تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 مهر 1400 - 5:58
کد خبر : 25223

کریمی: یکی از دروازه بان های تراکتور فامیل من نیست/ در مراحل آماده سازی یک پله از تیم‌ها عقب‌تر هستیم

کریمی: یکی از دروازه بان های تراکتور فامیل من نیست/ در مراحل آماده سازی یک پله از تیم‌ها عقب‌تر هستیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره وضعیت سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش تیتر داغ: فیروز کریمی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره وضعیت سرخپوشان تبریزی قبل از بازی‌های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: با احتساب بازیکنانی که در خدمتشان هستیم، در مجموع تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. وضعیت کلی تیم تراکتور بر همگان روشن است. ما به خاطر شرایط موجود تمرینات خود را دیر شروع کردیم.

او ادامه داد: زمانی که تمرینات دیر شروع شوند، بدنسازی هم به نوبه خود با تاخیر برگزار می‌شود. زمانی که تیم‌ها تمرین می‌کردند، ما در کش و قوس بودیم. وقتی که تیم‌ها به اردو رفتند، ما بدنسازی را شروع کردیم. آن ها اردوهایشان تمام شد، ما تازه به اردو رفتیم. بازی‌های دوستانه را برخی از تیم‌ها انجام داده اند، ما اکنون دیدار‌های دوستانه را برگزار می‌کنیم. در همه مراحل آماده سازی یک پله از بقیه تیم‌ها عقب بودیم. با توجه به حضور دیرهنگام در مسابقات، ما نتوانستیم بازی تدارکاتی آن چنانی  داشته باشیم. البته ۲ بازی دوستانه با تلاش سرپرست تیم برگزار شد.

کریمی گفت: از همه طرفداران عزیزمان می‌خواهم که با تمام توان از تیم خود حمایت کنند. ما با همه فراز و نشیب‌ها فقط توانستیم همین قدر از بازار نقل و انتقالات صید کنیم.

سرمربی تراکتور بیان کرد: بعضی‌ها گفته بودند که یکی از گلر‌های تراکتور فامیل من است؛ کسی فامیل و پسر دایی ام  نیست. در حال حاضر برنامه ریزی می‌کنیم تا با یک تیم مردمی، ریشه دار و میلیون‌ها نفر هوادار به مصاف حریفان برویم. تیم تراکتور ساده و کم نیست. با این حرف‌های کودکانه که این بازیکن فامیل فلانی است کادر فنی را دلزده نکنید؛ آن‌هایی که خط می‌گیرید تا عاملی برای افول تراکتور باشید! با تیم‌هایی قرار است مبارزه کنیم که تا دندان مسلح هستند. آن چه که ما تصور نمی‌کردیم، تیم‌های دیگر دارند. ما هم تلاش خود را کردیم و  خودستایی هم نمی‌کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.