تاریخ انتشار : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 11:00
کد خبر : 118673

معرفی ۳ هتل در مشهد برای اقامتی رویایی

معرفی ۳ هتل در مشهد برای اقامتی رویایی

معرفی هتل ایران زمین مشهد بسیاری از مسافران و کسانی که می‌خواهند به زیارت امام هشتم بروند برای انتخاب هتل دچار سردرگمی می‌ شوند. برای اینکه شما خوانندگان گرامی دچار حالت ابهام برای انتخاب هتل نشوید، نکات متعددی را در مورد این هتل ذکر کرده ایم. لذا با خواندن آنها می‌توانید به طور کامل با هتل

معرفی هتل ایران زمین مشهد

بسیاری از مسافران و کسانی که می‌خواهند به زیارت امام هشتم بروند برای انتخاب هتل دچار سردرگمی می‌ شوند. برای اینکه شما خوانندگان گرامی دچار حالت ابهام برای انتخاب هتل نشوید، نکات متعددی را در مورد این هتل ذکر کرده ایم. لذا با خواندن آنها می‌توانید به طور کامل با هتل ایران زمین مشهد آشنا شوید و خدمات آنها را بشناسید. البته این معرفی فقط مربوط به خدمات و نوع اتاق‌ های این هتل نمی‌ شود؛ بلکه موقعیت مکانی و سایر نکات لازم نیز ذکر خواهند شد. همچنین قوانین و مقررات هتل را نیز برایتان ذکر می کنیم تا نسبت به آنها آگاهی کافی داشته باشید.

نکات اولیه در مورد معرفی هتل ایران زمین مشهد

اولین نکته در مورد هتل ایران زمین مشهد مربوط به سال ساخت می‌ شود. ساختمان این هتل در سال ۱۳۹۳ افتتاح شد که بنابراین می‌توانیم این هتل را جوان بدانیم. بدیهی است که ساختمان‌ هتل های نوساز نسبت به ساختمان هتل‌ های قدیمی دارای کیفیت بهتری هستند و زُوار در آنها احساس راحت‌تری دارند. ساختمان هتل ایران زمین در ۶ طبقه ساخته شده که به طور کلی دارای ۹۰ واحد اتاق و در نهایت مجموعاً ۲۷۰ تختخواب دارد. در قسمت‌ های بعدی توضیحات مفصلی در مورد امکانات و مزایای هر اتاق ذکر می‌ شوند که نسبت به آنها می‌توانید اقدام به رزرو اتاق دلخواه خود کنید. موضوع دیگر در مورد ساختمان این هتل مربوط به لابی آن می‌شود که گنجایش پذیرایی از ۲۰ نفر را دارد. چیدمان و طراحی لابی به گونه‌ ای است که زُوار می‌توانند در آنجا استراحت کنند.

موضوع بعدی درباره هتل ایران زمین مشهد مربوط به طراحی داخلی هتل می‌ شود. قسمت ورودی این هتل به صورت رسمی و با دکوراسیون بسیار زیبا طراحی شده است که جذابیت خاصی را دارد. دقیقاً لابی نیز در کنار پذیرش و در قسمت ورودی این هتل قرار دارد که می‌توانید مبلمان و طراحی آنها را در همان قسمت ورودی مشاهده کنید. طراحی اتاق‌ ها در طبقات این هتل به گونه ‌ای است که در کنار یکدیگر قرار دارند. یعنی درب اتاق‌ ها روبروی یکدیگر باز نمی‌شوند و این موضوع می‌تواند باعث راحتی مسافران باشد. راهروها و دکوراسیون اتاق‌ ها نیز دارای طراحی ‌های جدیدی هستند و رنگ آنها باعث دل زدگی مسافران نمی‌شود. یعنی اولا راهروها عریض هستند و ثانیا برای تزیین دیوار آنها از کاغذ دیواری استفاده شده که باعث می‌شود زیبایی راهروها دوچندان شود.

معرفی هتل آپارتمان سلما

با معرفی هتل سلما مشهد خواهید دانست که این هتل دارای چه ویژگی‌ هایی است و امکانات آن برای زُوار چیست. آشنایی با ساختمان و مهم‌ ترین موضوعاتی که برای رزرو هتل لازم هستند در ادامه توضیح داده خواهند شد که می‌توانید از آنها استفاده کنید. به طور مثال به نوع غذا و رستوران هتل که یکی از مهم‌ترین سوالات مهمانان و زوار است می‌پردازیم و آنها را توضیح خواهیم داد. همچنین موضوع بسیار مهم دیگری که برای تمام زوار اهمیت دارد را در ادامه توضیح خواهیم داد که مربوط به دسترسی مکانی هتل به حرم می‌ شود. با خواندن مطالب زیر به طور کامل خواهید دانست که این هتل دارای چه مشخصاتی است و در نهایت اقدام به رزرو کنید.

معرفی 3 هتل در مشهد برای اقامتی رویایی

هتل سلما مشهد در سال ۱۳۹۴ شمسی ساخته شده است. بنابراین این هتل بسیار جوان می‌ باشد و ساختمان آن دارای طراحی جدید است. البته این طراحی جدید به معنای این موضوع نیست که از حالت ساده و زیبا بودن خارج شده است. مسافران به راحتی می‌ توانند با طراحی اتاق‌ ها و هتل ارتباط برقرار کنند و هیچ نوع دل زدگی ناشی از رنگ یا طراحی محیط برایشان ایجاد نخواهد شد. این هتل ۶ طبقه دارد که مجموعاً دارای ۱۰۹ تخت خواب و ۴۱ واحد می‌ باشد. دو ویژگی بسیار مهم هتل که شامل: جذابیت و ساده بودن می شود در طراحی تمام بخش‌ های هتل رعایت شده است. مکان و محل ساخته شدن این هتل، فوق العاده استثنایی است و دقیقاً همین موضوع می‌ تواند علت اصلی رزرو اتاق برای بسیاری از شما زائران گرامی باشد.

هتل سلما دارای لابی با دکوراسیون ویژه است که مهمانان می‌توانند در آنجا استراحت کنند. لابی به گونه‌ ای طراحی شده است که مسافران می توانند هم در آنجا برای ساعاتی استراحت کرده و هم تلویزیون را تماشا کنند. میزان ظرفیت این لابی حدود ۲۰ نفر است که زُوار می‌ توانند در آنجا با مهمانانشان نیز دیدار و گفتگو کنند. ورودی این هتل به زیبایی طراحی شده است و اولین بخشی که مهمانان با آن روبرو خواهند شد قسمت پذیرش می باشد. قسمت راه پله و ورودی به اتاق‌ ها نیز به زیبایی طراحی شده‌ اند و رنگ بندی کاغذ دیواری ‌ها به گونه‌ ای هستند که باعث دل زدگی نمی شوند. این هتل دارای رستوران است که بنابراین مسافران عزیز نیازی ندارند برای میل کردن وعده ‌های غذایی به خارج از هتل بروند

معرفی هتل هانی پارس مشهد

هتل هانی پارس یکی از مهمترین هتل‌ هایی است که زائران و مسافران مشهد از بخش‌های متفاوت آن راضی بودند. برای اینکه شما مخاطبان گرامی با این هتل و ویژگی‌ های آن آشنا شوید به توضیح بخش‌ های مختلف آن می‌پردازیم. این هتل، ساختمان فوق العاده جدیدی دارد که باعث می‌ شود در همان نگاه اول مخاطبان، جذاب به نظر برسد. تمام بخش‌ هایی که این هتل دارد را مانند: رستوران و اتاق ها برایتان به طور مفصل بررسی می‌ کنیم تا تمام امکانات و ویژگی‌ های این هتل را بشناسید. بنابراین به طور کلی تمام سوالاتی که در مورد این هتل دارید پاسخ داده خواهند شد و می‌توانید در نهایت اقدام به رزرو اتاق نمایید.

 

 

معرفی 3 هتل در مشهد برای اقامتی رویایی

هتل هانی پارس در سال ۱۳۹۱ ساخته شده است. یکی از اصلی‌ ترین سوالات مهمانان و زُوار مربوط به سال ساخت هتل و سن ساختمان آن می‌شود که قطعاً سوال مهمی می‌ باشد. به هر میزان که سن ساختمان هتل کمتر باشد قطعاً میزان نظافت آن بیشتر است. البته موضوع اخیر بدین معنا نیست که هتل‌ های قدیمی بدون رعایت پروتکل‌ های بهداشتی خدمات رسانی می‌ کنند. مهندسی و طراحی داخلی و بیرونی ساختمان هتل به گونه‌ ای است که فرصت خوبی برای رفاه مسافران فراهم می کند. یعنی مرحله اول مهندسی ساختمان مربوط به موقعیت مکانی آن می‌شود که در مورد آن توضیح خواهیم داد. مرحله دوم مهندسی هتل مربوط به طراحی زیبای ظاهر ساختمان می‌ شود. این هتل دارای ۷ طبقه و ۳۲ اتاق است که هر کدام ظرفیت‌ های متفاوتی دارند.

موضوع بعدی که در معرفی هتل هانی پارس مشهد باید ذکر کنیم، لابی آن است. لابی این هتل می‌تواند محل بسیار مناسبی برای استراحت زوار و یا پذیرایی از مهمانان آنها باشد. گنجایش این لابی حدود ۲۰ نفر است و دارای دکوراسیون زیبایی می‌ باشد. طراحی و تعداد مبلمان موجود در این لابی به طور یکجا و یکسان نیست. یعنی مبلمان لابی به طور چند نفره قرار داده شده اند و بنابراین خانواده ها می‌ توانند به طور جداگانه استراحت کرده و یا از مهمانان‌شان پذیرایی کنند. ظرفیت هر کدام از این مبلمان‌ ها حداقل ۲ نفر و حداکثر ۶ نفر می ‌باشد که با در نظر گرفتن آن می‌ توانید از مهمانانتان پذیرایی کنید.

 

لطفا برای رزرو هتل و تور مشهد به سایت  irantravell24.com مراجعه فرمایید

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.