تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مهر 1401 - 7:59
کد خبر : 36959

کمک ۲۵ میلیارد تومانی تهرانی‌ها در پویش ملی شور عاطفه‌ها

کمک ۲۵ میلیارد تومانی تهرانی‌ها در پویش ملی شور عاطفه‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از جمع‌آوری ۲۵ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی در پویش شور عاطفه‌ها از آغاز اجرای آن در مردادماه امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش تیتر داغ؛ سیدابوالفضل پرپنچی با بیان اینکه حدود ۲۵ هزار دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد در استان تهران هستند، گفت: پویش ملی شور عاطفه‌ها با شعار مشق محبت بنویسیم از نیمه مردادماه آغاز شده و تا نیمه مهرماه نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ هزار پاکت شور عاطفه‌ها برای جمع آوری کمک در مدارس استان تهران توزیع شده است افزود: مردم و خیّران تاکنون ۲۵ میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به دانش آموزان جامعه هدف کمک کرده اند و جمع آوری این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

پرپنچی، تصریح کرد: کمک‌های جمع آوری شده در مدارس برای دانش آموزان نیازمند همان مدارس و یا سایر مدارس کم برخوردار هزینه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران ادامه داد: مردم نوعدوست و خیّران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را برای کمک به دانش آموزان جامعه هدف به دفاتر اداره کمیته امداد در استان تهران، مراکز نیکوکاری و مدارس تحویل دهند.

وی یادآور شد: سال گذشته مردم نوعدوست و خیّران در استان تهران ۴۴ میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به دانش آموزان در قالب پویش شور عاطفه‌ها کمک کردند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.