تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 اردیبهشت 1401 - 7:55
کد خبر : 30612

دلیل گسترش سیستم های ویپ در ارتباطات شرکتی

دلیل گسترش سیستم های ویپ در ارتباطات شرکتی

VoIP فناوری و در دهکده جهانی دیگر در گیر فضا و مکان خاصی نیست. گسترش جمعیت کارکنان در شرکت ها باعث شده  هیمشه برای تامین و نگهداری سیستم ها در سازمان هزینه های هنگفتی در بر گیرد که با توجه به تکنولوژی جدید که در دهه اخیر با اثر گذاری بر روی روند سیستم سازی

VoIP فناوری و در دهکده جهانی دیگر در گیر فضا و مکان خاصی نیست. گسترش جمعیت کارکنان در شرکت ها باعث شده  هیمشه برای تامین و نگهداری سیستم ها در سازمان هزینه های هنگفتی در بر گیرد که با توجه به تکنولوژی جدید که در دهه اخیر با اثر گذاری بر روی روند سیستم سازی ارگان های خصوصی و دولتی برای استفاده بیشتر از وقت کارکنان خود و بالا بردن کیفیت خدمات به مشتری ها و داشتن گزارش عملکرد هر فرد در سازمان  همیشه برای مدیران از ابتدایی ترین نیاز های هر مدیر مسئول بوده.

در این مطلب برسی می کنیم که:

مدیران چگونه کارهای روزانه کارشناسان فروش خود را رصد می کنند؟

یک مدیر مسئول از روند رضایت مندی مشتری ها از کیفیت ارائه خدمات چگونه خبردار می شوند؟

تکنولوژی های جدید برای ارائه گزارش دقیق عمکرد نیرو های سازمان چگونه کمک می کند؟

آیا با سیستم ویپ می توان زمان های مفید نیرو های کاری سازمان را برسی نمود؟

تا به حال شده برای دسترسی به شماره ای که تماس گرفته نیازمند باشید ؟

هزینه های گزاف مدیران جهت جلسات حضوری برای نهاد ها و ارگان ها چگونه به کمترین میزان خود می رسد؟

نقش ویدئوکنفرانس در بهبود عمکرد مدیران برای اینکه چندیدن مدیر را برای جلسه ای جمع کرد ؟

فراموش کردن مشتریانی که قبلا با ارگان ارتباط داشته اند ولی با پیگیری نکردن این زنجیره طلایی ارتباط قطع شده راه حلی دارد؟

ارتباط زنده تصویری در مراکزی که عملا از لحاظ جغرافیایی امکان پذیر نیست چگونه برای اتاق عملی که دکتر های در سراسر جهان برای نظارت بر جراحی های در حال انجام میباشد می توان استفاده کرد.

با فراز و نشیب های که در چند سال گذشته بر اساس همه گیر شدن کرونا در جهان اتفاق افتاد بیشینه شرکت های خدماتی بر این اساس برای بهبود کیفیت و مزیت رقابتی شدن ارائه خدمات مبنی بر ارتباط خود با مشتری های بالقوه که منجرب ارتباط با کارشناسان شده ، خواستار نظارت بر عملکرد فرد در سازمان و بر نیرو بخشیدن به بخش خود و علل خصوص برای ارائه گزارش های فنی و زمانی و حتی مکان های تماسی که با سازمان گرفته شده مهم بوده .

بر این اساس از سیستم های قدیمی که همه ما با آن آشنا هستیم این قابلیت های کلیدی را نمی توانند داشته باشند ،

با پشتیبانی ویپ اما تکنولوژی همیشه راهکار های نزدیکی برای اجرای اهداف مدیرتی و نظارتی اعمال کرده که باعث رصد اطلاعاتی و فنی مورد نیاز بخش مربوطه ارائه می دهد.

ارائه گزارشات نموداری از عملکرد دقیق عضو های فعال در سازمان و برسی مدیرتی

وجه تمایز افراد در حیطه اختیارات و عملکرد شخص در بازه کاری روزانه  و هفتگی و ماهانه همیشه با نمودار و اعداد قابل فهم تر هستند در خصوص آشنایی مدیران با روند گزارش گیری در پشتیبانی ویپ، این گزارش گیری و ارائه عملکرد باعث بهبود نظارت بر کاربران است. تصور کنید در سازمان شما دست کم دویست نفر کارشناس فروش یا ارائه خدمات یا پاسخگو و اپراتور دارید، آیا برای هر گروه می توان برای نظارت بر عملکرد افراد نفر استخدام کرد .

عموما این اتفاق در قبل در سازمان ها جاری بود ولی در عصر ارتباطات هوشمند تمام این نیرو های که برای سازمان سربار هزینه های مالی و حقوقی داشت جای خود را به سیستم های ویپ و ارائه نظرات داده است که برای دیدن گزارشات فقط کافی است مسئول ارائه گزارش بر عمکرد زمان های دلخواه را جستو جو کند و به بهترین نحو انواع گزارشات را فراهم نماید.

نحوه دقیق زمان بندی کار کارمند در ارگان قابل محاسبه شد

جدید ترین فناوری قابلیت مدیریت زمان و دقیقه و مدت زمانی که فرد برای ارائه خدمات پشت میز خود نشسته است، فراهم گردید. با بررسی تلفن تحت شبکه کارمندان نیز می توان اطلاعات فوق العاده ای از فعالیت آن ها به دست آورد.

این تکنولوژی با ثبت کردن زمان های فرد در حین پاسخگویی میباشد و ریز زمانی که میخواهد حتی برای ناهار یا فریضه های شخصی از مسئولیتی که به فرد داده شد کناره گیرد دقیق میتوان گزارش گرفت . این قابلیت با استفاده از سیستم WebRTC انجام پذیر میباشد.

راهکار ویدئوکنفرانس برای ارتباط زنده تصویری

برای اینکه جمعی از مدیران را برای یک جلسه یا سمینار یا ارتباط گرفتن با یکدیگر در یک نقطه جمع کنیم مستلزم چندیدن نیروی هماهنگی بین حمل و نقل و استقرار افرداد و هزینه های شامل اسکان و حمل و نقل و هزینه های جاری میباشد. در این خصوص با تکنولوژی ویدئو کنفرانس همگی در اتاق جلسات تجمیع گردید و دیگر نیازی نیست برای اجرای جلسه مخاطرات حمل و نقل و موارد امنیتی حاکم در مناطق نظامی یا انتظامی جهت تامین امنیت جلسه باشد . و عملا این هزینه های مالی و جانی با این تکنولوژی به صفر کاهش میابد هم از لحاظ مالی و از لحاظ حفظ امنیت و آرامشی که برای افراد با ارمغان می آورد.

با این تفاسیر در مجموع برای پی بردن به بهترین نحوه گزارشات و عملکرد و ارتباطات زنده صوتی و تصویری به صورت زیر میباشد.

گزارش عملکرد فرد و آنالیز میزان رضایت مندی مشتری های ورودی به سازمان از طریق تماس های تلفنی با اپراتور

میزان کارکرد فرد نسبت به زمان حضور در محل کار خود

عموما جهت گزارش گیری ساعات حضور و غیاب فرد در سازمان با سیستم های ویپ و WebRTC محاسبه می گردد.

ارتباطات هوشمند و با کیفیت صوتی و تصویری درون و برون سازمانی بدون نیاز به آموزش ویپ

استفاده از قابلیت صندوق صوتی و چت  و پیغام گذاری برای هر فرد در سازمان

قابلیت مسیر دهی تماس در خصوص اینکه خارج از محیط کاری خود باشد و به عبارتی دور کاری فرد در سازمان

ارتباط ویدئوکنفرانسی با  بالاترین کیفیت های موجود دنیا و بهرمندی از چندیدن همزمانی تصویری و یا فراتر از امکان ارائه بر روی بستر های مخابراتی و تلوزیونی و ضبط جلسات برای بازبینی

دیگر تعداد خطوط ورودی تلفن های ثابت محدودیتی بر کارکرد سازمان ندارند و با سیپ ترانک های که بر بستر فیبر ارائه می شود می توان به میزان نیاز از مرکز مخابراتی فراهم نمود در یک بستر هم ارتباط صوتی و اینترنت و اینترانت را فراهم نمود

با سیستم ویپ امکان ثبت تمام شماره های ورودی و خروجی ممکن است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.