تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهریور 1400 - 5:58
کد خبر : 24405

کاهش زمان صدور پروانه ساخت در دستور کار شورای شهر/ واکنش چمران به خبر استعفای زنان از شهرداری تهران

کاهش زمان صدور پروانه ساخت در دستور کار شورای شهر/ واکنش چمران به خبر استعفای زنان از شهرداری تهران

رییس شورای شهر تهران گفت: اولین مساله امروز شورای شهر بحث صدور پروانه است که بتوانیم از زمان انجام چنین کاری کاهش دهیم.

به گزارش تیتر داغ:  مهدی چمران رییس شورای شهر تهران پیش از شروع جلسه شورا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز ما چند موضوع را در دستور داریم و انشالله بتوانیم به همه آن‌ها برسیم، اولین مساله بحث صدور پروانه ساخت است که بتوانیم از زمان انجام چنین کاری بکاهیم در این راستا خوشبختانه مطالعات مفصلی شده است.

وی ادامه داد: تقسیم کار شده و دفاتر الکترونیکی کارشان چیز دیگری است ما متاسفانه گلوگاه‌های زیادی داریم، یکی از آن‌ها دفاتر الکترونیکی و نظام مهندسی است که به همین دلیل برنامه‌ای را تنظیم کردیم تا این کار‌ها همزمان انجام شود تا زمان صدور پروانه را عملا پایین بیاوریم.

رییس شورای شهر تهران تصریح کرد: عموما مردم وقتی برای صدور پروانه می‌روند، در شهرداری گیج می‌شوند اصلا نمی‌دانند چه کاری انجام دهند؛ پیشنهاد ما این است که حتما یک دفتر خدمات راهنما تشکیل شود تا راهنمایی کند که این کار در حوزه شهرسازی است.

 

چمران با اشاره به موضوع استعفا برخی زنان در شهرداری تهران و به کارگیری آن‌ها در بخش اداره امور زنان، گفت: اصلا چنین چیزی نیست و روال و قانونی در این زمینه نداریم.

وی بیان کرد: درباره انتصابات شهرداری هم باید گفت که هرفردی باید تا آخرین لحظه مسئولیت خودِ را انجام دهد، انتصابات دیر نشده نگران نباشید.

رییس شورای شهر تهران در پایان درباره بیانیه حزب اتحاد ملت و ابراز نگرانی آن‌ها از شرایط مدیریت شهری تاکید کرد: کاش این نگرانی را ۴ سال پیش داشتند البته ما سعی نمی‌کنیم برخلاف قبل، اشتباهات را گردن گذشته نیندازیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.