تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 - 6:23
کد خبر : 19885

کشف ۵ میلیارد تومان انواع ابزارآلات صنعتی قاچاق در تهران

کشف ۵ میلیارد تومان انواع ابزارآلات صنعتی قاچاق در تهران

سرهنگ ولی پور گودرزی از دستگیری دونفر و کشف بیش از۱۰ هزار عدد انواع ابزارآلات قاچاق دستی ساخت کشور چین خبر داد.

به گزارش تیتر داغ؛  سرهنگ  علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت:  برابر اطلاع از تخلیه و نگهداری مقادیری ابزارآلات صنعتی خارجی قاچاق در انباری به آدرس کهریزک، مامورین پلیس به محل اعزام شدند که مشاهده شد در محل انباری قدیمی است که پلمب و بلوک گذاری شده است، ولی توسط متصدیان انبار بازگشایی و درحال تخلیه و نگهداری کالا است.

وی بیان کرد: مامورین این پلیس طی یک عملیات همزمان و منسجم به محل اعزام که پس از رصد‌های اطلاعاتی نامحسوس، مشاهده می‌گردد تعدادی خودروی وانت به محل مراجعه و اقدام به تخلیه مقادیر متنابهی ابزارآلات صنعتی از نوع آچار بوکس و جعبه آچار نموده اند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی عنوان کرد: در تحقیقات اولیه رانندگان خودرو‌ها اظهار داشتند که در چند روز گذشته طی چند مرحله اقدام به تخلیه انواع ابزارآلات صنعتی خارجی در این مکان نموده و مالک اصلی کالا‌ها را از شهر‌های جنوبی بدون هیچ گونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی  به مقصد تهران بارگیری کرده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارآگاهان در رصد‌های اطلاعاتی پیچیده موفق شدند مالک کالا‌ها را شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی تیمی از کارآگاهان در یک عملیات پلیسی مالک کالا‌ها را دستگیر کردند.

وی ابراز کرد: متهم در بازجوئی‌های اولیه به جرم ارتکابی معترف و ضمن قبول مالکیت کالا‌های مکشوفه بیان گفت که کالا‌ها را از شهر‌های جنوبی خریداری و به انبار تهران فرستاده است. لذا کارآگاهان با تکمیل پرونده متهم را به مرجع قضائی معرفی کردند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۵ میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.