تاریخ انتشار : یکشنبه 31 مرداد 1400 - 6:56
کد خبر : 23332

کشف ۳۶۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در تهران

کشف ۳۶۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در تهران

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۴۴ قاچاقچی و کشف بیش از ۹۰۰ هزار قلم انواع لوازم قاچاق، در ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش تیتر داغ؛  سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: در راستای مبارزه بی امان و تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ناامن کردن انبارهای دپوی کالا هشتمین مرحله طرح سراسری، استانی مبارزه با قاچاق کالا و ارز توسط پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی به مدت ۷۲ ساعت اجرا شد.

وی بیان داشت: این طرح با اولویت مقابله با قاچاق کالاهای گمرکی، دخانی و ترانزیتی و نظارت و پایش انبارها در جنوب تهران اجرا و ۲۰ اکیپ از کارآگاهان به محل‌ها و نقاط آلوده اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در این طرح ۹۰۰ هزار قلم انواع کالاهای قاچاق و فاقد مجوزهای قانونی کشف شد، عنوان داشت: کالاهای مکشوفه شامل مواد غذایی، الکتریکی و الکترونیکی، لوازم آشپزخانه، پارچه، آرایشی و بهداشتی، دارو، لاستیک خودرو، سیگار، ماینر، موتورسیکلت سنگین، لوازم پزشکی و … است.

وی با بیان اینکه کارآگاهان این پلیس با رصدهای اطلاعاتی پیچیده موفق شدند، مالک کالاها را شناسایی کنند، افزود: پس از هماهنگی قضائی ۴۴ تن از مالکان کالاها دستگیر و با تکمیل ۵۰ فقره پرونده، متهمان در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

سردار هداوند ابراز داشت: در این طرح ۱۶ دستگاه خودرو توقیف و کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۳۶۲ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند.

وی در پایان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده احتکار کالا و هرگونه حمل و نگهداری کالای قاچاق با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.