تاریخ انتشار : دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - 18:30
کد خبر : 118387

کلاهبرداری قورباغه رمرز ارز و کریپتو کارنسی/ تجمع مالباختگان یک صفحه اینستاگرامی ارائه دهنده سیگنال خرید و فروش فارکس

کلاهبرداری قورباغه رمرز ارز و کریپتو کارنسی/ تجمع مالباختگان یک صفحه اینستاگرامی ارائه دهنده سیگنال خرید و فروش فارکس
تیتر داغ: کارشناسان و متخصصان حوزه ارز دیجیتال، از اواخر سال گذشته، نسبت به پیامدهای کلاهبرداری قورباغه در رمز ارز دیجیتال، هشدارهای لازم را در فضای رسانه ای داده بودند.

مالباختگان یک صفحه اینستاگرامی ارائه دهنده سیگنال خرید و فروش فارکس، پیرامون کلاهبرداری قورباغه رمرز ارز و کریپتو کارنسی، جلوی دفتر قضایی شعبه انقلاب تهران تجمع کردند.

به گزارش سایت خبری تحلیلی تیتر داغ، ظهر امروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ١۴٠٣، مالباختگان صفحه اینستاگرامی کافیکس، متعلق به وحید کاردانیان، با تجمع در مقابل دفتر شعبه قضایی واقع در خیابان انقلاب تهران، خواستگار رسیدگی فوری مقامات عالی رتبه کشور، به ویژه رئیس قوه قضائیه و فرماندهی کل نیروی انتظامی به پرونده کلاهبرداری چند میلیاردی این صفحه اینستاگرامی شدند.

به گفته مالباختگان، این فرد که به قورباغه مشهور است، مبلغ قابل توجهی در ازای ارائه سیگنال خرید و فروش در بازار فارکس دریافت نموده است که سیگنال های ارایه شده وی در تبانی با بروکر برای بالا کشیدن پول مردم بوده و منجر به ضرر میلیاردی مردم شده است.

بنا به این گزارش، وحید کاردانیان معروف به قورباغه، کلاهبردار رمز ارز دیجیتال، با وعده سرمایه گذاری از طریق جذب سرمایه به صورت نقد و با پرداخت سود تضمینی و‌ با ترغیب به مشارکت با هدف جذب اعضا با دریافت مبالغ هنگفت نقدی و‌ دلاری، یکی از بزرگترین کلاهبرداری رمز ارز دیجیتال را انجام داده است.

این گزارش می افزاید، باتوجه به شروع آموزش فاراکس و‌ اعلام سیگنال های دروغین توسط آقای کاردانیان به مال باختگان، باعث خروج ارز از کشور در این برهه زمانی تحریم ها شده است و طبق ماده ۴۹ قانون اوراق بهادر جرم و‌ اختلاس صورت گرفته و‌ تحت تعقیب است.

ناگفته نماند، کارشناسان و متخصصان حوزه ارز دیجیتال، از اواخر سال گذشته، نسبت به پیامدهای کلاهبرداری قورباغه در رمز ارز دیجیتال، هشدارهای لازم را در فضای رسانه ای داده بودند.

خبرنگار: فاطمه داداشی

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.