تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 خرداد 1402 - 8:15
کد خبر : 99693

چگونگه مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت پیدا کنیم

چگونگه مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت پیدا کنیم

مواد شیمیایی یکی از مهم ترین و اصلی ترین مواد مورد استفاده در محیط های آزمایشگاهی می باشد که عموما جهت تحلیل و تجزیه و آنالیز کردن سایر مواد با کمک انواع تجهیزات آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. مواد شیمیایی آزمایشگاهی همیشه کاربرد وسیعی در صنایع گوناگون و مراکز تحقیقاتی و… دارند و با توجه به این

مواد شیمیایی یکی از مهم ترین و اصلی ترین مواد مورد استفاده در محیط های آزمایشگاهی می باشد که عموما جهت تحلیل و تجزیه و آنالیز کردن سایر مواد با کمک انواع تجهیزات آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد.

مواد شیمیایی آزمایشگاهی همیشه کاربرد وسیعی در صنایع گوناگون و مراکز تحقیقاتی و… دارند و با توجه به این که اکثر فعالیت‌های علمی بر پایه همین مواد شیمیایی صورت می‌گیرد ابتدا باید در مقیاس کوچک و آزمایشگاهی مورد استفاده قرار گیرند و سپس در مقیاس بزرگ و صنعتی بکار برده شوند. از این رو کمپانی‌های بزرگ تولید کننده محصولات مواد شیمیایی نظیر کمپانی سیگما آلدریچ  و  برند معتبر مرک آلمان در تلاش‌اند که مواد شیمیایی مورد نیاز مشتریان خود را بصورت خالص و با کیفیت بالا در گریدهای متفاوت تولید کنند تا بتوانند در مراحل بعدی موفقیت بیشتری را شامل حال محققین و دانشمندان کنند.

معرفی مراکز خرید مواد شیمیایی در تهران

برای این که مواد شیمیایی آزمایشگاهی دارای کیفیت بالایی باشند، اولین نکته ای که باید به آن دقت داشته باشید خرید از مراکز معتبر مواد شیمیایی آزمایشگاهی و خوش سابقه است. قطعاً شما نمی توانید تمام مواد خریداری شده را چک کنید و این کار اکثر اوقات غیر ممکن است از این رو میبایست برای اطمینان بیشتر از کیفیت و غلظت مناسب مواد برندهای معتبر را برگزینید.

در زمینه خرید مواد شیمیایی صنعتی، شما میبایست فروشنده و تامین کننده‌ای را انتخاب کنید که بتواند مواد شیمیایی قابل توجهی بیشتر از آنچه در واقع نیاز دارید، تامین نماید. با این کار اطمینان حاصل می‌کنید که در صورت گسترش تجارت، فرصتی برای افزایش حجم سفارشات خود در آینده خواهید داشت.
یکی از این مراکز معتبر فروش مواد شیمیایی در تهران شرکت دایا اکسیر میباشد که با سالها سابقه در زمینه بازرگانی مواد شیمیایی، تامین کننده عمده مواد آزمایشگاهی دانشگاه های سراسر ایران و کلیه پژوهشگاه های تحقیقاتی میباشد. از جمله نمایندگی های رسمی این شرکت دو برند معتبر سیگما آلدریچ و مرک آلمان میباشد که کلیه دانشگاه ها و پژوهشگاه ها توسط این دو برند تامین میگردند.

پارامترهای مهم در انتخاب مراکز معتبر فروش مواد شیمیایی

مراکز فروش مواد آزمایشگاهی کم نیستند ولی باید از مراکزی خرید کنید که بتوانند کیفیت مورد نظر را برای شما فراهم کنند. فروش مواد شیمیایی چندان هم کار راحتی نیست؛ زیرا همانطور که گفته شد برخی از آنها ممکن است مشکلاتی را ایجاد کنند. به عنوان مثال اسیدهای قوی حتی اگر به مقدار کم روی پوست بدن ریخته شوند ایجاد سوختگی شدید می کنند. همچنین شرایط دمایی نگهداری مواد از اهمیت بسزایی برخوردار میباشد. از این رو مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران باید بتواند برگه اطلاعات ایمنی کلیه مواد را در اختیار مشتریان قرار دهد و توضیحات و آموزش های مناسب را ارائه نماید.

برخی از مواد شیمیایی ممنوعیت فروش دارند و فقط به مراکز مخصوص ارائه می شوند. از این رو یکی از نکاتی که معتبرترین مراکز فروش مواد آزمایشگاهی شیمیایی باید به خوبی رعایت کنند، مجوز فروش برای برخی از محصولات است. هنگام خرید این مواد شیمیایی خاص توسط مشتری باید مدارک لازم جهت استفاده مجاز ارائه شود.

چگونگه مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت پیدا کنیم

خرید از مراکز معتبر

هنگام انتخاب یک تامین کننده مواد شیمیایی، لازم است به میزان قابل اعتماد بودن آنها نیز فکر کنید. شما به تامین کننده ای نیاز دارید که بتواند مواد شیمیایی مورد نیاز شما را در زمان نیاز و به مقدار مناسب دریافت کند. تاخیر یا مشکلات در زنجیره تامین می تواند تاثیر قابل توجهی بر برنامه های تولید شما داشته باشد. یک تامین کننده مواد شیمیایی خوب باید یک شبکه لجستیک قوی داشته باشد و بداند چگونه موجودی را به خوبی پیگیری کند.

برند

برند انتخابی شما تاثیر بسزایی در نتیجه آزمایش شما میتواند ایجاد کند انتخاب مرکز فروشی که تامین کننده مواد شیمیایی مورد نیاز شما از شرکت ها و برند های معتبری مانند سیگما آلدریچ، مرک و … باشد میتواند درصد موفقیت در آزمایشات شما را افزایش دهد.

هزینه

هر کسب و کاری باید در مورد هزینه مواد شیمیایی فکر کند. با این حال، یافتن یک تعادل خوب بین صرفه جویی در هزینه و به دست آوردن یک محصول خوب ضروری است. به دنبال تامین کننده ای باشید که قیمت ها را بدون به خطر انداختن کیفیت محصول به شما ارائه می دهند.

چگونگه مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت پیدا کنیم

پشتیبانی فنی

هنگام انتخاب تامین کننده مواد شیمیایی، پشتیبانی فنی یکی دیگر از موارد ضروری است که باید به آن فکر کنید. یک تامین کننده خوب باید تیمی از متخصصان با تجربه و دانش زیاد داشته باشد که می توانند در زمینه مسائل فنی به شما کمک کنند و بهترین مواد شیمیایی را برای نیازهای شما راهنمایی کنند.

تحویل به موقع
یک تامین کننده مواد شیمیایی خوب باید یک سیستم تحویل قابل اعتماد داشته باشد تا اطمینان حاصل شود که محصولات به موقع و در شرایط مناسبی به شما تحویل داده می شود.

ایمنی

هر شرکتی که مواد شیمیایی می فروشد باید ایمنی را در اولویت قرار دهد. آنها باید قوانین ایمنی سختگیرانه ای داشته باشند تا مطمئن شوند که مواد شیمیایی آنها به طور ایمن حمل و نقل می شود.

ارتباط با دایا اکسیر مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران

شما میتوانید جهت استعلام قیمت مواد شیمیایی و پیدا کردن کد مرک  مواد شیمیایی با کارشناسان شرکت دایا اکسیر تماس حاصل بفرمایید. همچنین این شرکت نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران میباشد که از طریق فروشگاه اینترنتی مواد شیمیایی امکان خرید محصولات سیگما آلدریچ با قیمت های مناسب فراهم گردیده است.

شماره تماس فروش مواد شیمیایی:

شماره تماس ۲۲۳۲۷۰۴۳-۰۲۱

تلگرام، واتساپ و پیامک ۰۹۰۱۷۷۷۷۰۲۳

کارشناسان ما سریعا پاسخگو میباشند

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.