تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آذر 1401 - 14:10
کد خبر : 90842

گردو برای چی خوبه

گردو برای چی خوبه

اگر میخواهید بدانید که گردو برای چی خوبه بهتره این مقاله را تا انتها مطالعه و دنبال کنید. در این مقاله از سایت تیتر داغ، علاوه بر آشنا کردن شما با خواص گردو، یک راه بی دردسر و ساده برای خرید مستقیم این محصول از کشاورز به شما خواهیم آموخت. گردو یکی از پرطرفدارترین مغزها

اگر میخواهید بدانید که گردو برای چی خوبه بهتره این مقاله را تا انتها مطالعه و دنبال کنید. در این مقاله از سایت تیتر داغ، علاوه بر آشنا کردن شما با خواص گردو، یک راه بی دردسر و ساده برای خرید مستقیم این محصول از کشاورز به شما خواهیم آموخت.

گردو یکی از پرطرفدارترین مغزها در ایران و جهان است. اگر بخواهیم در مورد گردو تنها به این مورد بسنده کنیم که این محصول یک غذای مغذی است، در تعریف آن کوتاهی کرده‌ایم.

گردو چربی های سالم ، فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی را برای بدن فراهم می کند. و این تنها شروعی برای تعریف فواید مغز گردو و مزایای مصرف آن در حمایت از سلامتی بدن است‌.

شاید اگر شما هم بدانید که گردو از دوران ما قبل از تاریخ وجود داشته است و جزو اولین گونه های گیاهی است که به وسیله ی بشر پرورش داده شده است،  شگفت‌زده شوید.  مزایای گردو و فواید مصرف آن بسیار زیاد است و ما سعی می‌کنیم در این مقاله به این سوال جواب بدهیم که گردو برای چی خوب است.

گردو برای چی خوبه

گردو برای چی خوبه؟

گردو در میان تمام انواع آجیل منحصر به فرد است، زیرا سرشار از آنتی اکسیدان هایی مانند پلی‌فنول‌ها ، کارتنوئید ها ، مواد معدنی، ویتامین ها، پروتئین ها و … است که از التهاب بدن جلوگیری می کند و باعث تقویت سیستم ایمنی می شود.

گردو تنها مغزی است که منبع غنی از اسیدهای چرب امگا ۳ مانند اسید لینولئیک اسید، آلفا لینوالینک، اسیدهای آراشیدونیک است.  علاوه بر این حاوی مواد معدنی دیگری همچون:  آهن ، منیزیم، کلسیم، پتاسیم، روی، منگنز ،مس و …می باشد.

فواید گردو برای سلامتی

خوردن حتی چند عدد گردو در روز می‌تواند فواید زیادی برای سلامتی شما داشته باشد. گردو به تقویت قلب و کاهش فشار خون کمک می کند و نقش مهمی در بهبود عملکرد شناختی و حافظه دارد.  یک رژیم غذایی حاوی گردو با کاهش خطر ابتلا به بیماری آلزایمر و زوال عقل مرتبط  می باشد. بخشی از فواید گردو در ادامه مورد بحث قرار می‌گیرد.

  • سلامتی روده

گردو برای باکتری های مفیدی که در روده زندگی می کنند نیز مفید می باشد، لذا به سلامت روده کمک می‌کند و باعث کاهش خطر ابتلا به بیماری می شود.

  • کاهش التهاب

برخی از بیماری‌ها مانند بیماری‌های قلبی ، دیابت نوع دو، بیماری آلزایمر و سرطان از التهاب  ناشی از استرس اکسیداتیو سر چشمه می گیرند. گردو ترکیبات گیاهی و مواد مغذی دارد که می‌تواند به کاهش این التهاب ها  کمک می کند و خطر ابتلا به بیماری ها را کاهش دهد.

  • کنترل وزن

اگرچه گردو کالری زیادی دارد اما چربی های موجود در گردو از نوع چربی های خوب و مفید برای بدن می باشند. علاوه بر این گردو با سیر کردن شما در مدت طولانی در کنترل اشتها و گرسنگی موثر است.

  • کاهش فشار خون

فشار خون بالا عامل خطر اصلی برای ابتلا به بیماری‌های قلبی و سکته ای است. آجیل ها، از جمله  گردو حاوی مواد مغذی است که می‌تواند در کنترل فشار خون و کاهش ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی کمک کند.

  • قدرت باروری مردان

گردو قدرت باروری مردان را افزایش می‌دهد. مصرف منظم گردو ممکن است در مقابله با اثرات مضر عادت غذایی بر سلامت اسپرم کمک کند.

  • کمک به سلامت پوست و مو

از دیگر خواص گردو این است که حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب امگا ۳ است. این فواید باعث می شود ایمنی مناسبی در برابر رادیکال های آزاد فراهم شود‌ چربی های طبیعی موجود در مغز گردو سموم را از بدن خارج می کند و در نتیجه باعث سلامت پوست و مو می شود.

  • گردو برای نوزادان و کودکان

گردو ماده ی غذایی ارزشمندی است که می تواند در رشد و تکامل کودک موثر باشد. کودکان برای رشد به منبع غنی از ویتامین ، کلسیم ، چربی ها،  آهن، چربی های غیر اشباع، و اسیدهای چرب امگا-۳ نیاز دارند که گردو حاوی این مواد می باشد و بخش بزرگی از نیازهای غذایی روزانه کودک را براورده می کند. فواید گردو از سلامت مغز تا سلامت بدن شما را پوشش می دهد. رژیم غذایی حاوی گردو می تواند فواید زیادی برای کودک شما داشته باشد، چنانچه قصد دارید گردو را در برنامه غذایی کودک خود بگنجانید آنرا با میوه ها و سبزیجات مغزی مخلوط کنید و با آنها پوره و اسموتی درست کنید. علاوه بر این می توانید از پودر گردو در یک وعده غذایی پر انرژی برای کودک خود استفاده کنید. میتوان گفت بیشتر مواد مغذی که درغذاهای بسته بندی شده و مکمل‌های غذایی دنبال آنها می گردیم در یک رژیم غذایی سالم که حاوی میوه‌ها و سبزیجات ساده و سالم موجود در آشپزخانه باشد یافت می شود. بنابراین به جای اینکه به سراغ نوار تغذیه ای و مکمل ها برای فرزندتان بروید مواد غذایی سالم و مفید در رژیم غذایی او قرار بدهید.

موارد استفاده

گردو به شیوه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، شما علاوه بر اینکه می توانید گردو را به عنوان آجیل مورد استفاده قرار بدهید میتوانید در پخت غذا های مختلف نیز از گردو استفاده کنید. برای تهیه انواع کیک و حلوا و سایر غذا ها نیز می‌توانید از گردو استفاده کنید.

گردو میتواند بهترین محصول برای صبحانه باشد، چربی های مفیدی که در این محصول وجود دارند روز شما خواهند ساخت و با رساندن انرژی سالم به بدنتان، شما را از خستگی مفرط در امان نگه میدارند.

گردو برای ورزشکاران

حالا که تا حدودی متوجه این شده اید که گردو برای چی خوبه بهتر است بدانید ورزشکاران حرفه ای از این محصول در رژیم غذایی روزانه خود استفاده میکنند تا با بهره بردن از ویتامین ها و امگا۳ موجود در مغز گردو، رشد و پیشرفت خود در ورزش را تضمین کنند.

برای مثال، بدن ورزشکاران تا حدود زیادی به ویتامین E نیاز دارد و یکی از ملزومات جذب خوب این ویتامین در بدن این است که همراه با چربی های مفید مصرف شود. به همین دلیل توصیه میشود همراه با این ویتامین، چند عدد مغز گردو نیز میل شود تا جذب ویتامین به بهترین صورت شکل بگیرد.

روش خرید مطمئن آجیل و خشکبار

افرادی زیادی این محصول را بصورت روزانه مصرف میکنند تا از این طریق موارد مغذی لازم برای بدنشان را از راه سالم و طبیعی تامین کنند. ولی آیا همه کسانی که اقدام به خرید گردو میکنند محصول با کیفیت نسیبشان میشود؟ به هیچ وجه.

طبق بررسی هایی که ما داشته ایم، بیش از ۷۰ درصد کسانی که اقدام به خرید گردو میکنند در اکثر مواقع در ام افراد سودجو و فرصت طلب گرفتار میشوند. ولی چگونه این اتفاق می افتد و چگونه باید جلوی این افراد را گرفت؟

بهترین کار این است که گردو را از محل هایی تهیه کنیم که برای کسب و کار خود ارزش قائل هستند و با استخدام افراد کار بلد و متخصص، برای توسعه ی کسب و کار خود تلاش میکنند. این محل ها چون نیروی کار زیادی دارند همیشه و در همه حال به دنبال افزایش تعداد مشتری های خود هستند و هرگز رضایت مشتری را با سود تنها یک خرید عوض نمیکنند.

اگر در شهر خود جایی را سراغ ندارید نگران نباشید، ما یک روش مطمئن و امن به شما معرفی خواهیم کرد.

فروشگاه آجیل و خشکبار آقای گردو

با بررسی چندین نوع گردو، به این نتیجه میرسید که گردوی مراغه با اختلاف با کیفیت ترین گردوی کشور است.

گردوی مراغه به دلیل چربی بالایی که دارد معروف ترین گردوی کشور است و سالانه مقدار بسیار زیادی از محصولات باغات گردوی این شهر به نقاط مختلف کشور ارسال میشود و طرفداران بسیار زیادی نیز در سرتاسر کشور به دست آورده است.

گردوی مراغه پوست نازکی دارد و برای شکستن آن نیاز به ابزار سنگین نیست و تنها با یک ضربه کوچک پوست آن شکسته میشود، مغز سفید و درشت آن یکی دیگر از ویژگی های این محصول است که آنرا با محصولات شهرهای دیگر متفاوت کرده است.

گردو برای چی خوبه

قیمت

قیمت گردو به عوامل زیادی بستگی دارد، کیفیت مغز، ریز و درشت بودن و جنس پوست گردو میتواند قیمت آنرا تا حدود زیادی بالا و پایین کند.

یک گردو با پوست نازک و مغز سفید، میتواند بهترین انتخاب برای خرید باشد. ولی آیا این نوع گردو به راحتی در بازار قابل تشخیص است؟

اگر واقعیت را بخواهید خیر، این محصول نیز مانند هندوانه یک محصول سربسته است و نمیتوان از ظاهر آن تشخیص داد که داخل آن چه خبر است و چه چیزی انتظار ما را میکشد. پس چه کنیم؟

باید کار را به کاردان بسپاریم.

فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار آقای گردو با بکار گرفتن متخصصین شناخت گردو، کار ما را برای خرید این محصول کاملا راحت کرده است. افرادی در این فروشگاه حضور دارند که با تست انواع مختلف گردو بهترین محصول را انتخاب و برای مشتری ارسال میکنند.

این فروشگاه با واقع شدن در مراغه که بهترین گردوی کشور را دارد، به یکی از بهترین مکان ها برای خرید آجیل و خشکبار درجه یک تبدیل شده است.

لیست قیمت انوع گردو در این فروشگاه بصورت زیر است :

گردو پوست کاغذی ممتاز ۱۸۵۰۰۰ تومان
گردو پوست کاغذی معمولی ۱۵۶۰۰۰ تومان
گردو با پوست درجه دو ۱۲۸۰۰۰ تومان
گردو سوزنی ۱۰۵۰۰۰ تومان
مغز گردو ممتاز دو پر ۴۲۰۰۰۰ تومان
مغز گردو معمولی ۲۷۰۰۰۰ تومان
مغز گردو قهوه ای ۲۲۵۰۰۰ تومان

 

خرید اینترنتی آجیل و خشکبار

 

خرید آنلاین مانند هر روش دیگری مزایا و معایبی دارد که در ادامه به آن میپردازیم.

اگر بخواهم از معایب خرید اینترنتی برایتان چند مورد را عنوان کنم اولین آنها ارسال با تاخیر از طرف فروشگاه است. مورد دیگری که بسیاری از مشتری های فروشگاه های اینترنتی از آن شاکی هستند این است که تصویری که فروشگاه از محصول ارائه میکند با محصولی که به دست مشتری میرسد همخوانی ندارد و محصول از کیفیت پایینی برخوردار است.

با این مشکلات چگونه باز هم میتوان خرید آجیل را بصورت آنلاین انجام داد؟

شاید تعجب کنید ولی تنها با انتخاب درست فروشگاه، تمام مشکلاتی که وجود دارد رفع خواهد شد.

برای مثال، فروشگاه اینترنتی آقای گردو با بهره گرفتن از نیروی کار با تجربه و مجرب، اشتباه در ارسال محصول را به صفر رسانده است، از طرفی با استخدام مسئول خرید کاربلد، باعث شده است تا اجناس با بهترین کیفیت به انبار وارد شده و در نتیجه مشتری ها از کیفیت محصولاتی که خریداری میکنند نهایت رضایت را داشته باشند.

همچنین با بستن قرارداد با اداره پست و ارسال تمامی مرسولات با پست پیشتاز، بسته ها را نهایتا ۳ روز بعد از ثبت سفارش به دست مشتری میرسانند.

تضمین کیفیت

همانطور که در ابتدای مقاله قول دادم، بعد از توضیح اینکه گردو برای چی خوبه حالا وقت آن است تا یک راه مطمئن برای خرید آجیل و خشکبار به شما معرفی کنم.

کمتر فروشگاهی حاضر است جنس فروشخته شده را از مشتری پس بگیرید و مبلغ پرداخت را تمام و کمال به او پس بدهد. اما فروشگاه آجیل و خشکبار آقای گردو فروش خود را با ۷ روز ضمانت بازگشت وجه انجام میدهد و در صورتیکه مشتری از کیفیت محصول رضایت نداشته باشد میتواند تا ۷ روز آنرا برگشت داده و کل مبلغ پرداختی را بدون قید و شرط دریافت کند.

داشتن نماد اعتماد و درگاه امن بانک سامان از دیگر مواردی است که اعتماد به این فروشگاه را ساده میکند.

برای وارد شدن به این فروشگاه و بررسی محصولات موجود، میتوانید از لینک قرمز رنگ پاراگراف بالا اقدام کنید و یا با وارد کردن آدرس اینترنتی aghayegerdoo.ir در مرورگر خود، مستقیما وارد سایت شده و با اضافه کردن محصولات مورد نیاز خود به سبد خرید و ثبت مشخصات گیرنده، بسته خودتان را درب منزل و یا محل کار تحویل بگیرید، به همین راحتی و بدون نیاز به خروج از منزل و اتلاف وقت در ترافیک و هوای آلوده.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.