تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آذر 1402 - 9:46
کد خبر : 109964

گزارش تصویری دومین نشست صمیمانه طلایه داران معروف معاونت صدا در ساختمان شهدای رادیو

گزارش تصویری دومین نشست صمیمانه طلایه داران معروف معاونت صدا در ساختمان شهدای رادیو
شاهید مظفری قائم مقام معاون صدا: مسئله امر به معروف و نهی از منکر اول باید از خود افراد شروع شود، اولین قدم برای این تاثیر گذاری این است که تمام  تلاششان را بکنند که از ناحیه آنها هدایت جاری شود.

تیتر داغ: دومین نشست صمیمانه طلایه داران معروف معاونت صدا، صبح امروز سه شنبه ۱۴ آذرماه ۱۴۰۲، با حضور آیت‌الله سید محمد قائم مقامی استاد حوزه و دانشگاه، دکتر محمود رستگاری استاد دانشگاه، شاهید مظفری قائم مقام معاونت صدا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود ابوالمعالی دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان صدا و سیما، مرضیه محمودی نماینده امور زنان و خانواده معاونت صدا، جمعی از طلایه داران معروف معاونت صدا و اصحاب رسانه، در استودیو شماره یک ساختمان شهدا برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالمعالی مسئول امر به معروف و نهی از منکر سازمان صداوسیما

حجت الاسلام والمسلمین ابوالمعالی، مسئول امر به معروف و نهی از منکر سازمان صداوسیما، در این مراسم گفت: همه معاونت های سازمان صدا و سیما، باید در ترویج امر به معروف و نهی از منکر تلاش نمایند.

شاهید مظفری قائم مقام معاون صدا

شاهید مظفری، قائم مقام معاون صدا، در این مراسم، پیرامون اهداف طلایه داران معروف در رادیو گفت: مسئله امر به معروف و نهی از منکر اول باید از خود افراد شروع شود، اولین قدم برای این تاثیر گذاری این است که تمام  تلاششان را بکنند که از ناحیه آنها هدایت جاری شود.

خبرنگار: کوروش جم

تصاویر دومین نشست

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.