تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1402 - 20:00
کد خبر : 111985

کولر گازی گری اینورتر مدل آی سیو

کولر گازی گری اینورتر مدل آی سیو

دو مدل کولر گازی دیواری گری اینورتر و بدون اینورتر در بازار ایران وجود دارد . تفاوت این دو مدل تنها در طراحی آن ها می باشد . کولر گازی اینورتر گری از یک ریزپردازنده بهره می برد که وظیفه آن تنظیم سرعت کمپرسور  متناسب با دمای مورد نیاز می باشد و هنگامی که محیط

دو مدل کولر گازی دیواری گری اینورتر و بدون اینورتر در بازار ایران وجود دارد . تفاوت این دو مدل تنها در طراحی آن ها می باشد . کولر گازی اینورتر گری از یک ریزپردازنده بهره می برد که وظیفه آن تنظیم سرعت کمپرسور  متناسب با دمای مورد نیاز می باشد و هنگامی که محیط سرمایش لازم را بدست آورد و به دمای مطلوب رسید سرعت کمپرسور کاهش پیدا می کند و در مصرف انرژی صرفه جویی خواهد شد و دمای مورد نظر حفظ خواهد شد .

در کولر گازی گری بدون اینورتر بورد دی سی اینورتر در کار نیست که بتواند سرعت کمپرسور را تنظیم کند بنابر این کولر گازی بدون اینورتر گری با سرعت ثابت کار می کند و در نتیجه همیشه ماکزیمم آمپر را می کشد و مصرف بالاتری دارد و هنگامی که به دمای مطلوب برسد کولر گازی خاموش می شود و کمپرسور از مدار خارج می شود و فقط بولیور آن کار می کند یعنی مثل یک پنکه عمل می کند .

بنابر این کولر گازی گری اینورتر کارایی بهتری از لحاظ عملکرد دارد.

تحقیقات شرکت گری روی نویز کولر گازی جالب توجه می باشد .

کولر گازی گری اینورتر بدلیل بهره وری از سرعت متغیر و همچنین مطابقت سرعت خود با خروجی مورد نیاز موجب شده است که فوق العاده کم صدا باشد . در عوض کولر گازی بدون اینورتر گری بدلیل روشن و خاموش شدن های مکرر کمپرسور از صدای بیشتری برخوردار می باشد .

شرکت گری بهترین مدل اینورتر خود را روانه بازار کرد :

i save کولر گازی گری اینورتر مدل

مزایای کولر گازی گری اینورتر مدل آی سیو :

نسبت به کولر گازی بدون اینورتر از برق کمتری استفاده می کند و موجب بهینه سازی مصرف انرژی می شود .

با تامین منبع تغذیه پایدار از نوسانات ولتاژ جلوگیری می کند .

حفظ دمای اتاق بصورت مستمر

تامین سرمایش کافی در کل محیط حتی محیط هایی با متراژ بزرگ

ایمنی بالا برای سیم کشی ساختمان بدلیل مصرف برق پایین و نداشتن استارت اولیه

سازگار با محیط زیست بدلیل کم مصرف بودن

 کولر گازی گری اینورتر مدل آی سیو

کولر گازی گری اینورتر مدل آی سیو دارای طول عمر بیشتری حدودا” ۱۵ تا ۲۰ سال نسبت به بدون اینورتر می باشد بدلیل خاموش نشدن کولر گازی فشار وارده بر کمپرسور کاهش می یابد و از خراب شدن و ساییدگی قطعات جلوگیری می شود و بنابر این از تعمیر و نگهداری کمتری برخوردار می باشد .

چندین فاکتور را هنگام خرید کولر گازی اینورتر گری مدل آی سیو بایس در نظر گرفت .

بایستی مناسب با فضای خود ظرفیت کولر گازی را انتخاب کنید در صورت انتخاب ظرفیت کوچکتر فشار بیشتری به کولر گازی وارد می شود و در نهایت منجر به خراب شدن کولر گازی می شود .

تحقیقات شرکت گری روی این مدل بسیار گسترده بوده و جوابگوی نیاز تمام خریداران می باشد.

  کولر گازی گری مدل آی سیو دارای وای فای می باشد که می تواند کار با آن را آسان کند و در مدل آی سیو از طریق اتصال اینترنت و وای فای و نصب اپلیکیشن مورد نیاز روی گوشی هوشکند می توان کولر گازی خود را کنترل کرد و این به کاهش انرژی کمک می کند .

اسپلیت گری اینورتر مدل آی سیو دارای فیلتراسیون قوی می باشد که می تواند هوای تمیز و پاکیزه ای را در اختیار افراد ساکن در محیط قرار دهد و این فیلترها باکتری ها و گرد و غبار را در خود جمع می کند و موجب می شود افراد سالخورده و زنان خانه دار که بیشتر اوقات در منزل هستند کمتر در معرض هوای کثیف قرار گیرند .

برای تمیز کردن فیلتر ها تنها نیاز به شستن آن ها زیر آب گرم می باشد.

 کولر گازی گری اینورتر مدل آی سیو

گاز مورد استفاده در کولر گازی آی سیو گاز ۴۱۰ می باشد که سازگار با محیط زیست می باشد و همچنین در صورت آزاد شدن در محیط موجب تخریب لایه ازون نمی شود .

قیمت کولر گازی گری اینورتر آی سیو در حدود دیگر مدل های اینورتر گری می باشد با این تفاوت که از کیفیت قطعات بالاتری برخوردار می باشد و دوام بیشتری در برابر خوردگی دارد .

خاطر جمع شوید با خرید آن از خانه سفید خرسند می شود و از خرید خود پشیمان نمی شوید.

فروشگاه خانه سفید کولر گازی گری اینورتر مدل آی سیو را به شما پیشنهاد می کند زیرا دارای خدمات پس از فروش معتبر می باشد .

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.