تاریخ انتشار : شنبه 3 اردیبهشت 1401 - 7:00
کد خبر : 30704

کسی برای ویلاسازی سراغ رادیو نمی‌آید/ کم کاری به خاطر مشکل قلبی

کسی برای ویلاسازی سراغ رادیو نمی‌آید/ کم کاری به خاطر مشکل قلبی

علیرضا جاویدنیا با اشاره به عشقی که در رادیو وجود دارد و دستمزدهای کم آن بیان کرد که کسی برای سرمایه گذاری و ویلاسازی سراغ این رسانه نمی آید.

به گزارش تیتر داغ؛ علیرضا جاویدنیا در آستانه چهارم اردیبهشت روز رادیو با بیان اینکه از ۲۷ سالگی وارد رادیو شده است و در برنامه‌های مختلفی حضور داشته است بیان کرد: من از ابتدای حضورم در رادیو در برنامه‌های مختلفی همچون «راه شب»، «صبح جمعه» و برنامه‌های مختلف دیگر حضور داشته‌ام. این برنامه‌ها همگی از پشتیبانی مردمی برخوردار بودند و خاطرات ماندگاری را از خود در اذهان به جا گذاشته‌اند.

وی اضافه کرد: در پیامک‌های مردم عزیزمان و تماس‌های تلفنی، می‌بینیم که خیلی‌ها می‌گویند فرصتی برای مطالعه نداریم. مثلاً شخصی که راننده ماشین سنگین است یا در یک مرکز تولیدی کار می‌کند، فرصتی ندارد اما تمام اطلاعاتش را از رادیو می‌گیرد. می‌توانیم بگوییم که برنامه سازان و نویسندگان، بهترین‌ها را برای مردم تولید و پخش می‌کنند و مخاطبان هر آنچه را که دوست دارند می‌توانند از رادیو طلب کنند.

این هنرمند رادیو اظهار کرد: تلویزیون نیز در جایگاه خود مقبولیت خاص خودش را دارد اما رادیو به خاطر اینکه قبل از تلویزیون در دسترس قرار گرفت، در میان مردم از جایگاه ویژه ای برخوردار است. چرا که مخاطب تحت هر شرایطی می‌تواند با رادیو ارتباط بگیرید و رفاقت داشته باشد.

جاویدنیا با بیان اینکه بسیاری از مخاطبان رادیو، روشندلان و افراد نابینا هستند، تصریح کرد: امیدوارم در حوزه برنامه سازی و طرح و ایده، بتوانیم از همراهی هر چه بیشتر این عزیزان در رادیو بهره مند بشویم.

این گوینده پیشکسوت اظهار کرد: طی هشت دهه‌ای که رادیو با مردم عجین شده، هر روز جوان‌تر شده است و غیر از ایران، از تمام کشورها شنونده و مخاطب دارد و این اندوخته‌ای بسیار ارزشمند است که مردم بانی آن هستند و باید توجه داشت که ارتباط مردم با رسانه باید در چهارچوب اعتماد باشد.

وی افزود: ما در داخل افراد فرهیخته، توانمند و متخصصی داریم که جزء بهترین سرمایه‌ها در رسانه رادیو هستند که می‌توان با تدابیر خاص از ظرفیت‌های آنها استفاده کرد تا پرچم رادیو در سراسر دنیا، همیشه در اهتزاز باشد.

جاویدنیا با ابراز خوشحالی از برگزاری جشنواره‌های مختلف گفت: افتخار می‌کنم که تهیه کننده برنامه «راه شب» در این جشنواره‌ها، مقام کسب کرده است. من هم سالیان سال در برنامه راه شب پنج شنبه شب‌ها در خدمت استاد عزیزم منوچهر نوذری، بانوان شهلا نیساری و شمسی فضل اللهی و همچنین سعید توکل بودم و از ایشان چه در عرصه بازیگری و چه اجرا بسیار آموختم.

وی ادامه داد: رادیو ایمان و آگاهی است و همکاران من هر آنچه که دارند عاشقانه در طبق اخلاص ارایه می‌کنند. رادیو واقعاً عشق است، کسی نمی‌آید در رادیو ویلا سازی کند و سرمایه دار شود و امیدوارم مسئولان محترم، مخصوصاً جناب آقای دکتر جبلی که تشریف آوردند توجه بیشتری به دستمزدها داشته باشند تا انگیزه همکارانم بیشتر شود.

جاویدنیا در مورد آخرین برنامه خود گفت: چند ماه پیش از من دعوتی شد که در رادیو نمایش به همراه امیر زنده دلان برنامه‌ای را با کارگردانی خود ایشان به نام «چرند و پرند» اجرا کنیم. در حال حاضر هم با رادیو ایران همکاری دارم. در ایام محرم و صفر نیز روزهای پنج شنبه، برنامه «رادیو یک» را به صورت زنده برعهده داشتم. در حال حاضر به خاطر مشکلات قلبی و با محبت دوستان فشار کاری کمتری را متحمل می‌شوم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.