تاریخ انتشار : دوشنبه 6 شهریور 1402 - 10:14
کد خبر : 103915

حماس در واکنش به تهدید ترور «العاروری»:

آنچنان پاسخ تجاوز تل‌آویو را می‌دهیم که انتظارش را نخواهد داشت

آنچنان پاسخ تجاوز تل‌آویو را می‌دهیم که انتظارش را نخواهد داشت

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در واکنش به تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه فرماندهان مقاومت تاکید کرد که تل آویو در صورت ارتکاب هرگونه تجاوزی با واکنشی رو به رو می‌شود که انتظارش را ندارد.

به گزارش تیتر داغ؛ «صلاح البردویل» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که وحشت و ترسی که دشمن اکنون به آن دچار شده ممکن است باعث شود به اجرای تهدیدات خود علیه فرماندهان مقاومت روی آورد اما تاوان سنگینی بابت هر تجاوزی علیه فلسطینی‌ها پرداخت خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: تصویر صالح العاروری با لباس نظامی یک تصویر چالش برانگیز برای دشمن به شمار می‌رود. همگان، دستورات صالح العاروری را اجرا می‌کنند و هرگونه تجاوزی از سوی دشمن صهیونیستی علیه وی با واکنشی رو به رو خواهد شد که تل آویو انتظار آن را نخواهد داشت.

البردویل اضافه کرد: مقاومت فلسطین اطلاعات زیادی دارد که رژیم صهیونیستی را اذیت می‌کند. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم توانایی تحمل واکنش نیروهای مقاومت را ندارد و زمان سقوط او نزدیک شده است.

وی تصریح کرد: پیامدهای ترور شخصیت‌های فلسطینی بسیار سنگین خواهد بود و باعث گسترش شعله‌های آتش در هر جایی می‌شود به طوری که وقوع یک جنگ منطقه‌ای قابل پیش بینی است.

از سوی دیگر «ماهر الطاهر» مسئول روابط بین الملل جبهه مردمی برای آزاد سازی فلسطین تاکید کرد: تهدیدات دشمن صهیونیستی علیه فرماندهان مقاومت به دلیل بحران داخلی این رژیم مطرح می‌شود اما واکنش گروه‌های فلسطینی به این تهدیدات بسیار قدرتمند بوده و ما در مسیر یک درگیری فراگیر حرکت می‌کنیم.

وی اضافه کرد: تهدیدات علیه صالح العاروری هیچ کسی را نمی‌ترساند. ترور ابوعلی مصطفی نیز باعث نشد که جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین تضعیف شود. ترور دیگر فرماندهان فلسطینی نیز مقاومت را تضعیف نکرده است. نتانیاهو باید بداند که مقاومت در صورت ترور هر فرمانده فلسطینی، واکنشی مضاعف از خود نشان خواهد داد.

الطاهر تصریح کرد: قدرت محور مقاومت، دشمن صهیونیستی را که در یک بن بست به دلیل گسترش روزافزون توان گروه‌های فلسطینی قرار دارد، سردرگم کرده است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس روز یکشنبه در بیانیه‌ای تاکید کرد: ما ترسی از تهدیدات دشمن صهیونیستی نداریم. تهدیدات نتانیاهو در مورد ترور صالح العاروری نایب رئیس دفتر سیاسی این جنبش و دیگر رهبران مقاومت به هیچ وجه ملت فلسطین را هراسان نمی‌کند.

این جنبش عنوان کرد که این تهدیدات هرگز موجب تضعیف مقاومت نمی‌شود و هرگونه حماقت به طور قاطع و سخت پاسخ داده خواهد شد.

منابع فلسطینی نیز روز گذشته تصاویری جدید از صالح العاروری نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس منتشر کرده‌اند که پس از تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی در زمینه ترور خود، یونیفرم نظامی بر تن کرده است.

این در حالی است که در روزهای اخیر برخی مقامات رژیم صهیونیستی از جمله بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تهدیداتی را در زمینه ترور العاروری مطرح کرده‌اند. ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز در سخنانی بر لزوم از سرگیری سیاست ترور رهبران فلسطینی در واکنش به تشدید موج عملیات‌های مقاومتی در کرانه باختری تاکید کرده است.

منبع: المیادین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.