تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1402 - 9:08
کد خبر : 101361

۳ مدل کولر گازی پر فروش ۲۰۲۳

۳ مدل کولر گازی پر فروش ۲۰۲۳

۳ مدل کولر گازی پر فروش ۲۰۲۳ خرید کولر گازی از جمله کار هایی است که از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا خرید بهترین محصول نیازمند بررسی اطلاعات آن است و برای خرید کولر گازی باید به موارد زیر توجه زیادی داشته باشید: کولر گازی اینورتر یا غیر اینورتر:کولرهای اینورتر به محض رسیدن به دمای

۳ مدل کولر گازی پر فروش ۲۰۲۳

خرید کولر گازی از جمله کار هایی است که از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا خرید بهترین محصول نیازمند بررسی اطلاعات آن است و برای خرید کولر گازی باید به موارد زیر توجه زیادی داشته باشید:

کولر گازی اینورتر یا غیر اینورتر:کولرهای اینورتر به محض رسیدن به دمای خواسته شده تنها میزان دور را کاهش می‌دهند. کولرهای معمولی با رسیدن به دمایی که برای دستگاه تعریف شده است خاموش می‌شوند و در صورت گرم شدن دوباره شروع به کار می‌کنند. پس می توان به این نکته پی برد که موتور های اینورتر بهترین گزینه برای انتخاب می باشند.

شرایط آب و هوایی: کولرهای گازی برای شرایط مختلف آب و هوایی به سه دسته معتدل ٫ خنک و گرم سیر تقسیم می شوند که باید با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه ای که در آن زندگی می کنید کولر گازی مناسب را انتخاب کنید.

میزان بازدهی:بازدهی کولر به معنای میزان خروجی به ورودی شماست. یعنی میزان برقی که در اختیار کولر قرار می‌دهید و میزان هوای خنکی که آن دستگاه به شما می‌دهد.

طراحی کولر:ظاهر و طراحی کولر گازی نیز از جمله ویژگی های بسیار ضروری است که در هنگام خرید بسیار مورد توجه مشتریان قرار می گیرد و همچنین زیبایی آن باعث زیبا تر شدن فضای خانه می شود.کولرهای گازی اسپلیت زیبایی بیشتری نسبت به سایر انواع دارند، به همین دلیل است که محبوبیت بیشتری نزد خریداران داشته و از جمله مدل‌های بسیار پر فروش محسوب می‌شود.

کمپرسور های موجود در کولر گازی: کمپرسور روتاری به صورت چرخشی عمل خواهد کرد و صدا و انرژی کمتری را ایجاد و مصرف می‌کند.

کمپرسور اسکرولحرکت داخلی و مخالف دو مارپیچ موجود در آنها سبب ایجاد هوای خنک خواهد شد.

کمپرسور پیستونی با پیستون کار می کند و عیب این نوع از کمپرسور ها ایجاد سرو صدای زیاد در آنها است.  پس می توان نتیجه گرفت که کمپرسور روتاری جزو بهترین ها و کم مصرف ترین ها می باشد.

 

برند های پر فروش

اجنرال:کولر گازی اجنرال،با توجه به قدرت بالایی که دارد، نسبت به شرایط آب و هوایی مختلف، مقاومت بالایی دارد. با توجه به قدمت این کمپانی، بسیار مورد اعتماد مردم واقع شده است. محصول جدید این شرکت، با عملکرد سرمایشی و گرمایشی، بهترین و‌ مناسب ترین انتخاب برای مشتریان است. پرتاب باد این کولرها، به صورت چهار جهته می‌باشد، تا در کمترین زمان محیط بیشتری را خنک کند.

اجنرال، با فیلتر مخصوص و قدرت تهویه هوا، موجب از بین رفتن انواع: قارچ، میکروب، گردوغبار، و ذرات معلق در هوا می‌شود.

یکی از برتری های این کولر، دارا بودن گاز مبردR410a است که، قدرت خنک کنندگی آن را بیشتر می‌کند، و توان سرمایش آن چند برابر می‌شود. در کولر گازی های قدیمی اجنرال، گازR22استفاده می‌شد که‌ موجب آلودگی می‌شد. اما امروزه، در این کولرهای پرقدرت از گاز خنک‌ کنندهR410aاستفاده می‌شود، که به نوبه‌ی خود بسیار عالی و پرکاربرد است. این گاز با محیط بسیار سازگارتر است و قدرت سرمایش آن، بالاتر می‌باشد.

کولر گازی اجنرال، دارای برد اسمارت اینورتر هوشمند می‌باشد یعنی، دارای سیستمی است که، در حین کار، برق مصرفی کولر را کاهش می‌دهد، این سیستم پرقدرت و با کیفیت، موجب صرفه‌جویی در انرژی مصرفی می‌شود. البته باید دانست که این سیستم پرقدرت، در کولرهایی نصب می‌شود که دارای کمپرسور روتاری می‌باشند. کولرگازی انتخابی شما، باید متناسب با اندازه محیط باشد.

  ۳ مدل کولر گازی پر فروش ۲۰۲۳

 

گری:کولر گازی و اسپلیت گری یکی از پرطرفدارترین و با سابقه ترین محصولات سرمایشی در بازار تهویه مطبوع کشور می باشد که توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است.

کولرهای گازی و اسپلیت‌های گری با طراحی زیبا و ساختار قدرتمند، در پیشرفته ترین مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی مورد تست قرار گرفته است تا در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی، بهترین عملکرد و راندمان را در اختیار مشتریان خود قرار بدهد.

اکثر محصولات کولر گازی گری دارای گاز R410aمی‌باشند و با کم‌ترین مصرف انرژی، بیشترین بازدهی را دارا بوده و به یکی از محصولات بی‌زیان برای محیط زیست تبدیل شده‌اند. شرکت گری در تولید کولرهای گازی و اسپیلت گری از انواع کمپرسورهای روتاری، پیستونی و کمپرسورهای دارای کیت اینورتر استفاده می‌نماید.کمپرسور روتاری، رایج ترین نوع کمپرسور در تمام مدل های اسپلیت گری می‌باشد. همچنین کمپرسورهای پیستونی در کولرهای گازی پنجره‌ای این شرکت به کار می‌رود و نهایتاً کولرهای گازی و اسپلیت‌هایی که کمپرسور آن‌ها  مانندکولرگازی اینورتر گری ۳۶۰۰۰ دارای کیت اینورتر می‌باشد، مصرف برق و انرژی کمتری دارند و به عنوان کولر اسپلیت‌های کم مصرف شناخته می‌شوند.

انواع کولر گازی گری، همگی جزو کولرهای گازی باکیفیت و پرفروش به شمار می روند، در این میان مدل های کولر گری سریS4’MATICبا استقبال زیادی در بازار روبرو شده اند؛ این سری از کولرهای گازی گری، جزو کم مصرف ترین کولرهای گازی موجود هستند و به میزان زیادی در مصرف برق صرفه جویی می کنند.

صدای بسیار کم، میزان خرابی پایین، سرمای زیاد و داشتن دو عملکرد سرمایش و گرمایش از دیگر مزایای کولرهای گازی گری می باشد.

  ۳ مدل کولر گازی پر فروش ۲۰۲۳

 

 

هایسنس:کولرگازی هایسنس از جمله برند های با کیفیت کشور چین بوده که امروزه به دلیل قیمت مناسب و در عین حال کیفیت بالای محصول و قطعات و همچنین گارانتی معتبر مورد استقبال بازار ایران قرار گرفته است . از مزیت های مهم این برند میتوان به اینورتر بودن دستگاه ها و استفاده از گازR۴۱۰ که  آسیب کمتری نسبت به بقیه گاز ها به محیط زیست وارد می کند ، اشاره نمود. اسپلیت هایسنس دارای دو مدل کمپرسور معمولی و اینورتر میباشد که در کمپرسور اینورتر به دلیل دور متغیر بودن جریان و همچنین عدم استارت اولیه هنگام روشن نمودن دستگاه باعث کاهش مصرف برق تا ۶۰ درصد می گردد مانندکولر گازی هایسنس موتورT1 کولرگازی دیواری هایسنس بصورت دومنظوره با قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش با استفاده از کمپرسور روتاری و گازR۴۱۰  موجب ایجاد هوایی مطلوب در محیط های کاربری متقاوت می گردد. اسپلیت دیواری هایسنس  دارای  دو بخش ،  داخلی ( پنل ) و خارجی ( کمپرسور ) می باشد که پنل آن بر روی دیوار نصب شده و همچنین کمپرسور آن بر روی پشت بام ، خرپشت و یا بالکن قرار داده می شود . از کولر گازی های پرتابل هایسنس در مواردی استفاده میشود که مقرون به صرفه بودن محصول در محیط های متراژ پایین از اهمیت بالایی بر خوردار باشد و نیاز نبودن به لوله کشی و نبود یونیت خارجی یکی از محاسن دیگر این نوع دستگاه ها است . کولر گازی های ایستاده هایسنس در ظرفیت های بالا و به طور معمول در محیط هایی با متراژ بالا مانند ادارات ، سالن های اجتماعات ، بانک ها و فروشگاه های بزرگ مورد استفاده قرار میگیرند . اسپلیت های ایستاده هایسنس دارای کمپرسور روتاری و گاز مبردR۴۱۰ ، کارکرد خود را تا دمای ۵۲ درجه سانتی گراد حفظ کرده و برای استفاده در مناطق آب و هوایی حاره ای و گرمسیری نیز مناسب می باشند. کولر های گازی کاستی چهارطرفه هایسنس با کمپرسور روتاری دور متغیر و گازR۴۱۰ کار میکنند و قابلیت عملکرد در محیط های گرمسیری و معتدل را دارند .  استفاده از شیر انبساطی الکترونیکین ، عمر طولانی دستگاه از ویژگی های مهم اسپلیت های چهار طرفه هایسنس هستند ، همچنین  جریان راه اندازی پایین به دلیل اینورتر بودن دستگاه نیز باعث مصرف پایین برق و صرفه جویی در هزینه ها می شود.

سخن پایانی

در مقاله بالا ۳ مدل از پر فروش ترین کولر گازی های سال ۲۰۲۳ را به شما معرفی کردیم و یاد گرفتیم که انتخاب کولر گازی ها باید بر اساس یک سری معیار خاص صورت بگیرد تا بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین کولر گازی را تا سال های طولانی داشته باشیم . فروشگاه های اینترنتی دیجی کالا ٫ زنبیل وشیکومال از جمله فروشگاه های مطمئن می باشد که شما با خیال راحت می توانید کولر گازی های مورد نیاز خود را از آنها خریداری کنید و از اصالت کالا مطمئن باشد و همچنین بهترین و با کیفیت ترین محصول را داشته باشید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.