تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اردیبهشت 1399 - 6:36
کد خبر : 9005

کمالی‌پور: انگیزه مردم برای دستگیری از نیازمندان افزایش یافته است

کمالی‌پور: انگیزه مردم برای دستگیری از نیازمندان افزایش یافته است

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به افزایش انگیزه مردم برای دستگیری از نیازمندان؛اظهار کرد: امسال دستگیری از نیازمندان و کمک مردم انسجام پیدا کرده و رنگ و بوی متفاوتی دارد.

به گزارش تیتر داغ ؛در خصوص آثار معنوی ماه رمضان بر فضای کشور به خصوص فضای سیاسی و اجتماعی در شرایط کنونی گفت: برخی از ایام برای مردم نسبت به روزها و ایام دیگر از اهمیت و ارزش والاتری برخوردار است؛ یکی از همین ایام ماه مبارک رمضان است، یکی از اقداماتی که در این روزها مردم هر ساله به آن اهمیت می دادند دستگیری از نیازمندان بوده است.

وی افزود: امسال به لحاظ شرایطی که در کشور ایجاد شده و به لحاظ فرمایش مقام معظم رهبری در موضوع کمک مومنانه حرکت مردمی سازمان دهی پیدا کرده است؛ چرا که در گذشته برخی نیازمندان شناسایی می شدند و مردم به آن ها کمک می کردند، اما در همین میان عده‌ای هم بودند که شناسایی نمی شدند و از کمک های مردمی برخوردار نمی شدند.

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ادامه داد: امسال این اقدامات، دستگیری از نیازمندان و کمک مردم انسجام پیدا کرده است؛ امسال رنگ و بوی کمک های مردمی متفاوت است و انگیزه آن ها برای دستگیری از نیازمندان در این شرایطی که کشور با آن رو به روست، افزایش پیدا کرده است.

کمالی پور اضافه کرد: جو معنوی حاکم بر ماه مبارک رمضان این شرایط را ایجاد می‌کند؛ حتی در حوزه قضایی ارتکاب جرم در برخی از ایام همچون ماه میارک رمضان یا ماه محرم و ماه صفر کاهش پیدا می کند؛ افرادی که به دنبال هنجارشکنی و ارتکاب جرم هستند سعی می کنند که در این ایام دست به اینگونه رفتار ها نزنند.

منبع ؛ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.