تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 13:27
کد خبر : 106181

آمادگی سرایا القدس برای مبارزه دوشادوش نیروهای القسام

آمادگی سرایا القدس برای مبارزه دوشادوش نیروهای القسام

سخنگوی شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از آمادگی نیروهای سرایا القدس برای مبارزه با دشمن صهیونیستی دوشادوش رزمندگان شاخه نظامی جنبش حماس خبر داد.

به گزارش تیتر داغ؛ «ابوحمزه» سخنگوی سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز اعلام کرد که سرایا القدس بخشی از عملیات طوفان الاقصی است و در کنار گردان‌های القسام مبارزه می‌کند.

وی در ادامه افزود: رزمندگان ما در کنار برادران خود در جنبش حماس تا تحقق پیروزی مبارزه خواهند کرد.

ساعتی قبل نیز منابع فلسطینی از اعلام آماده‌باش گروه عرین الاسود برای حمله به شهرک‌ها و پایگاه‌های صهیونیستی خبر دادند.

پایگاه عبری زبان انتلی نیوز اعلام کرد که گروه مقاومت عرین الاسود به حالت آماده‌باش درآمده و به نیروهای خود دستور حمله به تمامی شهرک‌های صهیونیستی و پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری را داده است.

از سوی دیگر شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اذعان کرد که از صبح امروز تاکنون در چارچوب عملیات نیروهای مقاومت فلسطین علیه این رژیم ۲ هزار و ۲۲۰ موشک از سمت نوار غزه شلیک شده است.

رادیو رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد که جنبش حماس تاکنون ۳۵ نظامی صهیونیست را در چارچوب عملیات طوفان الاقصی به اسارت گرفته است.

ساعتی قبل «محمد الضیف» فرمانده کل گردان‌های القسام در سخنرانی خود تاکید کرد: ما از همینجا آغاز عملیات طوفان الاقصی را اعلام می‌کنیم. ما پیش از این به دشمن صهیونیستی هشدار داده بودیم. از امروز به بعد روند همکاری‌های امنیتی با دشمن صهیونیستی به پایان می‌رسد.

وی در ادامه افزود: امروز ملت ما انقلاب خود و روند تشکیل کشور مستقل فلسطین را مجدداً آغاز می‌کند. طوفان الاقصی بزرگ‌تر از آن چیزی است که دشمن تصور می‌کند. ما تصمیم گرفته‌ایم جنایات رژیم صهیونیستی را متوقف کنیم. زمان ارتکاب جنایت از سوی این رژیم بدون مجازات به پایان رسیده است. در نخستین دور از حملات عملیات طوفان الاقصی دست کم ۵ هزار موشک، مواضع دشمن صهیونیستی را هدف قرار داد.

الضیف تصریح کرد: ای برادران ما در نیروهای مقاومت لبنان، سوریه، عراق و ایران امروز روزی است که جبهه‌های درگیری حماسه می‌آفریند. ای برادران ما در الجزایر، مراکش، اردن، مصر و دیگر کشورهای عربی، به پا خواسته و به این درخواست لبیک بگویید.

فرمانده کل گردان‌های القسام ادامه داد: زمان آن فرارسیده که تمام گروه‌های کشورهای عربی و اسلامی برای پاک کردن لکه اشغالگری رژیم صهیونیستی وارد عمل شوند. امروز هر کس تفنگی در اختیار دارد باید از آن علیه صهیونیست‌ها استفاده کند.

وی گفت: کسانی که مستقیماً در عملیات طوفان الاقصی نمی‌توانند مشارکت کنند باید از این عملیات حمایت کنند. در نخستین دور از عملیات طوفان الاقصی مواضع دشمن صهیونیستی و فرودگاه‌ها و مناطق نظامی رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت.

منبع: سما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.