تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1400 - 7:06
کد خبر : 28807

بدهی بیش از ۳۰ میلیاردی در فدراسیون تیراندازی

بدهی بیش از ۳۰ میلیاردی در فدراسیون تیراندازی

انتخابات فدراسیون تیراندازی با حضور ۵۶ اعضا آغاز شده است که یکی از کاندیداها از بدهی ۳۰ میلیاردی فدراسیون سخن گفت.

به گزارش تیتر داغ؛ انتخابات فدراسیون تیراندازی با حضور ۷ کاندیدا امروز سی ام بهمن در محل آکادمی ملی المپیک با ریاست محمد پولادگر آغاز شد. فضل‌الله باقرزاده به عنوان نماینده المپیک و خسروی وفا به عنوان نماینده پارالمپیک حضور داشتند. تعداد اعضای مجمع ۵۶ نفر است.

رضا ابوالحسنی، ابراهیم برخورداری، حسین زکی‌زاده، کبری غیاثی، مرتضی قربانی‌، داود کرمی و حبیب مقصودی اسامی نهایی نامزدهای تایید صلاحیت شده مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی است که تاکنون تعدادی انصراف داده‌اند.

ابراهیم برخورداری بعد از معرفی به نفع مرتضی قربانی انصراف داد. زکی‌زاده و غیاثی هم بعد از سخنرانی به نفع قربانی انصراف دادند. هنوز تعدادی از کاندیداها سخنرانی نکرده‌اند.

حسین زکی‌زاده یکی از کاندیداهای فدراسیون که خزانه‌دار فدراسیون‌ نیز بوده در سخنرانی خود گفت: ۲ ماه قبل درخواست کردم که با توجه به آگاهی که از مسائل مالی فدراسیون دارم مجمع عمومی و سالانه برگزار شود که نه تنها انجام نشد بلکه از من به خاطر نشر اکاذیب شکایت کردند. ابتدا و در زمان تحویل فدراسیون به مبینی(سرپرستی دوره قبلی مهدی مبینی در فدراسیون تیراندازی) بدهی فدراسیون ۱۴ میلیارد بود اما بعد از آن به ۲۷ میلیارد و اکنون نیز بیش از ۳۰ میلیارد است.

پولادگر: هوشمندانه و با بصیرت تصمیم بگیرید

محمد پولادگر در آغاز مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی گفت: همه شما فعالیت دیرینه در این رشته دارید و واقف هستید امروز چه تصمیم مهمی باید بگیرید. تیراندازی از قدیمی‌ترین فدراسیون‌های ماست و شرایط خوبی برای مدال‌آوری دارد. خوشبختانه در این رشته مشکلاتی برای فعالیت زنان وجود ندارد و از رشته‌های پر مدال در المپیک و بازی‌های آسیایی است. این موضوع در المپیک به اثبات رسید و مدال طلای فروغی در مهم‌ترین رویداد جهان یعنی المپیک به دست آمد و در بازی‌های آسیایی هم توسط زنان و مردان مدال های خوبی کسب شده است. هم‌چنین شاهد درخشش ورزشکاران در این رشته در پارالمپیک و پاراآسیایی بوده‌ایم. همه این‌ها اهمیت تصمیم امروز شما را نشان می‌دهد و باید هوشمندانه و با بصیرت تصمیم بگیرید که سکان را به دست چه کسی بدهید.

وی در ادامه گفت: امیدوارم با درایتی که در اعضای مجمع هست تصمیم درست و منطقی بگیرید تا این رشته به سامان برسد و نگران بازی‌های آسیایی نباشیم.

در ادامه داود کرمی هم به نفع مقصودی کنار رفت. داود کرمی در زمان سخنرانی خود گفت: امروز با لیستی که قبلا در مورد اعضای مجمع ارسال شده بود، مطابقت ندارد و نام نماینده کمیته پارالمپیک در لیست نبوده است که پولادگر اعلام کرد طبق اساسنامه رشته‌هایی که در پارالمپیک فعالیت دارند، نماینده کمیته ملی پارالمپیک نیز در مجمع حاضر می‌شود، حضور خسروی‌وفا بلامانع است.

بنابراین انتخابات با سه کاندیدا حبیب مقصودی، رضا ابوالحسنی و مرتضی قربانی‌ انجام خواهد شد.

این خبر تکمیل می‌شود…

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.