تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 خرداد 1400 - 9:34
کد خبر : 20880

کمک ۱۶۵ میلیارد تومانی مردم، خیّران و نهاد‌ها در پویش ایران همدل

کمک ۱۶۵ میلیارد تومانی مردم، خیّران و نهاد‌ها در پویش ایران همدل

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، گفت: با اجرای پویش ایران همدل، خیّران و گروه‌های جهادی بالغ بر ۱۶۵ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند.

به گزارش تیتر داغ؛ سیدابوالفضل پرپنچی با تشریح عملکرد این نهاد در مرحله سوم پویش ایران همدل، افزود: سومین مرحله پویش ایران همدل با همراهی مردم، خیران و نهاد‌ها و گروه‌های جهادی، مراکز نیکوکاری و … در طول ماه مبارک رمضان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان در قالب پویش ایران همدل بالغ بر ۱۶۵ میلیارد تومان به نیازمندان در قالب غذای گرم، افطاری ساده و بسته معیشتی کمک شد، گفت: سومین مرحله پویش ایران همدل بعد از فرمان مقام معظم رهبری با همراهی مردم، خیران و نهاد‌ها در طول ماه مبارک رمضان برگزار شد.

پرپنچی، ادامه داد: در همین جهت یک میلیون و ۸۰۰ هزار وعده غذای گرم و ۵۶۰ هزار افطاری ساده میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به فعالیت ۳۰۰ آشپزخانه در قالب طرح اطعام مهدوی، عنوان کرد: ۹ هزار و ۶۶۶ نیروی داوطلب و جهادی در تهیه و توزیع بسته‌های غذایی مشارکت داشتند.

وی گفت: میزان کمک‌های مردم، خیّران، نهاد‌ها و سازمان و گروه‌های جهادی، مراکز نیکوکاری و … در پویش ایران همدل در ماه رمضان امسال نسبت به سال گذشته در همین مدت زمان ۸۴ درصد رشد داشته است.

پرپنچی با تقدیر از مشارکت مردم، خیّران، سازمان‌ها و نهاد‌ها در اجرای سومین مرحله پویش ایران همدل گفت: این پویش به لطف خداوند و با همراهی مردم نیکوکار در مقاطع خاص ادامه خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.