تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مرداد 1402 - 12:39
کد خبر : 102681

رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور مطرح کرد؛

۹۹ تقاطع تهران ناقص هستند/ تکمیل معابر گره ترافیکی را رفع می‌کند

۹۹ تقاطع تهران ناقص هستند/ تکمیل معابر گره ترافیکی را رفع می‌کند

رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در بررسی های بعمل آمده ۹۹ تقاطع غیر همسطح ناقص در شهر تهران وجود دارد.

به گزارش تیتر داغ؛ سرهنگ مصطفی زینی‌وند رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص رفع نقص تقاطع‌های پایتخت گفت: از ۱۰۲۴ کیلومتر بزرگراهی که در شهر تهران وجود دارد بعضاً نیاز به گسترش دارند و این مقدار از بزرگراه‌ها جوابگوی نیاز ترافیک و رفع مشکلات ترافیک شهر تهران را نمی‌دهند.

وی گفت: قطعاً شهر تهران با این روند رشد جمعیتی و شهرک‌هایی که در اطراف این شهر در حال توسعه هستند و سفرهای روزانه‌ای که در شهر تهران داریم، قطعاً یکی از راهکارها برای کنترل و مدیریت ترافیک، بحث بهبود شبکه معابر، ساخت معابر بزرگراهی جدید و تکمیل بزرگراه‌ها است.

زینی وند افزود: در بررسی‌های به عمل آمده ۹۹ تقاطع غیر همسطح ناقص در شهر تهران وجود دارد که اگر این تعداد از تقاطع‌ها تکمیل شود، دسترسی‌های ان تأمین شود در کاهش مسافت و روان سازی ترافیک، کاهش زمان سفر و صرفه‌جویی مصرف سوخت قطعاً مؤثر خواهند بود در حال حاضر ۳۸ تقاطع در برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای رفع نقص قرار دارد و دو بزرگراه در حال ساخت وجود دارد و یک آزادراه در قسمت شرقی برای ساخت و تکمیل وجود دارد.

زینی وند افزود: دوستان ما در حوزه مدیریت شهری یک سری تقاطع‌ها را رفع نقص کرده‌اند و موارد دیگر را نیز در دستور کار قرار داده تا رفع نقص و به بهره برداری برسند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.