تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تیر 1400 - 6:18
کد خبر : 21713

کشته شدن ۱۵۰ نفر در بیش از ۴۰۰ تیراندازی در تعطیلات روز استقلال آمریکا

کشته شدن ۱۵۰ نفر در بیش از ۴۰۰ تیراندازی در تعطیلات روز استقلال آمریکا

مرکز آرشیو خشونت‌های تسلیحاتی در آمریکا اعلام کرد در تعطیلات چهارم ژوئیه در سراسر این کشور ۱۵۰ تن در نتیجه ۴۰۰ فقره تیراندازی کشته شده اند.

به گزارش تیتر داغ؛ براساس اطلاعات گردآوری شده توسط آرشیو خشونت‌های تسلیحاتی در آمریکا، دست کم ۱۵۰ نفر در نتیجه خشونت‌های مسلحانه در بیش از ۴۰۰ مورد تیراندازی در سراسر آمریکا در تعطیلات چهارم ژوئیه کشته شده اند.

این اطلاعات که شامل تعداد حوادث و قربانیان این خشونت‌ها در بازه زمانی ۷۲ ساعته از جمعه تا یکشنبه است همچنان در حال تکمیل است و به روز خواهد شد.

اداره پلیس نیویورک اعلام کرد خشونت‌های مسلحانه در نیویورک به سطح بی سابقه‌ای نسبت به چند سال اخیر رسیده است، ۲۱ مورد تیراندازی در نیویورک در این مدت گزارش شده که در نتیجه آن ۲۶ نفر کشته یا زخمی شدند. سال گذشته همین موقع ۳۰ نفر بر اثر ۲۵ مورد تیراندازی در نیویورک کشته یا زخمی شدند.

نیویورک سیتی در چهارم ژوئیه ۱۲ مورد تیراندازی را تجربه کرد که در نتیجه آن ۱۳ نفر کشته یا زخمی شدند. خشونت‌های مسلحانه در نیویورک طی امسال تا به الان نسبت به دوره مشابه در سال گذشته تقریبا ۴۰ درصد افزایش نشان می‌دهد. ۷۶۷ مورد تیراندازی و ۸۸۵ قربانی از ابتدای امسال تاکنون در نیویورک به ثبت رسیده است.

اداره پلیس شیکاگو نیز اعلام کرد ۸۳ نفر در تیراندازی‌های جمعه تا دوشنبه این هفته در شیکاگو هدف گرفته شدند که ۱۴ نفر از آن‌ها جان باختند. دو دختر ۵ و ۶ ساله از جمله قربانیان این تیراندازی‌ها بودند.

پلیس شیکاگو اعلام کرد بدنبال مداخله پلیس برای متفرق کردن جمعیتی چند هزار نفری در شیکاگو، یک نفر اقدام به تیراندازی به سمت نیرو‌های پلیس کرد که در نتیجه آن دو افسر پلیس زخمی شدند. ۶۰ نفر در این حادثه بازداشت شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.