تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 - 7:30
کد خبر : 92889

مدارک مورد نیاز برای سفر با پت

مدارک مورد نیاز برای سفر با پت

فرق نمی کند که شما میخواهید به کدام کشور مهاجرت کنید در هر صورت باید در خصوص قوانین و فرآیند پذیرش حیوان خانگی به واسطه کشور مقصد اطلاعات دقیقی را به دست بیاورید؛ قطعا هر کشوری در حوزه حمل و نقل حیوانات خانگی دارای قوانین و شرایط خاصی می باشد. از میان موارد متعددی که

فرق نمی کند که شما میخواهید به کدام کشور مهاجرت کنید در هر صورت باید در خصوص قوانین و فرآیند پذیرش حیوان خانگی به واسطه کشور مقصد اطلاعات دقیقی را به دست بیاورید؛ قطعا هر کشوری در حوزه حمل و نقل حیوانات خانگی دارای قوانین و شرایط خاصی می باشد.

از میان موارد متعددی که در خصوص انتقال حیوانات خانگی وجود دارد می توان از اصلی ترین آنها به گواهی سلامت حیوان و تیتر هاری اشاره کرد. البته برای برخی از کشورهای دیگر علاوه بر این موارد، آزمایش های بیشتری نیز ضروری است.  

بردن حیوان خانگی به کانادا

کانادا جزء کشورهایی است که تقریباً فرایند حمل و نقل حیوانات خانگی به آن دشواری‌های خاصی ندارد اما نوع حیوان خانگی در این رابطه بسیار مهم است و هنگامی که شما اوراق رسمی را برای حیواناتی نظیر سگ و گربه به منظور انتقال به کانادا داشته باشید قطعا هیچ مشکلی در پروسه حمل و نقل حیوان خانگی به وجود نخواهد آمد.

وقتی که شما تصمیم میگیرید تا با حیوان خانگی تان به کانادا بروید، آژانس خدمات مرزی کانادا شمارا موظف کرده تا واکسن هاری را طی ۱۲ ماه گذشته برای حیوان تزریق نموده باشید و حتما باید کارت واکسن هاری را به همراه حیوان برای ورود به کانادا در اختیار داشته باشید تا در صورت نیاز آن را ارائه کنید.

در صورتی که قصد بردن موش یا سگ و گربه از آمریکا به کانادا را داشته باشید هزینه ورود و پرداخت کارمزد شامل شما نخواهد شد.

مدارک مورد نیاز برای سفر با پت

گواهی سلامت پت

توجه داشته باشید که برای بردن سگ به کانادا نیاز به گواهی سلامت سگ وجود دارد. وقتی که این گواهی را دریافت می‌کنید باید به این نکات توجه کنید که حتماً به زبان فرانسه و انگلیسی نوشته شده باشد و صدور آن به واسطه دامپزشکی که دارای مجوز است انجام گردیده باشد.

در گواهی به صورت دقیق وزن حیوان به همراه رنگ، نژاد و جنسیت معین گردیده و گواهی نشان دهنده آن باشد که از زمان تولید یا قبل از ورود به کانادا حیوان خانگی تان در کشور مبدا شش ماه زندگی کرده باشد. در کنار مدارک معتبری که برای حیوان خانگی تان آماده کرده‌اید گواهی سلامت سگ نیز باید نشان دهنده آن باشد که در ۶ ماه گذشته به هیچ وجه در کشور مبدا بیماری هاری ایجاد نگردیده است.

نکته) برخی از افراد در خصوص بردن سگ به کانادا به فکر غذای حیوانات خانگی شان هستند و مقدار غذا همراه خود میبرند تا به محض رسیدن به مقصد آن را به حیوانشان بدهند اما به خاطر داشته باشید که امکان ورود برخی از مواد غذایی به کانادا وجود ندارد و در غیر اینصورت زمان ورود به کانادا مصادره آنها انجام میشود. توصیه می‌شود که پس از ورود به کانادا برای تهیه غذای حیوان خود اقدام کنید یا لیستی از غذاهای مجاز در ورود به کانادا را تهیه کنید.

به صورت کلی برای بردن حیوان خانگی به خارج از کشور نیاز به ارائه گواهی سلامت و شناسنامه، میکروچیپ، تیتر هاری و باکس وجود دارد. به منظور دریافت گواهی سلامت می توانید از کلینیک دامپزشکی معتبر اقدامات لازم را انجام بدهید و به جزئیات هم توجه کنید تا در کشور مقصد منجر به قرنطینه کردن حیوان خانگی تان نشود.

تراشه ای که در زیر پوست تزریق می‌شود به عنوان میکروچیپ محسوب می‌شود که به منظور خروج حیوان خانگی از کشور ضروری بوده و یک کد ۱۵ رقمی شامل مشخصات حیوان و صاحب آن می باشد.

حتماً پیش از سفر بخش کارگو سفارت کشور مقصد را ارزیابی کنید چرا که کشورهای عضو اتحادیه اروپا و استرالیا تیتر هاری کشور مقصد یا یک کشور مورد تایید بجز ایران را دریافت می‌کنند اما کشورهای دیگر نیز هستند که تیتر هاری ایران مورد تایید شان می باشد و آن را قبول دارند.

مدارک مورد نیاز برای سفر با پت

ایران پت تراول  نخستین شرکت حمل و نقل حیوانات خانگی در ایران

اکثر افرادی که قصد سفر و مهاجرت به کشورهای مختلف را دارند به دلیل عدم آگاهی در خصوص قوانین و شرایط حمل و نقل حیوانات خانگی، از بردن حیوان به مقصد منصرف میشوند؛ با وجود اینکه افراد علاقه زیادی به حیوانات خانگی شان دارند و طبیعتاً دل کندن از آنها برایشان بسیار سخت و دشوار بوده، بهتر است پروسه حمل و نقل حیوانات خانگی را به مقاصد مختلف دنیا به ایران پت تراول بسپارند.

این مجموعه نخستین شرکت معتبر و رسمی بوده که خدمات مختلفی را در حوزه ترانسفور بین المللی حیوانات خانگی در اختیار هموطنان عزیز قرار می دهد. خوشبختانه با روابط گسترده با شرکت های بین المللی انتقال حیوانات خانگی و بهره مندی از مشاوران حقوقی و دامپزشکان با تجربه و مجرب توانسته است از صفر تا صد حمل و نقل حیوانات خانگی را برعهده بگیرد.

شما می توانید با خیالی آسوده و راحت تمامی فرآیند حمل و نقل حیوانات خانگی را به این شرکت بسپارید و تنها کافیست در مقصد حیوان خانگی تان را تحویل بگیرید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.