تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 بهمن 1401 - 5:11
کد خبر : 94251

کمک‌های نظامی به اوکراین، انبارهای مهمات فرانسه را خالی کرده است

کمک‌های نظامی به اوکراین، انبارهای مهمات فرانسه را خالی کرده است

نمایندگان پارلمان فرانسه می‌گویند تداوم کمک‌های نظامی پاریس به ارتش اوکراین، انبارهای مهمات نیروهای مسلح این کشور را خالی کرده است.

به گزارش تیتر داغ؛ روزنامه «فییگارو» فرانسه به نقل از دو نماینده پارلمان این کشور اعلام کرد در پی کمک‌های نظامی پاریس به ارتش اوکراین، هم‌اکنون انبارهای نیروهای مسلح فرانسه از مهمات ۱۵۵ میلی‌متری (مورد استفاده در تانک‌های هویتزر و توپخانه‌ها) خالی شده است.

فیگارو این خبر را به نقل از «ژولین رانکوله» و «وینسنت برو» از نمایندگان پارلمان فرانسه منتشر کرده است؛ این دو نماینده اخیراً گزارشی مشترک درباره ذخایر مهمات فرانسه منتشر تنظیم کرده‌اند.

این روزنامه در ادامه بر ارزیابی مجدد انبارهای مهمات تأکید می‌کند و می‌نویسد که اگر این روند ادامه داشته باشد، نیروهای مسلح فرانسه با یک بن‌بست روبرو خواهند شد.

وینسنت برو در گفت‌وگو به فیگارو نیز بر پرکردن دوباره انبارهای نظامی تأکید می‌کند. به باور او باید سیاست حفظ ذخایر مهمات در پایین‌ترین سطح به دلایل اقتصادی، باید کار گذاشته شود.

فیگارو در پایان این‌گونه نتیجه‌گیری می‌کند که در آینده نزدیک، تنش‌ها و جدال‌ها بین مخالفان و کسانی که از تداوم کمک نظامی به اوکراین حمایت می‌کنند، افزایش خواهد یافت.

پیش از این نیز «جیمی شی»، معاون دستیار دبیر کل سابق ناتو در گفت‌وگو با شبکه «اسکای‌نیوز» گفته بود در نتیجه کمک نظامی به ارتش اوکراین، بخش زیادی از ذخایر نظامی کشورهای عضو ناتو مصرف شده و انبارهای سلاح و مهمات باید سریع و فوری پر شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.