تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1400 - 6:14
کد خبر : 25863

۳۰ دستگاه مسئول در کاهش تلفات رانندگی سهیم اند

۳۰ دستگاه مسئول در کاهش تلفات رانندگی سهیم اند

فرمانده نیروی انتظامی گفت:برای پیشگیری از مرگ و میر ۳۰ دستگاه مسئول نقش دارند و اگر این دستگاه‌ها وظیفه خود را انجام دهند، کاهش تلفات را خواهیم داشت.

به گزارش تیتر داغ: سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی بعد از پایان نشست فصلی پلیس راهور در جمع خبرنگاران اظهار کرد:در پلیس راهور تحول جدی و هوشمندسازی انجام شده است. لازمه خدمتگذاری بیشتر به مردم استفاده بهتر از تجهیزات است و سعی شود در وقت مردم صرفه جویی شود که هوشمند سازی و تحول در همین راستا است.
وی ادامه داد:برای پیشگیری از مرگ و میر ۳۰ دستگاه نقش دارند و اگر مسئولان سهم خود را بدانند و انجام دهند حتما کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای را خواهیم داشت. کاهش تصادفات و جان باختگان انجام شده، ولی باید به کمترین میزان برسد. در این فرایند هم مردم و زیر ساخت‌ها و خودرو‌ها نقش دارد.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: جلسات شورای ترافیک برای کاهش این آمار‌ها به صورت مداوم انجام می‌شود. اعمال قانون باید توسط مامورین انجام شود و کسانی که موجب تصادفات می‌شود بایداعمال قانون شوند. مامورین ما همراه با اقتدار و اعمال قانون ادب و مهربانی را حفظ می‌کنند.

سردار اشتری گفت:طی سال‌های گذشته با وزرا، کارخانه‌ها و مسئولان جلسات داشتیم و مهربانی ما با مردم است و نه مسئولان، بسیاری  از خودرو‌ها به دلیل نا ایمن بودن از رده خارج شده اند و باید قوه قضائیه هم کمک بیشتری در این راه کند. ما با کسانی  که حادثه ساز هستند برخورد می‌کنیم و بخشی از توقیف خودرو‌ها هم در این هم راستا بوده و برای امنیت و سلامت مردم است.

وی با بیان اینکه درباره دستگیری‌ها در موضوع اختلال در پمپ بنزین‌ها بعدا نتایج را اعلام خواهیم کرد،تصریح کرد:همکاران ما در فاوا و پلیس فتا پیگیر و کمک کننده به فعالیت جایگاه‌های سوخت بودند. درباره فعالیت شبانه و زیست شبانه هم هرچه قانون بگوید ما انجام می‌دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.