتباط ندارد طرح روی آن  کاملا مشکلی و بدون طرح می باشد  و اگر قصد خرید یک  هدیه مورد پسند را دارید ما چاپ روی لیوان جادویی را
را پیشنهاد می کنیم و شما می تواند از طرح و عکس برای چاپ روی لیوان حرارتی   استفاده کنید. قیمت چاپ عکس روی لیوان حرارتی در مقایسه با لیوان های حرارتی طرح آماده بسیار مناسب می باشد به همین دلیل امروزه از طرح سفارشی آن استقبال بیشتری می شود.

 

چگونه یک چاپ با کیفیت با طرح دلخواه داشته باشیم ؟

چاپ لیوان عکسچاپ

یکی از بهترین مدل چاپ روی لیوان سفید سرامیکی است و جنس سرامیک علاوه بر اینکه کیفیت مناسبی برای چاپ دارد دارای  دوام بسیار مناسبی نیز می باشد و در کل چاپ لیوان عکسچاپ امروزه روی جنس های مختلفی  سرامیکی، سفالی، چینی  و غیره انجام می شود .نکته مهم اینکه از دیگر موارد مهم  چاپ روی لیوان اکلیلی است و یکی از بهترین گزینه ها برای چاپ طرح تبلیغاتی و لوگو و برند کسب کار می باشد چاپ لیوان اکلیلی امروزه به عنوان یک گزینه ایده آل محسوب می شود و از آن بعنوان هدیه تبلیغی استفاده می شود.

 

چگونه یک چاپ با کیفیت با طرح دلخواه داشته باشیم ؟

 

چاپ عکس روی لیوان

در ادامه قصد داریم شما را با یکی از بهترین کادوها برای سورپرایز کردن عزیزان در جشن های مختلف آشنا کنیم. خرید لیوان حرارتی با عکس دلخواه یکی از بهترین گزینه ها برای کادو می باشد و امروزه دراغلب مناسبت ها از آن به جهت یک کادو لوکس استفاده می کنند. این لیوان ها در فرم های متنوعی تولید و عرضه می شوند و موردی که باعث زیبایی دوچندان آن شده حرارتی بودن بودن آن می باشد. لیوان حرارتی زمانی که با حرارتی در تماس نیست کاملا مشکی است اما هنگامی که با حرارت تماس پیدا می کند طرح از قبل چاپ شده روی آن از پایین به بالا نمایان می شود.

چاپ لیوان حرارتی در طرح های بسیار متنوعی انجام می شود و هر کدام از این طرح ها استفاده خاص خود را دارد.  یکی از مدل های پرطرفدار آن لیوان حرارتی سفارشی است که طرح یا تصویر چاپ شده طبق نظر مشتری بر روی آن چاپ می شود. قیمت لیوان حرارتی  سفارشی در مقایسه با قیمت لیوان حرارتی موجود در بازار تفاوت چندانی ندارد اما آنچه که در این بین باعث تفاوت می باشد زیبایی و جذابیتی طرح سفارشی است که متناسب با سلیقه مشتری درج می شود.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.