تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 آذر 1401 - 19:41
کد خبر : 91533

اجاره انواع ماشین از شرکت بانی رنت

اجاره انواع ماشین از شرکت بانی رنت

امروزه اجاره خودرو در بسیاری از شهر ها مرسوم می باشد و افراد اصولا برای مراسمات خاص خود در تلاش هستند که خودرویی لوکس و شیک داشته باشند که برای انجام این کار بهترین روش اجاره خودرو است. اجاره ماشین که با نام رنت خودرو هم شناخته می شود همواره بسیار آسان می باشد و

امروزه اجاره خودرو در بسیاری از شهر ها مرسوم می باشد و افراد اصولا برای مراسمات خاص خود در تلاش هستند که خودرویی لوکس و شیک داشته باشند که برای انجام این کار بهترین روش اجاره خودرو است. اجاره ماشین که با نام رنت خودرو هم شناخته می شود همواره بسیار آسان می باشد و شما می توانید متناسب با سلیقه خود به راحتی بهترین خودرو را انتخاب کرده و تهیه نمایید و پس از اتمام کار خود آن را تحویل بدهید، در زمان اجاره ماشین همواره هم مدارک شناسایی فرد بررسی می شود و هم قرار دادی با وی نوشته می شود که در آن مدت زمان اجاره و هزینه آن به صورت دقیق ثبت شده است و مشتری موظف است تا آن را پرداخت نماید، البته بدانید که رنت خودرو یا همان اجاره ماشین امروزه در بسیاری از شهر های ایران به صورت حرفه ای انجام می شود و اصولا انواع خودرو های ایرانی و خارجی را هم در خود جای داده اند تا تمام سلیقه ها پوشش بدهند. یکی از مهمترین خدمات اجاره ساعتی خودرو در تهران است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

مرکز اجاره خودرو بانی رنت:

مرکز اجاره خودرو بانی رنت به عنوان برترین مرکز اجاره خودرو در کشور شناخته می شود که شهرت و اعتبار زیادی دارد و به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد و می توانید در هر زمانی که نیاز دارید به صورت مستقیم و آنلاین به آن مراجعه کنید و خودرو مورد نظر خود را یافته و اجاره نمایید. لازم به ذکر است که این مرکز امتیازات متعددی دارد مثلا می توان گفت که این مجموعه دارای پروانه کسب است و از همه مهمتر کد رسمی اتحادیه اتومبیل را هم دارا می باشد و همواره می توان با اطمینان کامل به آن مراجعه کرد و به خودرو های ایرانی و خارجی موجود در آن دسترسی پیدا نمود، این مجموعه همیشه خودرو های لوکس و تمیز و زیبا را با تمام امکانات در اختیار مشتریان قرار می دهد تا بتواند با جلب رضایت آنها اعتبار خود را هم افزایش بدهد. این مرکز خودرو های خود را با قرار داد رسمی و بدون بیعانه و همچنین با راننده و بدون راننده به مشتریان ارائه می دهد به همین دلیل شناخته شده و معتبر می باشد.

اجاره روزانه خودرو:

رنت خودرو یا اجاره خودرو به معنی این است که خودرو به فردی که مالک آن نیست داده می شود تا فرد مورد نظر بتواند کارهای شخصی و مورد نیاز خود را انجام بدهد. در اکثر اوقات واگذاری خودرو به مدت چند روز، چند هفته یا ماه می باشد. همچنین به ازای اجاره دادن  خودرو معمولا از فردی که خودرو را اجاره می کند مدارکی نیز درخواست می شود.

ضمانت ها و مدارک مورد نیاز در اجاره خودرو

۱- کارت ملی معتبر

۲- سفته یا چک به ارزش قیمت روز خودرو

۳- ودیعه نقدی که مبلغ آن با توجه به زمان اجاره و نوع خودرو متغیر می باشد که معمولا ۵ تا ۱۵ درصد قیمت خودرو می باشد.

۴- چک کارمندی برای کارمندان و گواهی اشتغال به کار

۵- پاسپورت و یا ویزا برای مسافرین خارجی

۶- دادن کارت و پارک خودروی شخصی فرد در مدت اجاره

۷- و سایر مواردی که بوسیله مشاورین شرکت اعتبارسنجی خواهد شد.

اجاره انواع ماشین از شرکت بانی رنت

اجاره ماشین هفتگی در تهران

 

اجاره هفتگی ماشین یکی از کسب و کار هایی است که در قسمت درآمدزایی رتبه خوبی را کسب کرده است. شرکت های زیادی برای این کار تاسیس شده اند. این شرکت ها شامل انواع متنوعی از ماشین های داخلی ،ماشین های خارجی در دسته های خودروهای کلاسیک و خودروهای لوکس هستند.

 

توریست ها و مسافران با اجاره ماشین هفتگی می توانند به راحتی از مسیر سفر خود لذت ببرند. مشتریان برای اجاره خودرو نیاز به ضمانت متعبری دارند که با تامین مدارک مورد نیاز میتوانند ماشین مورد دلخواه خود را اجاره کنند.

 

شما می توانید اجاره هفتگی ماشین را با راننده و بدون راننده انجام دهید که این اجاره نیازمند یک قرارداد بین طرفین است. کسانی که به دنبال اجاره ماشین می روند ، اکثرا به دنبال  اجاره ماشین های مدل بالا هستند. تمام شرکت هایی که شرایط اجاره ماشین را برای شما فراهم می کنند توانایی فراهم کردن مدل های بالا را دارند. البته ناگفته نماند که اجاره ماشین های لوکس بیشتر برای مجالس استفاده میشود

اجاره انواع ماشین از شرکت بانی رنت

 

اجاره ماهانه خودرو

احتمالا تا به حال برایتان وضعیتی پیش آمده که نیاز به خودرو بدون راننده داشته باشید. ممکن است قصد سفر دسته جمعی با خانواده یا دوستان تان را کرده باشید و به دلیل کمبود وسیله نقلیه شخصی، بخواهید یک خودرو بدون راننده بصورت ماهانه در اختیار داشته باشید.

ممکن است خودروی شخصی شما به دلیل خرابی غیر قابل استفاده شده باشد و تا زمان تعمیر آن قصد کرایه ماشین داشته باشید.حتی ممکن است صاحب خودرویی لوکس باشید، اما به دلیل ایجاد سانحه و تصادف، موقتا نتوانید از آن استفاده نمایید

شاید هم اتومبیل جدیدی خریداری کرده اید ولی هنوز به دستتان نرسیده است. در این وضعیت نیز رنت ماشین یا کرایه خودرو بدون راننده می تواند مشکلاتی که موقتا برای شما پیش آمده را حل و فصل کند.

اجاره ماهانه خودرو در اصل کسب و کاری است که در آن موسسه یا شرکت اجاره اتومبیل، وسیله نقلیه از جمله خودروی سواری، کامیون و غیره را با توجه به نیاز مشتری برای مدت یک یا چند ماه  به او اجاره می دهد. قرارداد اجاره ماشین می تواند متناسب با نیاز مشتری، بین شرکت اجاره خودرو و مشتری بسته شود. معمولا قراردادهای اجاره به صورت اجاره ماشین بدون راننده یا اجاره خودرو با راننده نوشته می شود که شرایط اجاره هر کدام متفاوت می باشد.

اجاره ماهانه خودرو (ماشین بدون راننده)

کرایه ماشین بدون راننده جزء خدماتی است که شرکت های اجاره خودرو روال سختی را برای ارائه آن به مشتریان در نظر میگیرند که ممکن است در بسیاری از مواقع مشتری امکان تهیه خودرو اجاره ای با این روال سخت را نداشته باشد. برای تضمین بازگشت خودرو توسط مشتری در موعد مقرر، امکان دریافت وجه نقد، چک شخصی، چک کارمندی، ارائه سند ملک یا اجاره نامه، ارائه پاسپورت و ویزا، وجود دارد.

اجاره ماهانه خودرو ( ماشین با راننده )

در برخی موارد به طور مثال برای جشن عروسی یا برای رفتن به یک قرار مهم تشریفاتی، افراد نیاز به اجاره ماشین با راننده خواهند داشت. اجاره ماشین عروس هم یکی از مهمترین خدمات این روز ها به شمار می رود. با توجه به شرایط اجاره خودرو با راننده به دلیل عدم نیاز به ارائه تضمین، یکی از گزینه های مناسب برای اجاره ماشین روزانه یا اجاره خودرو ساعتی می باشد.

اجاره خودرو ماهانه بدون سند

اصولا ارائه سند جزء مطمئن ترین تضمین های قابل ارائه برای قراردادهای اجاره ماشین است، اما در عمل تجربه ثابت کرده است که  تهیه و ارائه سند جهت اجاره ماشین برای اجاره ماشین کاری سخت و کمی توجیه ناپذیر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.