تاریخ انتشار : دوشنبه 2 خرداد 1401 - 17:02
کد خبر : 31960

گرد و خاک هم مانع ضبط تصاویر دوربین مداربسته نشد!

گرد و خاک هم مانع ضبط تصاویر دوربین مداربسته نشد!

چندین پروژه و کارخانه مهم صنعتی در اهواز با مشکلات روبرو شدند اما هیچ چیز مانع از ضبط تصاویر دوربین مداربسته صنعتی نشد در تصاویر به خوبی خرابی و دستکاری های انجام شده نمایش داده شد چیزی که باعث حیرت همه شد این بود که در بعضی مکان ها با اینکه نصب دوربین مداربسته شهرک

چندین پروژه و کارخانه مهم صنعتی در اهواز با مشکلات روبرو شدند اما هیچ چیز مانع از ضبط تصاویر دوربین مداربسته صنعتی نشد در تصاویر به خوبی خرابی و دستکاری های انجام شده نمایش داده شد چیزی که باعث حیرت همه شد این بود که در بعضی مکان ها با اینکه نصب دوربین مداربسته شهرک صنعتی صورت گرفته بود ولی تصاویر و فیلم دچار مشکل شده بود پس از بررسی مشخص شد نصاب دوربین مداربسته  شخصی بوده که حتی نشانی از خود به جای گذاشته .

۵۰ درصد مشکلات پیش آمده در کارخانه ها بخاطر این رخ داده بود  که مدیران کارخانه  فقط به خاطر اینکه هزینه نصب دوربین مداربسته کمتر  شود باعث خسارت مالی و جانی صدها نفر شدند. ما به شما در هر شرکت و کارخانه ی هستید پیشنهاد میکنیم خرید دوربین مداربسته و نصب دوربین مداربسته شهرک صنعتی   آن را از شرکت های معتبر که دارای پشتیبانی و گارانتی میباشند انجام دهید . و برای کارخانه از  دوربین مداربسته وایرلس برد بالا یا همان دوربین مداربسته آی پی استفاده کنید .

به گزارش چشم سوم پایتخت شرکت های که با این مرکز قراداد نگهداری دوربین مداربسته و نصب دوربین مداربسته را داشتند با بازدید دوره ی سریعا متوجه دستکاری تصاویر و خرابی ها شدند . و چون تمامی کارشناسان از سمت شرکت چشم سوم اعزام میشوند دیگر دغدغه ی پشتیبانی یا گارانتی و خرید دوربین مداربسته را نداشتند.

 

گرد و خاک هم مانع ضبط تصاویر دوربین مداربسته نشد!

 

نگران گرانی های بازار نباشید برای خرید و نصب دوربین های مداربسته پیشنهادهای فوق العاده ی به شما داریم

بازار کنونی دوربین های مداربسته  بازار بی ثبات و پر از استرسی است که هر لحظه بخاطر قیمت دلار قیمت ماه قبل با ماه الان تفاوت فراوانی دارد . از طرفی هم برندهای دوربین مداربسته متنوع میباشند و سایت دوربین مداربسته متنوع میباشد .

از طرفی روزانه آمار سرقت و خرابی  سیستم نظارت تصویری و حفاظتی بالا میرود و بسیاری از رقیبان شما خود را به سلاح امنیت مجهز کرده اند . پیشنهاد ما برای شما این است که از شرکتی خرید کنید که تمامی خدمات دوربین مداربسته از قبیل نصب و اجرا و طراحی و پشتیبانی و نگهداری را با هم انجام دهد اینگونه تخفیف بهتری را خواهید گرفت و نگران خرابی نیستید . و قیمت نصب دوربین برای شما کمتر میشود حتی میتوانید قیمت پک دوربین مداربسته داهوا را نسبت به بازار کمتر تهیه کنید .

 

چشم سوم پایتخت به دلایل زیر برای نصب و خرید دوربین مداربسته  بهترین گزینه میباشد

  1. در مناسبت های مختلف تخفیفات بی نظیری دارد
  2. دارای گواهی سمتا و گواهینامه فنی حرفه ای و پروانه کسب و کارها میباشد
  3. ماهانه بازدید های دوره ی برای تمامی دوربین مداربسته ی که قراداد نگهداری دوربین مداربسته با آنها منعقد کرده دارد .
  4. تمامی کارشناسان و نصاب دوربین مداربسته و نظارت تصویری شده دارای گواهی حسن انجام کار از تمامی مراکز هستند .
  5. شرکت ها و کارخانه جات مطرحی از خدمات این شرکت بهره گرفته اند که میتوانید از تمامی شرکت ها استعلام دریافت کنید .
  6. با مشاوره رایگان با توجه به بودجه ی شما تمام دوربین مداربسته ی که مناسب حرفه ی شما هستند معرفی میگردد و حق انتخاب برای شما فراوان است

مشتریان ما

گرد و خاک هم مانع ضبط تصاویر دوربین مداربسته نشد!

سارق طلافروشی شمال تهران فیلم دوربین مداربسته را هم با خود برد

این تیتر در یکی از خبرگزاری ها درج شده بود متاسفانه در این طلا فروشی انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل صورت نگرفته بود  و هارد دوربین مداربسته به سرقت رفته بود . شما به عنوان طلا فروش یا صرافی چقدر از این موارد ماهانه و سالانه میشنوید .مخصوصا در اوضاع کنونی که فقر و گرانی بیشتر شده است ؟

ما به شما پیشنهاد میکنیم نصب دوربین مداربسته برای طلافروشی را در اولویت کارهایتان قرار دهید و انتقال تصویر بر روی سیستم شخصی خودتان و موبایل تان انجام دهید و به شرکت ی این کار را بسپارید که دارای گواهی نامه معتبر و درای مجوز خاص باشند .

چشم سوم پایتخت گزینه ی مناسبی برای نصب دوربین مداربسته طلافروشی میباشد . که علاوه بر فروش دوربین مداربسته و دزدگیر برای مغازه طلافروشی اقدام به نصب و راه اندازی دوربین مداربسته نیز می کند  را نیز انجام میدهد .

مدیر فنی و کارشناس نصب دوربین مداربسته : ۰۹۱۲۴۲۳۲۰۹۹

کارشناس اجرا و نصب فروش دوربین مداربسته : ۰۹۱۲۳۱۷۰۸۵۲

کارشناس انتقال تصویر و فروش دوربین مداربسته :۰۹۱۲۸۹۹۱۰۴۱

هزینه نصب دوربین مداربسته : ۰۲۱۴۵۲۱۵

تمامی کارشناسان و مشاوره رایگان دوربین مداربسته از طریق واتساپ منتظر نظرات و خریدهای شما هستند .

اعزام نصاب دوربین مداربسته به تمامی مناطق کشور در کمتر از ۱۲ ساعت

یکی از مشکلاتی که امروزه  فروشگاه زنجیره ی یا شرکت های دارای چندین شعبه و کارخانه ها دارای چندین مرکز وجود دارد این است که برای نصب سیستم نظارت تصویری بعضی از نصابان فقط در یک شهر یا یک منطقه ی خاص فعالیت میکنند . از انجا که اطمینان و اعتماد به یک شرکت و استعلام ان پرسه ی سختی میباشد پیشنهاد ما این است که به شرکت های اعتماد کنید که در تمامی مناطق فعالیت کنند . و علاوه بر فعالیت نظارت تصویری کار دزدگیر اماکن وخدمات شبکه را نیز انجام بدهند .

تیم اجرای دوربین مداربسته چشم سوم پایتخت با ۲۰ سال سابقه و فعالیت در مناطق مختلف و داشتن گواهی حسن انجام کار از پروژه های مختلف سالهاس با نام ارتباط نماگستر در حوژه فروش و نصب سانترال و ویپ و شبکه و دزدگیر اماکن  فعالیت میکند .

اخرین پروژه های شرکت

نصب دوربین مداربسته گیلان

نصب دوربین مداربسته در تهران

نصب دوربین مداربسته مازندران

نصب دوربین مداربسته  شهرک صنعتی خاوران

جهت اطلاع از قیمت نصب دوربین مداربسته و خرید دوربین مداربسته لطفا قبل از خرید با مشاوران رایگان دوربین مداربسته چشم سوم پایتخت تماس بگیرید( ۰۹۱۲۴۲۳۲۲۰۹۹-۰۹۱۲۸۹۹۱۰۴۱-۰۹۱۲۳۱۷۰۸۵۲)

گرد و خاک هم مانع ضبط تصاویر دوربین مداربسته نشد!

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.