تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اسفند 1399 - 7:41
کد خبر : 18043

کمبود محتوای فاخر اولین چالش در حوزه کتاب و کودک است

کمبود محتوای فاخر اولین چالش در حوزه کتاب و کودک است

سعد آبادی گفت: درحال حاضر اولین چالش در حوزه کتاب و کودک، کمبود محتوای فاخری است که جذابیت لازم را برای کودکان داشته باشد.

به گزارش تیتر داغ؛ علی اصغر سعد آبادی دبیر علمی رویداد نوآورانه کتاب و کودک در اولین رویداد نوآورانه و فناورانه کتاب و کودک  که در مرکز نوآوری علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، کمبود محتوای فاخر در حوزه کودک را که در عین حال جذابیت لازم را برای آن‌ها داشته باشد، به عنوان اولین چالش در حوزه کتاب و کودک نام برد.

سعدآبادی گفت:  چالش بعدی که برای نوآوری‌های این حوزه عمومیت دارد، ضعف در حوزه تجاری سازی این ایده‌ها و ایجاد تقاضا برای آن‌ها است. در نتیجه پیشرفت در این حوزه نیازمند حضور فعال و همزمان اندیشمندان و صاحب‌نظران این حوزه از یک سو و افراد آشنا با مهارت‌های کسب و کار و بازار کتاب و محتوای کودک از سوی دیگر خواهد بود.

دبیر علمی رویداد نوآورانه کتاب و کودک تصریح کرد:  این رویداد به عنوان بستری مناسب برای گرد هم آوری این افراد در محیطی تخصصی برای رشد و پرورش نوآوری‌های حوزه کودک است و همچنین  ۴ محور اصلی این رویداد ایجاد تحول در ساختار کتاب‌های کودک، نگرش مجدد به محتوای این حوزه، استفاده از فرصت‌های فناورانه و نوآورانه برای ایجاد ارتباط موثر بین کودکان و کتاب‌ها و دعوت از صاحب‌نظران و جامعه علمی برای فعالیت در این حوزه است.

او افزود: در روز نخست این رویداد که تا ۳۱ فروردین سال آینده ادامه دارد، ۱۵ ایده و محصول منتخب داوران از بین نزدیک به ۶۰ موردی که برای دبیرخانه ارسال شده بود توسط خالقین آن‌ها ارائه شد. داوران ضمن نقد فنی و محتوایی ایده‌ها و تاکید بر نقاط قوت آن‌ها از شرکت کنندگان خواستند تا اصلاحات لازم را برای حضور در مراحل بعدی انجام دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.