تاریخ انتشار : دوشنبه 19 تیر 1402 - 11:43
کد خبر : 101078

فرمانده انتظامی بهارستان خبر داد؛

۷ نفر در خصوص قتل و نزاع در گلستان دستگیر شدند

۷ نفر در خصوص قتل و نزاع در گلستان دستگیر شدند

بهارستان- فرمانده انتظامی بهارستان وقوع یک فقره قتل بر سر جای پارک خودرو در گلستان را تائید کرد و گفت: قاتل در کمتر از یک ساعت دستگیر شد

به گزارش تیتر داغ؛ سرهنگ مجید عسکری نیا صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از تأیید خبر قتل به‌خاطر جای پارک خودرو در گلستان خبر داد و با اشاره به جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری و فوت یک جوان به وسیله چاقو در گلستان، بلافاصله شناسایی و دستگیری قاتل و عاملان درگیری به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد قاتل با همکاری برادران و بستگان خود بر سر پارک خودرو با مقتول درگیر شده و با ضربه چاقو وی را به مصدوم کرده که مقتول پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت شده است.

فرمانده انتظامی بهارستان ادامه داد: مأموران انتظامی با رصد دقیق جزئیات وقوع قتل، قاتل و عاملان درگیری را شناسایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه آنها دستگیر کردند.

عسکری نیا با اشاره به اینکه در این خصوص ۷ نفر دستگیر شده اند، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.