تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 اسفند 1400 - 15:37
کد خبر : 29282

چگونه یک چاپ با کیفیت با طرح دلخواه داشته باشیم ؟

چگونه یک چاپ با کیفیت با طرح دلخواه داشته باشیم ؟

به دنبال هر آنچه درباره چاپ لیوان، چاپ لیوان عکسچاپ در جنس های مختلف و قیمت ماگ حرارتی با طرح دلخواه هستید در این مطلب وجود دارد و در ادامه قصد داریم شما را با بهترین موارد کادو سازمانی و مناسبتی آشنا کنیم. چاپ لیوان چینی طرح نوروز لیوان چینی طرح نوروز یکی از کالاهای

به دنبال هر آنچه درباره چاپ لیوان، چاپ لیوان عکسچاپ در جنس های مختلف و قیمت ماگ حرارتی با طرح دلخواه هستید در این مطلب وجود دارد و در ادامه قصد داریم شما را با بهترین موارد کادو سازمانی و مناسبتی آشنا کنیم.

چاپ لیوان چینی طرح نوروز

لیوان چینی طرح نوروز یکی از کالاهای لوکس برای  مناسبت عید نوروز می باشد و در ادامه راهکار سفارش آن را برای شما شرح می دهیم. شما در ابتدا باید مشخص کنید که لیوان انتخابی چه سایزی داشته باشد و معمولا این موارد در سایز های کوچک ، متوسط ، بزرگ تولید می شوند. قدم بعدی انتخاب جنس لیوان است و این کالا از جنس استیل یا چینی ساخته می شود و البته برای چاپ عکس بر روی آن بیشتر جنس چینی آن مورد استفاده قرار میگیرد.

پس از انتخاب جنس و سایز لیوان نوبت به انتخاب تصویر برای چاپ روی بدنه و دسته آن است و این مورد کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. نکته قابل توجه اینکه شما می توانید صفر تا صد کار چاپ بر روی بشقاب، تیشرت، ماگ و… را به شرکت عکسچاپ بسپارید . این شرکت یکی از مجرب ترین شرکت ها در زمینه چاپ عکس می باشد و همواره رضایتمندی مشتریان را در پی داشته است.

چگونه یک چاپ با کیفیت با طرح دلخواه داشته باشیم ؟

چاپ لیوان عکسچاپ با طرح نوروز

چاپ روی لیوان حرارتی جادویی یا چاپ لیوان عکسچاپ با طرح نوروز یکی از ایده های جالب برای سورپرایز عزیزان است که  بصورت سابلیمیشن انجام می شود و با حرارت با تکنولوژی خاص جوهر به بدنه آن منتقل می شود.یکی از بهترین مدل چاپ روی لیوان سفید سرامیکی است و جنس سرامیک علاوه بر اینکه کیفیت مناسبی برای چاپ دارد دارای  دوام بسیار مناسبی نیز می باشد و در کل چاپ روی این مورد امروزه روی جنس های مختلفی  سرامیکی، سفالی، چینی  و غیره انجام می شود .نکته مهم اینکه از دیگر موارد مهم  چاپ روی مدل اکلیلی است و یکی از بهترین گزینه ها برای چاپ طرح تبلیغاتی و لوگو و برند کسب کار می باشد چاپ لیوان اکلیلی امروزه به عنوان یک گزینه ایده آل محسوب می شود و از آن بعنوان هدیه تبلیغی استفاده می شود.

 

چگونه یک چاپ با کیفیت با طرح دلخواه داشته باشیم ؟

ماگ حرارتی با طرح سفارشی

ماگ حرارتی نیز یکی از کالا های بسیار محبوب و پرطرفدار می باشد و ماگ ها نسبت به لیوان های معمولی در اندازه و حجم بزرگ تری تولید می شوند و در طرح  ها و مدل های متفاوتی  تولید و عرضه می شوند و از مدل های پرطرفدار آن می توان به ماگ سرامیکی، ماگ سفالی ،ماگ چینی اشاره کرد.

طرح روی ماگ مانند لیوان سفید بطور سفارشی چاپ می شود و شما قبل از خرید ماگ حرارتی می توانید طرح دلخواه خود را انتخاب و آن را چاپ کنید. در این مطلب  شما را با بهترین  راهکار سفارش این محصول آشنا می کنیم و برای این کار شما می توانید بدون مراجعه حضوری در هر جایی که هستید سفارش خود را ثبت نمایید.قیمت ماگ حرارتی با طرح دلخواه در مقایسه با طرح های آماده در بازار مناسب تر می باشد بعلاوه به دلیل انتخاب طرح از سوی شما جذابیت و زیبایی بیشتری دارد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.