تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مهر 1401 - 8:23
کد خبر : 88264

کارگردان«مامان»دومین فیلمش را در دزفول کلیدمی‌زند/دورخیز برای فجر

کارگردان«مامان»دومین فیلمش را در دزفول کلیدمی‌زند/دورخیز برای فجر

بهروز نشان تهیه‌کننده فیلم سینمایی «روی زمین قرمز» به کارگردانی آرش انیسی از آغاز فیلمبرداری این فیلم در آبان‌ماه خبر داد.

به گزارش تیتر داغ؛ بهروز نشان تهیه‌کننده سینما که به تازگی پروانه ساخت فیلم سینمایی «روی زمین قرمز» به کارگردانی آرش انیسی را دریافت کرده است، گفت: پیش تولید این فیلم سینمایی آغاز شده و در تلاش هستیم تا این پروژه سینمایی را نیمه دوم آبان ماه در شهر دزفول جلوی دوربین ببریم.

وی بیان کرد: «روی زمین قرمز» یک داستان کاملاً اجتماعی-خانوادگی دارد و یکی از دلایلی که دزفول را برای ساخت این فیلم انتخاب کردیم این است که داستان کاملاً در این شهر رخ می‌دهد.

این تهیه‌کننده توضیح داد: هنوز به نتیجه قطعی برای همکاری با بازیگران مورد نظر خود نرسیده‌ایم اما حتماً بازیگران محلی نیز در این پروژه حضور دارند.

نشان در پایان تاکید کرد: در صورتی که «روی زمین قرمز» به موقع آماده شود برای حضور در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر اقدام می‌کنیم.

آرش انیسی که کارگردانی فیلم سینمایی «روی زمین قرمز» را برعهده دارد، پیش از این با فیلم سینمایی «مامان» در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت. این فیلم توانست در ۵ بخش مختلف جشنواره فیلم فجر نامزد شده و در نهایت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن با بازی رویا افشار را به‌دست آورد.

منبع: مهر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.