تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 - 7:34
کد خبر : 14036

کاسبی مالی معصی علی‌نژاد برای فشار علیه مردم ایران

کاسبی مالی معصی علی‌نژاد برای فشار علیه مردم ایران

عناصر زن ضدانقلاب مانند شیرین عبادی و مسیح علی‌نژاد دوباره برای تحریم ملت ایران دست به کار شده اند؛ پروژه دیگری که ضدانقلاب خود آنرا از ابتدا شکست خورده توصیف می‌کند.

به گزارش تیتر داغ؛مسیح علی‌نژاد ضدانقلاب فراری که به نوعی کارمند دولت ترامپ است این روز‌ها پیشنهاد تحریم ورزش حرفه‌ای ایران را می‌دهد. وی پیشتر کمپین‌های دیگری را در راستای ضربه زدن به کشورمان سناریو سازی کرده که همه آن‌ها شکست خورده است.

به نظر می‌رسد وی دوباره برای تحریم هموطنانش برنامه ریزی کرده و با همین روش پروژه‌های مالی عظیمی از کاخ سفید دریافت می‌کند و درواقع کاسب تحریم مردم ایران است.

 

وی اخیرا در شبکه تلویزیونی سعودی ایران اینترنشنال پروژه پولساز جدید خود را مطرح می‌کند؛ تحریم ورزش حرفه‌ای ایران. موضوعی که توسط فرد دیگری که روی خط رسانه سعودی آمده است به شدت مورد اعتراض واقع میشود و وی بیان می‌کند که علی‌نژاد تازه به خارج از کشور فرار کرده است و پیشتر چهل سال است با همین روش‌ها ایران تحت فشار قرار می‌گیرد، اما این موارد به هیچ وجه جواب نمی‌دهد.

این عنصر ضدانقلاب با توسل به روش‌های ترامپی مثل هوچی‌گری، “شلوغ‌بازی” و حملات شخصی سعی می‌کند انتقاد دقیق طرف مقابل رو خفه و بی‌اثر کند. این نحوه برخورد را در اکثریت “اپوزیسیون” می‌توان دید، اما موضوع قابل توجه خط بطلان و شکست خورده دانستن چنین پروژه‌هایی است که حتی ضدانقلاب هم به آن معترف است.

این طرح که به طور کاملا مستقیم مانند تحریم‌های اقتصادی مردم و ورزشکاران حرفه‌ای را هدف قرار داده است ماهیت عناصر ضدانقلابی مانند مسیح علینژاد را به خوبی نشان می‌دهد.

جالب است که طراحی سازماندهی شده خاصی در این راستا صورت گرفته است و چندی پیش «شیرین عبادی» فردی که جایزه صلح نوبل را کسب کرده است به این کمپین پیوست. اظهارات وی در تحریم ورزش ایران به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و منتقدان وی را در جایگاه کسانی، چون «آنگ سان سوچی» که مانند وی جایزه صلح نوبل گرفته، اما در جنایت علیه بشیریت (مسلمانان میانمار) دست داشتند نشاندند.

بسیاری مطرح می‌کنند کسی که جایزه صلح را کسب کرده است چرا باید با ابزار زور و تحریم و جنایت سعی می‌کند به اهداف خود دست یابد. به هر جهت ضدانقلاب طراحی خاصی در خصوص فشار به ملت ایران به طور همه جانبه در دستور کار خود قرار داده است که خود این عناصر آنرا از ابتدا شکست خورده توصیف می‌کنند.

منبع: راه دانا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.