تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مهر 1402 - 14:34
کد خبر : 106050

کوروش جم

گزارش تصویری نشست خبری دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت

گزارش تصویری نشست خبری دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت
در راستای توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و همزمان با دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت برگزار می‌شود.

تیتر داغ: نشست خبری دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت، صبح چهارشنبه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۲، با حضور سردار عبدالرضا آزادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سردار علی ناظری معاون نشر و ادبیات حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، علی رمضانی مدیر عامل خانه کتاب و ادبیات ایران و جمعی از اصحاب رسانه، در سرای کتاب خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد.

سردار عبدالرضا آزادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

سردار عبدالرضا آزادی، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در این نشست خبری گفت: دفاع مقدس در منظومه فکری رهبر معظم انقلاب مثل یک گنج است که ابعاد این گنج باید توسط اصحاب فرهنگ و رسانه استخراج شود و با زبان هنر در اختیار مردم به خصوص نسل جوان قرار بگیرد.

سردار علی ناظری معاون نشر و ادبیات حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

سردار علی ناظری، معاون نشر و ادبیات حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در این نشست خبری گفت: دوازدهمین دوره این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همزمان با دومین کنگره ملی هشت هزار شهید همدان، با حضور ناشران این حوزه در محل نمایشگاه بین‌المللی همدان برپا می‌شود.

علی رمضانی مدیر عامل خانه کتاب و ادبیات ایران

علی رمضانی، مدیر عامل خانه کتاب و ادبیات ایران، در ابتدای این نشست خبری گفت: پیش از برگزاری دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان و دانشگاهی را تجربه کردیم. برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی کتاب به خصوص در حوزه دفاع مقدس به توسعه و ترویج فرهنگ مقاومت کمک می‌کند. ناشران و نویسندگان در این نمایشگاه‌های تخصصی از آثاری که دیگران منتشر کرده اند مطلع می‌شوند و هم افزایی ناشران با یکدیگر فراهم می‌شود.

بنا به این گزارش، در راستای توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و همزمان با دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت برگزار می‌شود.

ناشران سراسر کشور که در حوزه‌های دفاع مقدس، مقاومت و انقلاب اسلامی کتاب منتشر می‌کنند، می‎توانند با مراجعه به سامانه ketab.ir نسبت به ثبت‌نام برای حضور در دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت اقدام کنند.

ناشران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۶۳۶۳ داخلی‌های ۳۲۱ ،۳۲۰ و ۳۱۹ تماس بگیرند.

گفتنی است، دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت از شنبه ۱۵ مهر تا جمعه ۲۱ مهرماه ۱۴۰۲، به مدت هفت روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان برگزار خواهد شد. قرار است این نمایشگاه هر سال به میزبانی یکی از استان های کشور برگزار گردد.

خبرنگار: کوروش جم

تصاویر نشست خبری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.