تاریخ انتشار : دوشنبه 15 شهریور 1400 - 4:38
کد خبر : 23832

کشف ۲.۷ تن انواع مواد مخدر در استان مرکزی

کشف ۲.۷ تن انواع مواد مخدر در استان مرکزی

اراک- فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در عملیات‌های پنج ماهه نخست امسال ۲ هزار و ۷۴۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان مرکزی کشف شده است.

به گزارش تیتر داغ؛  حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: در تحقق هر چه بهتر پلیس پاسخگو، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های عملیاتی پلیس استان در حوزه مبارزه اثربخش در حوزه مبارزه با مواد مخدر بازتعریف و برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به کشف ۲ تن و ۷۴۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۵ ماهه نخست امسال در عملیات‌های پلیس استان مرکزی ادامه داد: در این عملیات‌ها تعداد ۱۱۳ نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و ۵ باند فعال در زمینه قاچاق مخدر متلاشی شد.

مفخمی شهرستانی ادامه داد: در ۵ ماهه نخست امسال، تعداد ۴ هزار و ۲۶۷ نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و برای برخورد قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در پایان تصریح کرد: در کنار اقدامات مقابله‌ای استان در مبارزه با مواد مخدر، نگاه آموزش بخش پلیس نیز نسبت به سال‌های گذشته بسیار توسعه داشته و با توجه به محدودیت‌های برگزاری کلاس‌های حضوری در دوران شیوع کرونا، با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ای استان، تولید محتویات آموزشی و مهارت افزایی برای اقشار مختلف اجتماع از سوی کارشناسان پلیس و با همکاری اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی انتشار یافته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.