تاریخ انتشار : جمعه 18 اسفند 1402 - 12:54
کد خبر : 115655

قرارداد طولانی مدت با کمپانی؛

کارگردان «جان ویک» در دنیای اکشن می‌ماند/ بازسازی «کوه‌نشین»

کارگردان «جان ویک» در دنیای اکشن می‌ماند/ بازسازی «کوه‌نشین»

چاد استاهلسکی کارگردان «جان ویک»، قراردادی با کمپانی لاینزگیت امضا کرد تا با تمرکز بر ساخت فیلم‌های اکشن به کار خود با این کمپانی ادامه دهد.

به گزارش تیتر داغ؛ چاد استاهلسکی کارگردان هر ۴ فیلم «جان ویک»، قرارداد تولید چند ساله با کمپانی لاینزگیت امضا کرده است.

بر مبنای این قرارداد همکاری موجود بین استاهلسکی و لاینزگیت گسترش می‌یابد و به بدلکاری که به کارگردان موفق اکشن بدل شد، اجازه می‌دهد تا بر ساخت فیلم‌های اکشن بیشتر تمرکز کند.

پیش از این هم اعلام شده بود استاهلسکی کنترل فرنچایزهای «جان ویک» و «هایلندر» را برای لاینزگیت بر عهده خواهد داشت و فیلم بعدی که کارگردانی می‌کند، بازسازی «هایلندر» با بازی هنری کاویل است. «هایلندر» یا «کوه نشین» فیلمی است که سال ۱۹۸۶ با بازی شان کانری ساخته شد.

استاهلسکی گفت: لاینزگیت در طول دوران حرفه‌ای من به‌عنوان کارگردان، استودیوی خانگی من بوده و منطقی است که من کار تولید فیلم خود را با تیمی که سال‌ها شرکای فوق‌العاده‌ای بوده‌اند، ادامه دهم.

فیلم بعدی از دنیای «جان ویک» اسپین آف «بالرین» با بازی آنا د آرماس است که اعلام شد اکرانش سال ۲۰۲۵ خواهد بود. این فیلم قرار بود تابستان پیش رو اکران شود اما قرار شد استاهلسکی با کارگردان آن لن وایزمن برای خلق سکانس‌های اکشن اضافی فیلم کار کنند.

منبع: ورایتی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.