تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1402 - 15:24
کد خبر : 107368

در پیامی خطاب به سازمان‌های بین‌المللی؛

کنعانی: به پاخیزید و از مظلومان فلسطینی در غزه دفاع کنید

کنعانی: به پاخیزید و از مظلومان فلسطینی در غزه دفاع کنید

سخنگوی وزارت امور خارجه پیامی خطاب به جامعه‌ جهانی اعم از سازمان‌های بین‌المللی، دولت‌ها و ملت‌ها منتشر و تاکید کرد: به پاخیزید و از مظلومان فلسطینی در غزه دفاع کنید.

به گزارش تیتر داغ؛ ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس پیامی خطاب به جامعه جهانی اعم از سازمان‌های بین‌المللی، دولت‌ها و ملت‌ها منتشر کرد و در این پیام، نوشت: اگر جامعه جهانی اعم از سازمان‌های بین‌المللی، دولت‌ها و ملت‌ها به این همه جنایت هولناک صهیونیست‌ها در سه هفته اخیر در غزه⁩ واکنش قوی و بازدارنده‌ای نشان ندهند و جنایتکاران جنگی و حامیان مشخص آنان را بدون کیفر باقی بگذارند، ‏رأی به بی‌اعتباری سازوکارها، حقوق، قوانین و مقررات بین‌المللی داده‌اند.

وی‬ تاکید‬ کرد: ‏عدم اقدام بازدارنده و پشیمان کننده و بی کیفرمانی جنایات جنگی صهیونیست‌ها در غزه، به معنای تسلیم و تمکین عدالت‌خواهان، آزادی‌خواهان و طرفداران و صلح و امنیت جهانی در مقابل جنایتکاران جنگی و تبهکاران است.

سخنگوی وزارت امور خارجه در ادامه این مطلب آورده است: برای صلح و امنیت جهانی در مقابل جنایتکاران صهیونیست و حامیان آن به پا خیزید و از مظلومان فلسطینی در غزه دفاع کنید.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.