تاریخ انتشار : یکشنبه 15 بهمن 1402 - 11:24
کد خبر : 113814

جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا - قطر

یک دلیل بزرگ برای بردن ژاپنی‌ها/ امید به گل ایران ۵ برابر بود

یک دلیل بزرگ برای بردن ژاپنی‌ها/ امید به گل ایران ۵ برابر بود

تیم ملی فوتبال ایران در حالی روز گذشته توانست ژاپن را شکست دهد که امید به گل ملی پوشان کشورمان ۵ برابر حریف بود.

به گزارش تیتر داغ؛ تیم‌های ملی فوتبال ایران و ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ روز گذشته شنبه ۱۴ بهمن در ورزشگاه اجوکیشن سیتی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با برتری دو بر یک ملی‌پوشان کشورمان همراه بود.

این پیروزی در حالی برای ایران به دست آمد که شاگردان امیر قلعه نویی نیمه اول را با نتیجه یک بر صفر به حریف خود واگذار کرده بودند و در نیمه دوم با ارائه نمایشی بهتر نسبت به حریف توانستند برتری را برای خود به ارمغان بیاورند.

محمد محبی و علیرضا جهانبخش دو گل ایران در این بازی را وارد دروازه ژاپن کردند. طبق اطلاعات سایت‌های آماری، امید به گل تیم ملی ایران در نیمه دوم ۷۹/‌‬ ۱ و امید به گل ژاپن ۶۰/ ۰ ‬بود که نشان می‌دهد تیم ملی کشورمان امید به گل ۵ برابری نسبت به حریف قدرتمند خود داشته است.

همچنین بازیکنان تیم ملی در این بازی ۱۸ بار به سمت دروازه ژاپن توپ شلیک کردند در صورتی که در دیدارهای گذشته شاگردان قلعه نویی بیش از ۸ شوت به سمت دروازه رقبای خود نداشتند.

با توجه به پیروزی قطر برابر ازبکستان، تیم‌های ملی ایران و قطر باید روز چهارشنبه ۱۸ بهمن از ساعت ۱۸:۳۰ رو در روی هم قرار گیرند تا تکلیف تیم فینالیست مشخص شود.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.