تاریخ انتشار : جمعه 20 بهمن 1402 - 13:04
کد خبر : 114085

کادر فنی باید پاسخگو باشد/ به جز اشتباهات بدشانس هم بودیم

کادر فنی باید پاسخگو باشد/ به جز اشتباهات بدشانس هم بودیم

کارشناس فوتبال با بیان اینکه نمی توانیم تقصیر را به گردن کسی بیاندازیم گفت: سرمربی تیم ملی باید در خصوص اتفاقات رخ داده و حذف تیم ملی پاسخگو باشد.

به گزارش تیتر داغ؛ ایمان عالمی در خصوص شکست ۳ بر دو ایران برابر قطر و نرسیدن به فینال گفت: نسبت به بازی که مقابل ژاپن کردیم شرایط متفاوتی داشتیم. در دقایق ابتدایی دروازه حریف را باز کردیم و این می توانست بیشتر به سود ما تمام شود. قطر در آن دقایق به هم ریخته بود و باید از این موقعیت خود استفاده می کردیم اما در ادامه دو غفلت انجام دادیم و قطر توانست دو بار به گل دست پیدا کند البته می توانستیم در همان نیمه اول بازی را به تساوی بکشانیم اما شانس با ما یار نبود. در نیمه دوم هم با روحیه ای خوب به میدان آمدیم. بازی از آن ما بود و به گل دست پیدا کردیم اما به جز اشتباهات خط دفاع بدش شانس بودیم که در دقایق پایانی توپ هایمان به گل تبدیل نشد. هر چه از زمان بازی می گذشت کار برای ما سخت تر شد و در پایان هم شکست را پذیرا شده و از جام ملت ها کنار رفتیم.

کارشناس فوتبال در خصوص انتقاداتی که از سرمربی تیم ملی بابت تعویض های صورت گرفته می شود گفت: به نظر من خروج رضاییان اشتباه بود. ما می توانستیم از قلی زاده و قایدی استفاده کنیم و با آوردن مقانلو آنها به خوبی می توانستند با حرکات انفجاری و ارسال توپ های بلند، مهاجمان را صاحب موقعیت کنند. اما تعویض ها درست نبود و می توانستیم با تغییرات بهتر شاید به نتیجه هم برسیم.

عالمی در خصوص اشتباهات تمام نشدنی خط دفاع گفت: در این که مدافعان ما اشتباه داشتند شکی نیست و در این دیدار اشتباهات آنها بیشتر از بازی های قبلی بود البته آنها فشار زیادی را در این تورنمنت تحمل کردند و از لحاظ بدنی خسته بودند اما در مجموع اشتباهات خط دفاع بخش بزرگی از شکست ما را تشکیل داد. عدم هماهنگی مدافعان و اخراج شجاع خلیل زاده باعث شد تا شرایط ما در این دیدار بدتر شده و قطر از این موقعیت استفاده کرده و به فینال راه پیدا کند.

کارشناس فوتبال در پایان و در پاسخ به این پرسش که مقصر اصلی در حذف تیم ملی از جام ملت های آسیا سرمربی تیم است یا بازیکنان گفت: دور از انصاف است که بخواهیم تلاش و غیرت بازیکنان تیم ملی را نادیده بگیریم. در این دوره با استراتژی خوبی به جام ملت های آسیا نرفتیم و همین مساله باعث مشکلات زیادی برای ما شد. طراحی این استراتژی به ضرر تیم ملی تمام شد و اعتقاد دارم سرمربی تیم ملی بعد از بازگشت به ایران در کمال آرامش و به دور از هرگونه انتقاد غیرفنی و مخرب باید پاسخگوی شرایط تیم ملی در جام ملت های اسیا باشد.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.