تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 اردیبهشت 1399 - 7:52
کد خبر : 8876

۳۰ ملی‌پوش خرم‌دره‌ای در خانه تمرین می‌کنند

۳۰ ملی‌پوش خرم‌دره‌ای در خانه تمرین می‌کنند

رئیس اداره ورزش و جوانان خرم‌دره گفت: ورزشکاران ملی‌پوش این شهرستان در روزهای کرونایی تمرینات خود را در خانه پشت سر می‌گذارند.

به گزارش تیتر داغ ؛با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور، اظهار کرد: با توجه به شیوع این ویروس و جلوگیری از گسترش آن مانند سراسر کشور همه اماکن ورزشی روباز و سرپوشیده شهرستان تعطیل است.

وی با بیان این‌که در ایام کرونا علی‌رغم تعطیلی مراکز و اماکن ورزشی، ورزش در شهرستان تعطیل نبوده است، تصریح کرد: پویش «ورزش در خانه تا شکست کرونا» که یک پوشش سراسری است، در این شهرستان نیز در حال اجرا است.

این مسئول با اشاره به این‌که شهرستان خرم‌دره حدود ۳۰ ورزشکار دعوت شده به اردوی تیم‌ملی دارد، یادآور شد: قهرمانان، مربیان هیات‌های ورزشی و دعوت‌شدگان به تیم‌ملی در ایام کرونا با توجه به رشته‌های تخصصی خود در منزل با برنامه‌های منظم به ورزش ادامه می‌دهند تا آمادگی جسمانی خود را حفظ کند.

محمدی‌پور با اشاره به این‌که همه باشگاه‌های خصوصی و دولتی خرم‌دره زیر ذره‌بین قرار دارد، افزود: در همین راستا از ادامه فعالیت یک باشگاه خصوصی که اقدام به بازگشایی غیرمجاز باشگاه کرده بود، جلوگیری به عمل آمد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرم‌دره، از فعال بودن ۶۰ باشگاه در شهرستان خرم‌دره خبر داد و خاطرنشان کرد: ۳۰ باشگاه به صورت خصوصی و ۳۰ باشگاه نیز به صورت دولتی در حال فعالیت در این شهرستان است.

منبع ؛ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.