تاریخ انتشار : سه شنبه 13 دی 1401 - 9:16
کد خبر : 92571

گرفتن تمکن مالی فرانسه با کمک موسسه مهاجرتی النورا

گرفتن تمکن مالی فرانسه با کمک موسسه مهاجرتی النورا

درباره اقامت تمکن مالی فرانسه چه می‌دانید؟ از پیچیدگی‌های آن خبر دارید؟ می‌دانید فقط با یک اشتباه کوچک ممکن است درخواست شما برای اقامت رد شده یا حتی برای‌تان دردسرهای قانونی ایجاد شود؟ البته جای نگرانی نیست. در این مقاله نحوه اخذ اقامت تمکن مالی فرانسه توضیح داده خواهد شد و موسسه‌ای به نام النورا

درباره اقامت تمکن مالی فرانسه چه می‌دانید؟ از پیچیدگی‌های آن خبر دارید؟ می‌دانید فقط با یک اشتباه کوچک ممکن است درخواست شما برای اقامت رد شده یا حتی برای‌تان دردسرهای قانونی ایجاد شود؟ البته جای نگرانی نیست. در این مقاله نحوه اخذ اقامت تمکن مالی فرانسه توضیح داده خواهد شد و موسسه‌ای به نام النورا معرفی خواهد شد که قدم به قدم در کنار شماست و کار سخت اخذ اقامت تمکن مالی فرانسه را به تجربه‌ای لذت بخش تبدیل خواهد کرد. به طوری که با خدمات النورا مطمئن شوید هیچکس در طول تاریخ فرانسه به آسانی شما اقامت تمکن مالی این کشور را اخذ نکرده است.

اقامت تمکن مالی فرانسه چیست؟

اخذ ویزا از طریق اثبات تمکن مالی برای حضور در فرانسه را اقامت تمکن مالی فرانسه می‌گویند. در طول مراحل اخذ اقامت تمکن مالی فرانسه، شما باید با ارائه مدارکی که تمکن مالی‌تان را نشان می‌دهید، به سفارت فرانسه و افسر ویزا ثابت کنید که توانایی لازم برای پوشش خود و خانواده‌تان (در صورت حضور) را در طول مدتی که می‌خواهید در فرانسه باشید، دارید. این عدد برای ایرانیان، یک میلیارد تومن به ازای هر نفر است.

از آن‌جایی که فرانسوی‌ها بروکراسی پیچیده‌ای دارند، اخذ اقامت مالی فرانسه دارای کاغذبازی‌های فراوان و پیچیدگی‌های خاص خود است. همانطور که در مقدمه مطالعه فرمودید، یک اشتباه کوچک ممکن است باعث رد شدن درخواست شما یا حتی ایجاد دردسرهای قانونی شود. لذا لازم است کار را به کاردان بسپارید و با خیالی آسوده، از سفر یا مهاجرت خود لذت ببرید.

خدمات النورا

موسسه مهاجرتی النورا تشکیل شده از تیمی متعهد، پویا و خستگی ناپذیر که در کار خود خبره هستند و چندین سال تجربه فرستادن ایرانیان به مقصدشان را در اختیار شما قرار خواهند داد. این تیم شبانه‌روز در تلاش است و از این تلاش باز نخواهد ایستاد تا زمانی که شما به مقصد دلخواهتان برسید و سفر قهرمانی خود را در کشور جدیدی که به آن مهاجرت کرده‌اید، آغاز کنید.

خدمات النورا شامل اخذ انواع اقامت‌ها از قبیل تحصیلی، کاری و… با هدف مهاجرت، تحصیل، کار و گردش در کشورهای مختلف از جمله کشورهایی مانند کانادا، کشورهای آسیایی و کشورهای اروپایی است.

جهت مشاهده انواع اقامت فرانسه روی لینک زیر کلیک کنید

https://elenoora.com/stay-in-france/

خدمات النورا برای اخذ اقامت تمکن مالی فرانسه

النورا قدم به قدم همراه‌تان است تا اخذ اقامت تمکن مالی فرانسه را به تجربه‌ای لذت بخش برای شما تبدیل کند. این خدمات از زمانی که وارد وب سایت می‌شود آغاز می‌شوید و تا وقتی که برج ایفل را از نزدیک ببینید ادامه خواهد داشت.

به عنوان یکی از خدمات النورا برای اخذ اقامت تمکن مالی فرانسه که به صورت رایگان ارائه می‌شود، مقالات آموزشی متعدد درباره فرانسه و زندگی در فرانسه است که می‌توانید در مجله آنلاین این شرکت مطالعه کنید.

یکی دیگر از خدمات النورا برای اخذ اقامت تمکن مالی فرانسه که از آن نیز می‌توانید به صورت رایگان بهره‌مند شوید، مشاوره در این زمینه است. البته مشاوره رایگان برای اخذ اقامت تمکن مالی فرانسه یکی از خدمات این شرکت است که در تصمیم‌گیری شما و مراحلی که باید برای اخذ اقامت طی کنید کمک بسیار زیادی می‌کند.

مراحل اخذ اقامت تمکن مالی فرانسه با النورا

https://elenoora.com/france-financial-ability/

خدمات النورا برای اخذ اقامت تمکن مالی فرانسه، مرحله به مرحله به شرح زیر است:

  1. النورا مدارک لازم را برای اخذ اقامت تمکن مالی فرانسه به اطلاع شما می‌رساند و شما مدارک خود را به النورا می‌دهید.
  2. النورا مدارک شما را بررسی می‌کند و به شما اعلام می‌کند که آیا می‌توانید برای اخذ اقامت اقدام کنید یا خیر.
  3. در صورتی که پاسخ مثبت بود، النورا برای شما وقت اقامت می‌گیرد.
  4. پس از اینکه وقت اقامت گرفته شد، النورا از شما می‌خواهد که رزومه خود و انگیزه‌نامه‌تان را از اخذ اقامت تمکن مالی فرانسه بفرستید. رزومه و انگیزه‌نامه برگه‌های مهمی در پرونده شما هستند که به سفارت فرستاده خواهند شد.
  5. مدارک شما مرتب شده، نظم پیدا می‌کنند و در پرونده قرار می‌گیرند.
  6. پرونده برای اقدام برای اخذ اقامت، به سفارت فرانسه برده می‌شود.
  7. در صورتی که سفارت با درخواست شما موافقت کند، ویزای یک ساله اقامت تمکن مالی فرانسه شما صادر خواهد شد.
  8. اگر قصد رفتن به فرانسه را داشته باشید، در صورت تمایل می‌توانید وکیل النورا را استخدام کنید تا کارهایی که لازم است در آنجا انجام شود، مانند افتتاح حساب، اجاره منزل و… را برای شما انجام دهد.
  9. در صورتی که قصد رفتن به فرانسه و اقامت در آنجا را نداشته باشید، النورا به اطلاع شما خواهد رساند که برای تمدید اقامت خود نیاز است که حداقل ۹۰ روز در حوزه شینگن حضور داشته باشید.

اما چرا فرانسه؟ چرا هر روز تعداد زیادی از مردم برای اخذ اقامت تمکن مالی فرانسه به النورا مراجعه و از خدمات النورا استفاده می‌کنند؟ بیایید ببینیم فرانسه چرا تا این حد در میان مهاجران محبوب است.

گرفتن تمکن مالی فرانسه با کمک موسسه مهاجرتی النورا

ALT: خدمات النورا برای اخذ اقامت تمکن مالی فرانسه

تحصیل در فرانسه

اگر قصد استفاده از خدمات النورا برای اخذ اقامت تمکن مالی فرانسه را دارید، یکی از دغدغه‌هایی که ممکن است ذهنتان را درگیر کند، آینده تحصیلی فرزندان عزیزتان است.

فرانسه پیشروترین میزبان غیر انگلیسی‌ زبان برای دانشجویان خارجی و چهارمین کشور محبوب برای مهاجرت تحصیلی است. هر ساله، فرانسه پذیرای بیش از ۳۰۰۰۰۰ دانشجوی بین المللی در مدارس کسب و کار و دانشگاه‌های خود است. در میان طیف گسترده‌ای از دلایل، محبوبیت سیستم آموزشی فرانسه به دلیل تعالی تحصیلات عالی و پژوهش در این کشور است که به طور گسترده در سراسر جهان معروف است. فرانسه سرزمین بسیاری از دانشگاه‌های بزرگ است که در معتبرترین رتبه‌بندی‌های بین‌المللی حضور دارند و رده‌های بالا را از آن خود می‌کنند.

فرانسه، میراث فرهنگی کهن و اقتصادی پر جنب‌وجوش

جای تعجبی نیست که فرانسه همچنان پربازدیدترین کشور جهان است! تاریخ، میراث (با حدود ۴۰ مکان دیدنی ثبت شده در فهرست میراث جهانی یونسکو)، گنجینه‌های فرهنگی و لذت‌های غذایی و البته هنر بی‌نظیر، همگی آن را به مقصدی محبوب و ارزشمند تبدیل کرده‌اند. فرانسه مقصدی پیشرو در جهان برای گردشگری تجاری و نمایشگاه‌های تجاری بین المللی است و دیزنی لند پاریس، پربازدیدترین پارک موضوعی اروپا را در خود جای داده است. فرانسه که به عنوان یک کشور پیشرو در دنیای هنر (موسیقی، سینما، عکاسی، مد، معماری، هنر معاصر، طراحی و غیره) شناخته می‌شود، به وضوح مقصد مطلوبی برای هنردوستان است.

پاریس، جشن بیکران!

پایتخت زیبای فرانسه، پاریس، نیازی به معرفی ندارد! پاریس به عنوان «شهر نورها» با هزاران وجه و ویژگی مختلف می‌درخشد. شاید یادتان باشد که کتاب بی‌نظیر «پاریس، جشن بیکران» از بهترین کتاب‌های ارنست همینگوی که در سال‌های پایانی زندگی خود نوشته است بازتابی منحصربه‌فردی از نبوغ او و تجربه‌ی عشق در پاریس را به زیباترین شکل، درخشان و به یاد ماندنی ارائه کرده است.

از این شهر به عنوان پایتخت مد، پایتخت غذا، پایتخت سبک زندگی، پایتخت تجمل و حتی پایتخت هنر و فرهنگ یاد می‌شود. همچنین، پاریس از قرون وسطی وزنه‌ای سنگین در تاریخ اروپا و جهان بوده است.

فرانسه، جغرافیایی عالی

فرانسه که در مرکز اروپا واقع شده، یک چهار راه مهم در این قاره است و سفر به ۲۶ کشور منطقه شنگن را آسان می‌کند. موقعیت مرکزی فرانسه و شبکه توسعه‌یافته حمل‌ونقل این کشور، سفر در داخل و خارج از مرزهای آن را تسهیل می کند. فرودگاه شارل دوگل پاریس دومین فرودگاه بزرگ در اروپا و ششمین در سراسر جهان است؛ قطار سریع السیر TGV به تمام شهرهای بزرگ فرانسه و همچنین بسیاری از مناطق اروپا خدمات ارائه می دهد؛ دسترسی از فرانسه به بسیاری از شهرها مانند لندن، ژنو، آمستردام، و غیره بسیار است است و شبکه بزرگراه فرانسه، یکی از جامع‌ترین‌ها در جهان است.

فرانسه همچنین دارای خط ساحلی وسیعی است که با کانال مانش، دریای شمال، اقیانوس اطلس و مدیترانه همسایه است و تعدادی از کشورهای بزرگ از جمله آلمان، بلژیک، ایتالیا و اسپانیا را به عنوان همسایگان نزدیک خود دارد.

تجربیات به یاد ماندنی و بی‌نظیری از زندگی شما در فرانسه شکل خواهد گرفت. چرا در تصمیم خود شک داشته باشید؛ رویای هر فردی تجربه زندگی در پاریس حتی برای یک مدت کوتاه است. النورا رویای شما را محقق می‌سازد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.