تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مرداد 1402 - 10:38
کد خبر : 102595

فرمانده انتظامی شاهرود:

کشف ۱۲ کیلوگرم حشیش از خودروی پراید در شاهرود/ یک نفر دستگیر شد

کشف ۱۲ کیلوگرم حشیش از خودروی پراید در شاهرود/ یک نفر دستگیر شد

شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از کشف ۱۲ کیلوگرم حشیش از یک دستگاه پراید در محورهای مواصلاتی شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا یک نفر دستگیر شده است.

به گزارش تیتر داغ؛ سرهنگ علی کریمی صبح یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود بابیان اینکه مأموران انتظامی شاهرود هنگام گشت و کنترل محورهای مواصلاتی عبوری به یک خودرو پراید مشکوک شدند، ابراز داشت: مأموران برای بررسی ماجرا خودرو را متوقف و دستور بازرسی از آن صادر شد.

وی ضمن بیان اینکه مأموران در بازرسی خودرو موفق به کشف مواد مخدر به میزان ۱۲ کیلو از نوع حشیش شدند، افزود: این میزان مواد مخدر به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود که مورد شناسایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شده است، در ادامه بیان کرد: پس از تشکیل پرونده این فرد به مراجع قضائی تحویل داده شد.

وی افزود: با توجه به اثرات سو استفاده از مواد مخدر مبارزه با آن از جمله مأموریت‌های مهم پلیس محسوب می‌شود و در این راستا نیروی انتظامی با بهره‌گیری از تجهیزات و امکانات به روز خود این موارد را شناسایی و اجازه عبور آنها را از شهرستان نمی‌دهد.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.