تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 تیر 1401 - 5:27
کد خبر : 34493

همکاری جبهه مقاومت برای اخراج آمریکا از سوریه با قوت ادامه دارد

همکاری جبهه مقاومت برای اخراج آمریکا از سوریه با قوت ادامه دارد

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: بی تردید همکاری کشورهای عضو جبهه مقاومت برای اخراج ته مانده‌های آمریکا از سوریه و سایر بخش‌های منطقه باید کماکان با قوت ادامه یابد.

به گزارش تیتر داغ؛ مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه دیدار کرد. وزیر خارجه سوریه در ابتدای این دیدار ضمن تقدیر از مواضع بسیار مهم و قاطع مقام معظم رهبری و جمهوری اسلامی ایران گفت: از مواضع محکم مقام معظم رهبری بسیار سپاسگزار هستیم و اطاعت از فرامین ایشان را لازم می‌دانیم. تصمیم قاطع جمهوری اسلامی ایران و همچنین سوریه، ایستادگی در برابر اشغالگرانی است که به ناحق سالهاست خاک این کشور را تصرف کرده‌اند و در مقابل آن‌ها ایستادگی خواهیم کرد و مواضع مقام معظم رهبری همیشه «حلال مسائل منطقه‌ای بوده است.»

وی تاکید کرد: ایران به عنوان مهمترین کشور جبهه مقاومت، تاکنون حمایت‌های اساسی و عملی کرده و از جمهوری اسلامی ایران به عنوان پیشتاز جبهه مقاومت در مقابله با آمریکا و طرح‌های مخرب آن‌ها در منطقه تشکر می‌کنیم.

ولایتی هم این دیدار گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره از محور مقاومت که سوریه به عنوان یکی از مهمترین حلقه‌های طلایی این زنجیره است حمایت کرده و به حمایت خود ادامه می‌دهد ضمن آن که از مواضع این کشور در مخالفت با سازشکاری‌های رایج در منطقه در خصوص طرح‌های ضد فلسطینی حمایت می‌کند و بی تردید همکاری کشورهای عضو جبهه مقاومت برای اخراج ته مانده‌های آمریکا از سوریه و سایر بخش‌های منطقه باید کماکان با قوت ادامه یابد و هیچ گاه جمهوری اسلامی ایران در این مورد کوتاه نخواهد آمد و رژیم صهیونیستی و عوامل آنان کوچک‌تر از آن هستند که بتوانند جبهه قدرتمند مقاومت را تضعیف نمایند.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچمدار جبهه مقاومت در منطقه کماکان از شما حمایت می‌کند همانطور که تاکنون حمایت کرده است.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی علی اکبر ولایتی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.