تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 تیر 1401 - 5:20
کد خبر : 34483

ابرسازه حجمی «ضریح قلب» رونمایی شد

ابرسازه حجمی «ضریح قلب» رونمایی شد

همزمان با هفته ولایت و عید سعید غدیر، ابرسازه حجمی «ضریح قلب» در میدان الغدیر تهران رونمایی شد.

به گزارش تیتر داغ؛ با حضور رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، مهدی پیرهادی و مهدی بابایی اعضای شورای شهر تهران و همچنین رضا پوریافر شهردار منطقه ۴ تهران آئین رونمایی از اثر حجمی میدان الغدیر (ضریح قلب) رونمایی شد.

صیادی در این مراسم با اشاره به تلاش شبانه‌روزی همکارانش در سازمان زیباسازی برای آماده‌سازی این اثر حجمی گفت: طی یک ماه گذشته تلاش‌های بسیاری صورت گرفت تا این اثر حجمی به عنوان نمادی از ضریح امیرالمومنین به ارتفاع ۱۰ و عرض ۸ متر از فلز ساخته شد تا همزمان با دهه ولایت در میدان الغدیر منطقه ۴ تهران نصب و رونمایی شود.

وی با اشاره به اینکه اثر حجمی ضریح قلب برگرفته از ضریح حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) است، گفت: به دلیل اهمیت منطقه ۴ و به خاطر وجود میدان الغدیر این اثر حجمی در این محل نصب شده است.

در ادامه این مراسم، رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر تهران نیز با تاکید بر اهمیت هویت بخشی به میدان‌های پایتخت، گفت: ارتقای هویت بسیاری از میدان‌های بزرگ تهران لازم و ضروری است و در آینده نزدیک یک اثر فاخر در میدان قرآن رونمایی می‌شود.

مهدی پیرهادی افزود: سازمان زیباسازی در این دوره اقدامات قابل توجهی در این خصوص انجام داده که امسال این سازمان در ۲۰ میدان تهران اثر فاخر رونمایی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تا پایان سال ۱۴۰۲ در ۵۰ میدان تهران اثر هنری در شأن میدانگاه‌های پایتخت نصب می‌شود.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.