تاریخ انتشار : جمعه 28 مهر 1402 - 12:52
کد خبر : 106912

ملازاده خبر داد؛

۴۴ میلیون ایرانی از خدمات بیمه سلامت استفاده می کنند

۴۴ میلیون ایرانی از خدمات بیمه سلامت استفاده می کنند

دبیر ستاد بزرگداشت هفته ملی بیمه سلامت گفت: ۴۴ میلیون نفر در کشور، تحت پوشش خدمات بیمه سلامت قرار دارند.

به گزارش تیتر داغ؛ عماد ملازاده دبیر ستاد بزرگداشت هفته ملی بیمه سلامت در خصوص برنامه‌های هفته ملی بیمه سلامت گفت: سوم آبان، سالروز تصویب قانون بیمه همگانی است که به همین مناسبت از ۲۹ مهر تا ۵ آبان با عنوان هفته ملی بیمه سلامت نام گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌هایی برای آشنایی و شناخت بیشتر گیرندگان و ارائه دهندگان خدمات سلامت با فعالیت‌های سازمان بیمه سلامت در نظر گرفته شده است، افزود: از مجموع ۴۴ میلیون نفر بیمه شده، بیش از ۳۲ میلیون نفر، تحت پوشش رایگان بیمه سلامت قرار دارند و در طول سال گذشته بیش از ۱۴۲ میلیون بار مراجعه به ۵۰ هزار مرکز ارائه دهنده خدمات سلامت در سراسر کشور صورت گرفته است.

ملازاده با اشاره به نامگذاری روزهای هفته ملی بیمه سلامت و شعار محوری این هفته با عنوان “بیمه سلامت همگانی گامی به سوی تحقق عدالت اجتماعی”، ادامه داد: ۲۹ مهر روز اول هفته با عنوان آموزش، پیشگیری و سلامت خانواده ،۳۰ مهر روز دوم هفته با عنوان؛ سازمان هوشمند و خدمات الکترونیک سلامت، ۱ آبان روز سوم هفته با عنوان حمایت از بیماران خاص، صعب العلاج و نادر، مشارکت‌های اجتماعی و خیرین سلامت نامگذاری شده است.

وی افزود: همچنین ۲ آبان روز چهارم هفته با عنوان پوشش همگانی، دسترسی عادلانه به خدمات سلامت و حفاظت مالی از بیمه شدگان، ۳ آبان روز پنجم هفته با عنوان ارتقا خدمات، خرید راهبردی و نظارت بر خدمات مطلوب سلامت، ۴ آبان روز ششم هفته با عنوان اطلاع رسانی، توانمندسازی، مشتری مداری و جهاد تبیین و ۵ آبان روز هفتم هفته با عنوان حمایت از درمان زوجین نابارور و جوانی جمعیت نامگذاری شده است.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته ملی بیمه سلامت گفت: در همین راستا برنامه‌هایی نیز در استان‌ها در نظر گرفته شده که اداره‌های کل استانی بیمه سلامت آن را برگزار می‌کند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.