تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1402 - 19:38
کد خبر : 99097

گوسفند زنده خوب را از دام کالا بخواهید

گوسفند زنده خوب را از دام کالا بخواهید

فروش گوسفند زنده متاسفانه کلاه برداری و سوء استفاده در فروش گوسفند زنده بسیار رواج پیدا کرده و در صورتی که ندانید گوسفند را از کجا بخرید، ممکن است با چنین مشکلاتی مواجه شوید. اما فروشگاه اینترنتی دام کالا این مشکلات را برطرف نموده است. ارسال قصاب رایگان خدمتی است که برای جلب اعتماد شما

فروش گوسفند زنده

متاسفانه کلاه برداری و سوء استفاده در فروش گوسفند زنده بسیار رواج پیدا کرده و در صورتی که ندانید گوسفند را از کجا بخرید، ممکن است با چنین مشکلاتی مواجه شوید. اما فروشگاه اینترنتی دام کالا این مشکلات را برطرف نموده است. ارسال قصاب رایگان خدمتی است که برای جلب اعتماد شما در نظر گرفته شده است. علاوه بر این در صورتی که گوسفند زنده را خریداری کنید از تمام متعلقات آن از قبیل، پوست و کله پاچه و جگر و… نیز بهره مند خواهید شد. علاوه بر آن کیفیت و تازگی و مرغوبیت گوشت هم مشاهده خواهید کرد. ما برای اطمینان شما شرایطی را فراهم آورده ایم که شما بتوانید در صورت تمایل قیمت گوشت بعد از ذبح و اعلام رضایت بپردازید. کافی است به سایت فروش دامکالا مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوید.

قیمت گوسفند زنده                                                                  

قیمت گوسفند زنده تابع شرایط خاص بوده و متغیر است. امروزه چاق کردن گوسفند به هر روشی متاسفانه کار خیلی سختی نیست. از تغذیه نامناسب و دادن کارتون و کاغذ و روزنامه به گوسفند زنده گرفته تا آب دادن اجباری قبل از توزین و فروش و ذبح. همه این ها تاثیر مستقیمی در کاهش گوشت گوسفند خواهند داشت. علاوه بر آن موجب تحمیل هزینه های هنگفت و اضافی برای خریدار می گردد. به همین دلیل است که می گوییم برای خرید گوسفند زنده و گوشت، نباید به همه اعتماد کنید. از دامکالا خرید نمایید تا خودتان با چشم خود تفاوت ها را ببینید. مطمئن باشید خرید مستقیم از مراکز فروش و پرورش گوسفند زنده دام کالا بسیار به صرفه تر و سالم تر از خرید گوشت از بسیاری از قصابی خواهد بود.

 

خرید از دام کالا

شما می توانید به صورت روزانه قیمت گوشت را از مراجع مربوطه رصد کرده و سپس با خیال راحت و با قیمت مناسب نسبت به خرید گوسفند زنده از دام کالا  اقدام نمایید. البته که قیمت گوسفند زنده با توجه به نژاد، محل نگهداری و حتی وزن آن متغیر است، اما اکیدا توصیه می کنیم تنها ملاک خرید گوسفند و گوشت، برای شما قیمت آن نباشد. چرا که این موضوع با سلامتی شما به طور مستقیم در ارتباط است. در این گونه موارد نباید کیفیت را فدای قیمت و کمیت نمایید. یادتان باشد هیچ ارزانی بی دلیل نخواهد بود. البته دامکالا بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت ارائه می کند.

گوسفند زنده خوب را از دام کالا بخواهید

فروش گوسفند زنده

 

نکته و مزیت بعدی خرید از دام کالا این است که اگر چه شما علاوه بر گوشت، از خدماتی همچون ارسال و ذبح و سلاخی رایگان بهره می برید، اما فقط هزینه اصلی گوشت را می پردازید. همچنین می توانید هزینه گوشت بعد از ارسال دام واطمینان از کیفیت گوشت آن پرداخت کنید. ما به کارمان اطمینان داریم. شما هم اگر به ما اعتماد کنید، مطمئنا سود خواهید برد. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چرا با وجود کیفیت بالای گوسفند زنده و گوشت آن قیمت آن بسیار مناسب است؟ ما برای اطمینان شما به این سوال پاسخ می دهید. در واقع قیمت بالای بسیاری از اجناس و کالاها در کشور به خاطر وجود واسطه ها و دلال هاست. در دام کالا این واسطه ها به طور کلی حذف شده اند. وقتی واسطه ها حذف شوند خود به خود قیمت ها به طرز چشمگیر کاهش می یابد.

نژاد افشاری گوسفند

بسیاری از کارشناسان، گوسفند نژاد افشاری را بهترین نوع نژاد گوشتی در ایران می دانند. به همین دلیل ما هم آن را به عنوان اولین نژاد گوشتی معرفی می کنیم. زادگاه این نژاد را زنجان می دانند. البته امروزه می توان پرورش این نژاد را در بسیاری از استان های کشور از جمله استان های همجوار زنجان از قبیل قزوین، آذربایجان، اردبیل و کردستان مشاهده کرد. گوسفندان افشاری قابلیت سازگاری بسیاری زیادی با محیط دارند. به همین دلیل خیلی دیر مریض می شوند و از سوی دیگر هنگام بیماری هم مقاومت زیادی در برابر بسیاری از بیماری ها نشان می دهند.

قدرت کوهپیمایی بالا و چند قلو زایی از دیگر خصوصیات گوسفند زنده افشاری است. این گوسفندان عمر طولانی دارند و گاهی تا ده سال هم می توانند زنده بمانند. وزن متوسط آنها در ۵ سالگی حدود ۷۰ کیلوگرم است که با توجه به سن گوسفندان وزن بسیار ایده آلی به حساب می آید. دیده شده که وزن گوسفند زنده افشاری در نیمه دوم عمر خود به ۱۰۰ کیلو گرم هم می رسد. هر دو جنس نر و ماده گوسفند افشاری معمولا بدون شاخ هستند. اگر چه جزء نژاد های گوشتی به شمار می روند، ولی با این حال دام پروران از پشم و شیر آن ها هم استفاده های اقتصادی و غذایی زیادی می برند. رنگ قهوه ای پشم گوسفند زنده افشاری از جمله خصوصیت های آن به شمار می رود، اما به ندرت گوسفندان افشاری با رنگ پشم سفید هم دیده می شود.

ذکر این نکته هم خالی از لطف نخواهد بود که بسیاری از گوسفندان عرضه شده در فروشگاه اینترنتی دام کالا از نژاد افشاری هستند.

نژاد مغانی گوسفند

گوسفند زنده مغانی را می توان یکی از بهترین و خالص ترین و در مجموع اصیل ترین نژادهای ایرانی گوسفند دانست. نژادی که علاوه بر تولید گوشت مناسب دارای میزان شیردهی قابل قبولی است. بنابراین پرورش گوسفند زنده مغانی برای دامدار سود مناسبی به همراه خواهد داشت. ویژگی‌های گوسفندان مغانی شامل دنبه متوسط و شکافدار، بدن درشت، عضلانی و گوشتی، دست و پای کشیده و بلند، سر و گوش متوسط، افزایش وزن روزانه نسبتاً بالا به‌خصوص در جنس نر و عدم وجود شاخ در هر دو جنس می‌باشد. وزن گوسفند زنده مغانی گاهی از ۸۰ کیلوگرم هم فراتر می رود.

گوسفند زنده خوب را از دام کالا بخواهید

گوسفند زنده مغانی

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.