تاریخ انتشار : دوشنبه 12 دی 1401 - 5:24
کد خبر : 92492

آغاز سال نو با تیراندازی و مرگ/۳۳ نفر در آمریکا کشته و زخمی شدند

آغاز سال نو با تیراندازی و مرگ/۳۳ نفر در آمریکا کشته و زخمی شدند

رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند در جشن‌ها و مراسم‌های سال نو میلادی در این کشور دست‌کم ۸ نفر کشته و ۲۵ تن نیز زخمی شدند.

به گزارش تیتر داغ؛ سال نو میلادی امسال در آمریکا با حمله به قمه و چاقو به نیروهای پلیس در میدان تایمزِ نیویورک تا تیراندازی‌ها و جشن‌های مرگبار در مناطق مختلف، آغاز شد.

بنا بر گزارش رسانه‌های آمریکا، در جشن‌های امسال در ایالت‌های وسکانسین، آلاباما، لوئیزیانا، ویرجینیا، شیکاگو، اوکلاهاما، و میشیگان، دست‌کم ۸ نفر کشته و ۲۵ نفر زخمی شدند.

در شهر نیواورلئان، تیراندازی‌های متعدد، دست کم یک قربانی در روز سال نو برجای گذاشت. حداقل ۸ تیراندازی روز یکشنبه در فیلادلفیا رخ داد که منجر به ۱۱ زخمی و یک کشته شد. روزهای شنبه و یکشنبه ۹ حادثه تیراندازی در شهر میلواکی رخ داد، اما به طرز معجزه‌آسایی کسی در این حوادث صدمه ندید.

در شهر نیویورک، یک مرد ۱۹ ساله به نام «ترور بیکفورد» با قمه به سه افسر پلیس با قمه حمله و آنها را زخمی کرد. مقامات گفته‌اند متهم را بازداشت کرده‌اند و در حال بررسی این حادثه به عنوان یک حمله تروریستی هستند.

رسانه‌های آمریکا دیروز یکشنبه اعلام کردند در پی به‌رگباربستن مردم در شهر «موبایل» در ایالت آلاباما، دست‌کم یک نفر کشته و ۹ تن دیگر زخمی شدند. گزارش‌های غیررسمی می‌گویند در این حادثه دست‌کم ۳ نفر کشته شده است.

منبع: اسپوتنیک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.